agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-05-06 | |
*
În spate, nimic. În jurul meu, nimicuri. In față… nimic! * Adevăr vă spun: că în afară de Tot a fost Nimicul. * Dumnezeu e Tot ce nu poate fi cuprins de către nimic. * Din Nimic zeul a făcut Cer și Pământ. Dar eu fac… nimic! * Venim din Nimic, ne-ndreptăm către nimic… Suntem deci, nimic. * Înfuriat foc, eu te-am lovit când mi-ai spus că sunt un nimic. * Sunt cel mai... nimic. De-aia mă invidiați, nimicnicilor! * Ușuratică, nu prea sperai la nimic. Și acum ești grea. * Așa un nimeni într-o lume de nimic, chiar sunt cineva! * Sunt nemuritor! V-o spun ca să se știe: Nimic nu piere. * Vreau drept epitaf pe cruce să îmi scrieți doar atât: NIMIC! * Pe un pământ sterp nu poate crește nimic. Este deci fertil. * Sunt un nimeni iar viața mea e un nimic. Merg spre nicăieri! * Venim aici goi. Pătimim, adunăm… să nu luăm nimic! * Te rog să mă crezi: amice ești mai bogat! Că nu ai… nimic. * Deșertăciune: să ne-alegem cu nimic trudim o viață. * N-am luat nimic oricât ați fi dorit voi. De-aia nu-s sărac! * Venim cu-n cordon și după ce ni-l mâncăm, plecăm cu nimic. * Eu nu vreau nimic le-am spus, iar ei m-au închis... pentru revoltă. * N-am mâncat nimic da beau vârtos, însetat. Că a fost sărat… * N-am băut nimic dar iară m-am îmbătat. Că a fost tare… * Sunt om de nimic. Însă când îmi iau tara, tot rup cântarul... * Vă spun, de nimic mie mereu mi-e frică. Uite cum tremur! * N-am făcut nimic însă-s tare obosit. Că a fost prea greu… * N-ai zis chiar nimic. Dar eu, îndrăgostitul, am auzit tot. * N-am făcut nimic, dar ei tot m-au arestat. Era interzis… * Ai iubit nimic și ai rămas gravidă. Dacă ți-a plăcut! * Nu este nimic… Da o să cumpăr și eu să ți-l fac cadou. * Trăiesc din nimic. Însă eu mă străduiesc să nu fac… nimic. * Iarăși mă citești acuma când eu îți scriu, majuscul: NIMIC! * Nu trage sunt, în bazarul cu nimicuri, Marele Nimic!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate