agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-06-10 | |
Am în față un nou număr al revistei Epigrama, cel din iunie. Prin munca tânărului octogenar Valerian Lică, ea încă apare, spre exasperarea unor cârcotași care, mamă-mamă ce-ar face ei dacă nu i-ar oprima dictatura lui Corbu sau Șarona sau Băsescu sau Kim Jong Il.
Spicuim pe fast forward (pe repede inainte pentru coafezele lui Victor Socaciu): - O excelentă selecție a Clubului Umoriștilor Vâlceni, făcută de Nichi Ursei; - Un interviu cu Dl. Petre Gigea-Gorun, epigramist și diplomat; - Medalion Ovidiu Greangă și Teodor Portărescu, venerabili nonagenari; - Un articol laudativ la adresa primarului orașului Bușteni, dl. Emanoil Savin, un apropiat al epigramiștilor, scris de maestrul Nicomah; - Un colaj aniversar 120 de la nașterea lui Ion Manu; - Ancheta Epigramei, de Ștefan Cornel Rodean; - Debuturi: Dan Teodor Dănilă și Gavril Neciu; - Despre poanta scurtă, de Gh. Leu; - In Memoriam Gheorghe Penciu; - Rubricile permanente: En garde, Top Epigrama, Eveniment, Sezonieră, Note critice, In memoriam, La Mulți ani, Acta…non…verba, etc. Am lăsat la urmă rezultatele concursurilor revistei, subiective ca întotdeauna și ca oriunde, propunându-mi numai să vi le prezint așa cum sunt, lăsându-vă să vă faceți propriile păreri. Așadar, la tema: Nu-ți băga nasul unde nu-ți fierbe oala, avem drept câștigător pe Dl.Gheorghe Leu, cu epigrama: Noi și libienii Nu am vrut să facem pasul, Să ne războim cu ei, Căci nu-i bine să-ți bagi nasul Unde este mult țiței. La concursul pe rime date: Vedetă, chip, a fost desemnat câștător Dl. Gavril Nenciu, cu epigrama: Fraudă în Parlament O mențin pe Miss Vedeta La șefie, cu-orice chip, Căci Roberta e rețeta Pentru orișice tertip. În fine, la concursul de comentarii la epigrama cu fuste scurte, Dl. Nicolae Căruceru a “comis” epigrama câștigătoare: Poanta-i clară, dar îngustă, Remarca un oarecare, “Cum să avanezi prin fustă, Dacă n-are?” Mai multe, evident, puteți citi personal în revistă. Nu am să închei fără sa vă fac cunoscute temele pemtru următorul număr al revistei: - Tema” Găina bătrână face zeama bună- epigrame fără număr, fără număr; - Rime date: studentă, cămin , număr nelimitat de epigrame; - Definiții: literele: M, N, O, P, R, S - maxim 2 epigrame; - De replicat în maxim un milion de epigrame, la epigrama: Femeia O iartă Domnul, de greșește, C-așa dintru-nceput i-e datul, Femeia, sincer când iubește, Sfințește până și păcatul! (Vasile Tacu). Epigramele trebuie trimise până la data de 15 iulie a.c., la adresa revistei: Str. Barajul Cucuteni, nr. 2A, Bl. M4B, ap. 82, București - 032752, sau pe e-mail, la adresa: [email protected].
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate