agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-09-05 | |
Portofoliul revistei de cultură Argeș, care apare la Pitești și este distribuită în toate marile orașe din țară, a sporit cu numele scriitorului Laurențiu Orășanu.
În numărul din august, a.c., Laurențiu Orășanu este prezent în paginile revistei cu povestirea "Non-stopul cu gazelă neagră și marmură albă",aflată în economia cărții "Din Jurnalul unui agent de circulație". Mai jos reproducem un fragment de proză; în formă printată ea miroase a proaspătă cerneală! "Azi e vineri. 20 decembrie 2009. Trebuia să scriu și ieri, pentru că ieri a fost o zi mare: ieri am început să dirijez circulația la Băneasa. Dar ieri n-am avut chef. Erau prea multe lucruri noi: intersecția, timpii semafoarelor, trecătoarele, noul meu coleg de echipaj. Spuneți și voi: când faci cunoștință cu o tipă, o cunoștință fierbinte, îți stă gândul la jurnal? Nici vorbă. Nu te grăbești să consemnezi ce-și-cum. Știu că nu așa ne-a instruit generalul Arnăutu. El a zis să fim mereu pe fază. Să scriem tot, că poate, cine știe, ceea ce ni se pare lipsit de importanță astăzi, atunci când scriem, va căpăta relevanță – așa a zis, relevanță –, se va vădi important cândva, în viitor. De exemplu, mie mi s-a părut irelevant că ieri, la ora 6 dimineața, când am debarcat în intersecție din Loganul condus de Nicu Jercan, am zărit un tip care dădea din mâini în mijlocul intersecției. Chiar am vrut să-l întreb pe Nicu ce e cu ăla și de ce dă din mâini. Dar și tipul, și Nicu, au dispărut imediat. Nicu se grăbea la Non-stopul din colț. Apucase să-mi povestească pe drum că în fiecare dimineață își ia acolo cafeaua pe burta goală."
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate