agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 792 .



O iubire destramata 14
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-05-05  |     | 



O iubire destramata 14

In gara i-am dat telefon lui nasa si i-am explicat de anunt si i-am zis ca-i mai dau un telefon sa vedem daca vrea sa venim sa vedem. Am dat telefon si mi-a zis sa venim sambata pe la 10 sa vorbim. Seara am stat la concert m-am adapostit sub o umbrela caci incepuse sa picure si am vazut super concertul, dar spre sfarsit din cauza ca nu mancasem si pentru ca se facuse cald din cauza inghesuieli am simtit ca imi vine rau, asa ca de abia am reusit sa ies sa iau o gura de aer. Dupa ce mi-am revenit a inceput sa picure iar si cand a venit vremea artificilor sa pus o ploaie deasa si rece de nu stiam fiecare unde sa ne bagam.Am stat prin ploaie sa vad artificiile, asta imi place mie cel mai mult la un concert,dupa care am luat-o pe jos prin ploaie pana la nasa de m-am facut ciuciuroi.
Dimineata la 10 ne-am dus sa vedem cum este la gazda, blocul era la piata centrala tocmai bine caci eram aproape de scoala iubitelului meu. Am ajuns acolo,ne-a primit o femeie batrana care mi-a aratat camera si ne-a povestit cum este cu banii, si daca vreau pot sa vin de a doua zi, dar i-am zis ca vin de luni pe la 11 si mia zis sa-mi aduc tot ce am nevoie. Banii nu a vrut sa mi ia caci a zis sa ii dau luni, dar i-am zis sa nu ma fac sa vin cu bagajul si luni sa ma pomenesc ca nu ma mai primeste,baba batrana dar cu minte a zis ca ce e promis promisiune este.
Si a venit 15 septembrie un nou an scolar pentru uni iar pentru mine un nou drum adica sa stau in gazda pentru ca nu aveam posibilitatea sa fac naveta la serviciu, imi doream sa stau in gazda pentru a avea un loc unde sa ma intalnesc cu iubirea vietii mele si unde sa putem sa stam doar noi doi fara sa ne mai ferim de cineva. Mi-am adus cu tatal meu cu masina o geanta cu ce credeam eu ca am nevoie pentru inceput si am lasat-o la Musca,apoi m-am dus la scoala la Ariana, am asteptat-o la poarta si pe la 10.30 s-a terminat festivitatea de deschidere a noului an scolar si m-am pomenit cu ea in brate sarutandu-ma. I-am spus ca mi-am gasit gazda si ca trebuie sa o iau cu mine sa ma ajute sa aranjam camera. Era si cu Niky dar i-am spus ca noi avem putina treaba si poate ne intalnim mai tarziu cu ea, am plecat la Musca sa luam bagajul dupa care ne-am dus la gazda. Am ajuns la gazda babuta ne primit cu placere dar a trebuit sa-i dau explicatie despre Ariana, spunandu-i ca este prietena mea si ca ea va fi singura persoana care ma va vizita, a inteles si a fost de acord. Am aranjat camera dupa care ne-am dus sa ne intalnim cu fosti colegi a lui Ariana la liceul Matei Basarab si cu Niky dar nu am mai gasit pe nimeni, toti dadusera chiul era si normal era prima zi de scoala. Asa ca ne am dus la un complex comercial de la gara si am sunat-o pe Niky dar aceasta era cu prietenul ei prin oras, am luat-o si eu pe Ariana si ne am dus la un bar sa bem un suc, dupa care am condus-o la autobuz, spunandu-i ca o voi astepta a doua zi de dimineata la scoala ca imi e dor de ea.Ea spunadu-mi ca nici nu pleca de langa mine si imi veni dor de ea si avea dreptate.Stateam intr-o zi si ma gandeam la ingerasul meu ce face caci nu vorbisem cu ea de trei zile caci fusese la nunta la vara sa Marinela si asteptam sa dea un semn de viata, cand vad cum intra pe usa de la camera iubitelul meu. Era imbracata in pantaloni din aceia larguti pe ea si o bluzita stransa pe corp si scurta pana la buric, mi-a sarit in brate si ma sarutat de numai puteam sa rasuflu spunandu-mi ca asta e rasplata pentru cele trei zile in care nu ma vazut. Am vazut ca totusi era obosita ca nu isi revenise asa ca am lasat-o sa stea linistita in pat si stand cu capul pe pieptul ei ascultam ce imi povestea, cum a fost la nunta si ca i-a parut rau ca nu am putut sa merg cu ea,dar i-am spus ca nu sunt suparat pe ea ca ea nu are nici o vina ci pe cei care nu ne vruia bine, ii uram.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!