agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 848 .



O iubire destramata 18
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-07-04  |     | 



O iubire destramata 18


Era o zi de miercuri din luna octombrie eram tura de dimineata, si vorbisem cu colegul de la Targu Mures care era la scolarizare la noi ca fix la ora 13.00 sunt plecat de la lucru.Cu o zi inainte vorbisem de dimineata, la scoala cu Ariana sa se intalneasca cu varul meu sa ia niste acte de la el si sa vina daca poate pe la 13.30 a doua zi sa mi-le aduca. In aceea zi imi venisera cateva pandalii si m-am facut suvite blonde in cap, ca era la moda, de atunci, si vruiam sa fiu si eu in toi cu ea. Lui Ariana nu-i a placut, ca zicea ea ca am tenul inchis la culoare si ca nu imi sta bine cu galbeneala in cap, dar nu avea ce face si trebuia sa ma accepte si asa pana scapam de suvite. Dar sa revenim la ziua de miercuri, cand la ora 13.00 eram deja in autobuz dar cand sa imi iau bilet de unde bani ca nu aveam, am rugat soferul sa mai astepte doua minute pana scot si eu banii si am reusit sa plec cu acel autobuz. Am ajuns acasa la 13.15, baba nu m-a vazut si m-am trantit in pat fiind obosit, ascultand muzica melancolica am adormit, cand simt pe obraz un sarut dulce si deschid ochii era Ariana, care m-a intrebat cand am ajuns dupa care si-a pus capul pe pieptul meu si a zis ca ar vrea si ea sa doarma putin. Dar nu a stat decat putin linistita dupa care a inceput sa imi povesteasca de nunta lui Marinela care fusese in weekend si la care eu nu am putut sa merg cu ea caci nu aceptat mama ei si cu sora sa,si a fost nevoita sa mearga singura.Am reusit sa ne si ciondarim putin tot pe motive legate de cei care nu ma acceptau dar ne-am impacat cu cateva saruturi indelungi timp in care mana mea aluneca spre o tata cu care ma jucam, Ariana zicandu-mi in gluma ce caut eu acolo ca nu sunt ale mele, dar eu nu vruiam sa o ascult si coboram mai spre buric si cu miscari finute am reusit sa ajung mai jos unde m-am oprit. Dupa mai multe saruturi si mangaieri am zis ca ar fi bine sa facem dragoste, dar iarasi problema ca apare baba si mai aparuse si inca o problema ca de data asta eram imbracati naspa eu in blugi si ea in pantaloni cu curea, dar la ultima gasisem noi rezolvare trebuia sa rezolv cu baba. Iar m-am prefacut ca ma duc pe la bucatarie ca sa vad ce face baba, dar baba dormea tun de puteai sa tai lemne pe ea, m-am intors si ca masuri de siguranta am pus scaunul la usa ca in caz ca vine baba sa avem timp sa ne imbracam, si ne am apucat sa facem ce incepusem. Ariana mi-a zis sa am grija cum o introduc sa o fac usor ca o doare, dar i-am zis ca de ce o mai doare ca totusi era excitata la maxim si nu am mai apucat sa termin vorba ca m-am si infipt de tot in ea simtind cum ma saruta apasat si unghiile ei se infig in spatele meu.Dupa cateva minute in care cu miscari finute o penetram am reusit sa ajungem la punctul final, clipa aceea este de nedescris amandoi am izbugnit intr-o rasuflare adanca plina de bucurie, luandu-ne in brate si sarutandu-ne indelung,simteam cum inimile ne bat cu peste 100 de batai pe minut cum respiratia ne era mai profunda. Am stat putin dupa care ne-am imbracat si iar ne–am luat in brate sarutandu-ne si multumind lui Dumnezeu ca suntem impreuna si ca facand totusi un pacat ne bucuram de noi ca putem in sfarsit sa ne atingem trupeste.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!