agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-15 | |
te caut mireasa mea verde
în verdele ochilor tăi stinși mai ții minte când ne-am întâlnit prima oară lângă salcia pletoasă era iarnă și înghețaserăm de fericire sub mantaua mea militară ți-ai înălțat ochii spre mine m-ai privit atât de intens că ne-am făcut clorofilă apoi ne-am revărsat fluviu să înverzim pământul eram atât de verzi că soarele întârzia să nu răsară verde îmbrățișarea ne era verde stelele ne făceau verde cu ochiul înfloreau țurțuri verzi de gheață aveam inimi atât de verzi că de dragul nostru și noaptea întuneca-n verde ianuarie mai geruia peste noi dar și viscolul era verde iubirea ne tremura sub manta în verde un foc de clorofilă ce se scurgea prin vene și înfloreau clopoțeii cu clinchet verde noi ne făceam primăvară… viața ne-a fost un ocean verde pe care pescăruși verzi mai ciugule înfometați visările corăbii verzi cu pânză ce ne-au colindat hai-hui în jurnalul de bord al iubirii noi am consemnam cu verde o filă color!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate