agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 868 .



30 ani
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-07-04  |     | 



30 ani

Ma uitam candva cand eram mai mic la televizor si vedeam fetite de 18 ani si vedeam ca arata bine,ma intrebam oare cand o sa ajung si eu la aceea varsta fetele vor arata la fel. Eram mic nu aveam minte, desigur fetele aratau la fel de bine poate mai bine si mai frumoase, dar asa cum cand eram mic ma uitam la ele asa am facut si la 18 ani fiindca nu am avut noroc sa fiu iubit de o fata la aceea varsta sa ma bucur de misterele tinereti.
Si treceau ani, ma duceam in discoteca ma distram cu prietenii tot singur, vedeam in fata mea multe cupluri, multe fete dar nici una nu avea ochii pt mn, ma retrageam intr-un colt si plangeam, plangeam si ma intrebam oare de ce nu am si eu noroc.Imi inecam amarul in bere si incercam prin asta sa uit ca sufletul meu e singur si ca numai are rost sa imi amintesc. Si asa au trecut ani si eram tot singur pana la varsta de 23, cand langa mine apare fara sa mai cred ca are ceva in gand, o fata,satena cu ochii caprui, bine nici ca avea ceva in gand cu mine dar eu ca prostul m-am bagat in sufletul ei. Era micuta fata dar simtindu-ma ca un pusnic pe acest pamant am intrat in viata ei,ne bucuram ca eram impreuna chiar daca eu mai mult fiindca aparuse si in viata mea fericirea.Si de aici incoa si cu bune si cu rele ma bucuram in fiecare zi de 5 iulie cand este ziua mea cum iubita mea pe care o iubeam imi spune cu drag: La multi ani, ma saruta si ma strangea in brate cu drag.Nu aveam sa stiu ca aceste momente erau clipe prefacute din partea ei fiindca se simtea bine si protejata langa mine, avea pe umarul cui plange, eram prostul ei care o iubea si ii oferea fericirea.
Si exact cand ani mei treceau si ma duceam usor spre 30 ea a cosiderat ca numai are rost sa isi bata joc de mine si sa ma lase din nou singur chiar daca fusesem impreuna 6 ani, pentru ea era o nimica toata crescuse langa mine avea 22 ani si a reusit imediat sa si continnuie fericirea langa altcineva.
Astai viata, la prima aniversare dupa despartire nu am avut parte de bucurii ci mai rau eram in doliu caci matusa mea s-a stins din acesta lume la doar 4 zile pana in ziua mea de nastere, nu aveam de ce sa ma mai bucur, dar nu aveam nevoie de distractie in acele momente ci de un suflet care sa ma iubeasca si sa imi fie alaturi, imi lipsea ea,dar ea era in bratele altuia acum. Am plans in aceea zi de multele necazuri care se abatusera asupra mea si ca din nou numai are cine ma strange in brate si cu cine sa ma bucur ca este ziua mea.
Si veni si ziua cand implinesc 30 ani,si aceasta este acum cand scriu aceste randuri la cateva ore de ziua mea.Trecator asa cum sant in viata trecand prin multi spini durerosi care s-au infipt in sufletul meu imi petrec acum aceasta zi tot singurel cu lacrimile care aluneca usor pe obrazul brazdat de durere si de loviturile date de viata. Daca esti singur si nu te iubeste nimeni nu are rost sa sa mai crezi ca viata asta este frumoasa.
Deci a venit si clipa cand am facut 30 ani,la varsta la care vruiam sa ma bucur ca am o famile fericita,ca am o fata pe care o iubesc si care sa-mi daruiasca un copilas, dar acum toate acestea sunt basme, fiindca eu acum plang si stau singurel si ascult muzica. DOAMNE de ce, ce rau am facut sa fiu singur. MULTUMESC DOAMNE TU sti mai bine de ce am soarta asta.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!