agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 881 .



O iubire destramata 17
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-06-27  |     | 



O iubire destramata 17
M-am linistit si eu ca ajunsese cu bine si i-am zis sa se intinda in pat si sa stea linistita ca vazusem ca avea febra, ardea ca focul. M-am asezat langa ea si am inceput sa ii zic sa numai stea tarziu sa invete ca nu se odihneste si ca mai pleaca si nemancata dimineta, dar ea ma contrazicea zicandu-mi ca nu este adevarat si m-a sarutat apoi punandu-mi un degetel pe gurita sa nu mai zic nimic. I-am zis ca fie ca ea si am lasat-o sa se linisteasca si apoi ne am apucat sa ne mai povestim cate ceva din amintirile fiecaruia. Dar tot in acest timp ne si sarutam si ne mangaiam usor, cu mainile atingand fiecare corpul celuilalt usor daruindu-ne senzati de placere maxima. Eu o sarutam pe gurita si usor alunecam cu gura spre sfarcurile lui Ariana care incepusera sa se intareasca, apoi ma jucam cu lobul urechi cu varful limbi incercand sa o fac sa simta intr-un vis,iar ea se juca cu mainile pe tot corpul meu prin zone sensibile provocandu-mi aceasi senzatie. O mana imi aluneca spre buric in jos jucandu-ma cu miscari finute in aceea zona mirifica, incercam sa-i provoc senzatii de placere pe care le simteam tot mai mult cand unghiile ei se infigeau in spatele meu si geamatele ei ma faceau sa explodez si eu. Nu mai puteam sa fim cuminti dar ne am oprit pentru cateva minute in care eu am verificat daca baba dormea si dupa care ne mai rezistand la cat ne excitasem ne am daruit unui altuia, am patruns-o incet ca inca o mai durea,si cand o sarutam lung deodata simt cum Ariana se forteaza si se infige de tot in mine sarutandu-ma apasat si infingandu-mi adanc unghile in spatele meu. Placerea a fost maxima cand ne am apropiat de sfarsit, dupa ce m-am terminat a ramas amandoi intisi unul peste altu strangandu-ne tare in brate si multumind fiecare pentru placerea adusa.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!