agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1604 .



O iubire destramata 25
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-10-17  |     | 



O iubire destramata 25


M-a luat in brate si a inceput si ea sa planga, eu numai puteam sa imi stapanesc lacrimile si gandurile care ma duceau la toate amintirile petrecute impreuna si de care trebuia sa ma indepartez. Ariana plangea usor si ma implora sa numai plang ca ma va durea capul si imi va fi rau, plangeam la pieptul ei si o rugam ca orce s-ar intampla sa nu ma uite,sa nu uite cea fost intre noi, sa nu uite ca o iubesc si ca o voi iubi mereu si ca o voi pastra in inima si in mintea mea etern. A fost dureros, era mai rau ca atunci in Bals, nu imi venea sa cred ce se intampla si am rugat-o ca orce ar fi sa ma lase sa ii fiu alaturi pana va veni momentul la care se gandea ea, adica sa se calugareasca, dar sa ma iubeasca si sa imi fie aceeasi persoana cum am cunoscut-o. Plangeam impreuna, ne sarutam printre lacrimii si nu realizam ce se intamplain ziua acea cu noi, nu mai eram in stare sa gandim logic sa ne linistim si sa putem vorbi fara sa plangem. De abia ne–am putut stapanii cand a venit momentul ca Ariana sa plece, am condus-o la autobuz m-a sarutat dupa care a urcat in autobuz, dupa care eu am mai stat putin si uitandu-ma la ea lacrimile mi-au cazut iar, i-am zis ca ne vom intalni a doua zi la scoala si am plecat caci nu am putu sa imi stapanesc lacrimile care au inceput siroaie sa cada pe obraz,am traversat strada de la cofetaria de la gara fara sa ma mai uit pe unde merg. Am plecat de langa ea din cauza lacrimilor care nu mi-le mai puteam stapani in prmimul rand si in al doilea pentru ca Ariana mi-a zis sa plec sa nu ma mai vada vecini de la ea din sat. M-am dus la Musca si cand sa ajung la el l-am intalnit in fata blocului cu niste prieteni, m-am oprit in coltul blocului si l-am strigat, cand m-a vazut cum arat cu ochii plini de lacrimi si distrus, nu mancasem de o zi, m-a luat si ne-am dus la terasa Pan group. Mi-a zis ca si el are probleme cu parintii lui acasa si ca si el este nemancat de dimineata, am comandat doua berii si o pizza pentru el, dupa care el m-a intrebat ce sa intamplat ne mai putand sa vorbesc i-am imanat biletelul de la Ariana. Dupa ce la citit odata a mai stat putin si la mai citit inca odata si nu-i venea nici lui sa creada, m-a rugat sa ma stapanesc sa nu mai plang ca o sa-mi vina rau, spunandu-mi ca nu are rost sa sufar ca sunt tanar si ca ar fi bine sa ma distrez, sa dau uitarii tot ce a fost si sa imi gasesc pe altcineva.
I-am zis pintre lacrimi ca pe Ariana nu o poate inlocui nimeni, ca o iubesc orce ar fi, voi incerca sa ma impac cu idea ca o voi pierde, voi incerca sa o fac sa se gandeasca ca pana atunci va fi mult si ca eu vreau sa nu se schimbe si sa fie ca pana atunci. Sa imi fie acelasi ingeras cu cornite, aceeasi pisicuta, aceeasi ratusca, acelasi iubitel pentru mine, acelasi piticot, aceeasi micuta pentru mine pentru ca o voi iubi mereu. De abia am beut berea, Musca a manancat pizza si mi-a multumit si mi-a zis ca o sa-mi fie alaturi, plangeam de numai puteam sa ma stapanesc, nu mai conta nimic pentru mine se uita lumea la mine dar mie nu-mi mai pasa. Ma durea ingrozitor capul, nu mi-l mai puteam simti de durere, respiram greu de atat plans, i-am zis lui Musca ca pe la sase sa mergem sa-l luam pe Ova si sa mergem sa vedem filmul Terminator 3 asa cum ii promisesem. Am plecat sa-l luam pe Ova in fata blocului eu m-am oprit si i-am zis lui Musca sa se duca sus si sa coboare cu el ca eu nu mai sunt in stare sa urc. Cand a coborat Ova eu plangeam, ma intrebat ce am ce sa imtamplat cu mine, dar eu i-am zis ca nu sa intamplat nimic si sa mergem la film, dar el a zis ca nu merge cu mine asa pana nu ii spun ce sa intamplat. Am plecat spre ront sa luam taxiul si in acest timp i-am spus mai pe larg ce sa intamplat, mi-a zis sa ma stapanesc sa nu mai plang ca nu merita. Am luat taxiul si ne-am coborat in centru caci era devreme si nu aveam ce face, ne-am dus la bancomat ca sa vad cati bani aveam pe card dar la bancomatul banci mele nu mergea. Asa ca ne-am dus la altu si am scos 200.000 lei sa avem de bilete, cand ne-am intors am trecut din nou pe la bancomat acum mergea. Cand am verificat soldul aveam 19 milioane in cont dar parca nu-mi mai pasa, am mai scos 700.000 lei, timp in care l-am trimis pe Ova sa ia bilete, apoi ne-am pus jos in fata cinematografului si am fumat o tigare, dar baieti au zis ca numai avem tigari. L-am trimis pe Ova sa ia un pachet de 10 tigari daca gaseste, in acest timp cat am ramas cu Musca si imi povestea si el acum ce probleme are, i-am zis ca il voi ajuta orcand are nevoi cu ce pot si eu si i-am dat 550.000 spunadu- sa mi dea cand poate el. Ova sa intors fara tigari inervandu-l pe Musca si sa dus el, el gasind zicandu-i lui Ova ca nu este in stare de nimic, am mai fumat inca o tigare de fiecare, eu nu am reusit decat jumatate ca nu ma simteam bine, dupa care am intrat la film. In sala cinematografului ne-am oprit sa luam o punga de kraxuri si o punga de pufuleti si am intrat in sala, locurile noastre erau pe ultimul rand. Eu am desfacut punga de kraxuri am inceput sa mananc din ea lungindu-ma in scaun, dar dupa cateva inghitituri am vazut in fata mea doi iubiti cum mananca impreuna si cum se saruta si mi-a trecut toata pofta si i-am dat punga lui Ova si au inceput din nou lacrimile sa imi alunece pe obraz.
Incercam sa nu ma vada Ova caci nu vruia sa ma vada plangand si asa numai avea nici un chef de film cand ma vedea cum arat, Ova mi-a zis sa stau intre ei ca sa imi fie alaturi amandoi.Am privit filmul ba pintre lacrimi ba pintre gene caci imi venise somn si ma durea capul enorm de tare,unele secvente din film ma faceau sa nu ma mai stapanesc din plans.
Cand s-a terminat filmul l-am intrebat pe Ova daca ia placut, desigur si pe Musca l-am intrebat,acestia mi-au zis ca le placut mult de tot dar Ova a zis ca pe naiba cum sa le placa cand tot filmul m-au vazut ca plang.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!