agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-11-26 | |
Astăzi, navigând pe net, când mai iute când încet, am găsit un cățeluș cu blănița ca de pluș. Sta afară și scâncea, i-era foame și n-avea , un oscior c-un pic de carne, dat prin mila unei doamne.
L-am adus în casa ta, să facă ce o putea... Va lătra pe-ai tăi vecini, sau... se va da la găini. Dar... făcându-ți giumbușlucuri, eu știu sigur că te bucuri. Ai grijă pantofiori și de ciorăpei, dacă ții prea mult la ei, pune-i bine undeva, că nemernicul mai vrea, să roadă din ei ceva. Iar de vede-un păhărel cu ceva alcool în el ascunde-l pe unde ști și pe unde-i nimerii. Că-i poznaș și băutor, și-i va fi foarte ușor să pândească gazda bine, iar apoi fără rușine, paharul să îl miroasă, lipsit de orice angoasă, iute să ți-i se afume, iar atunci… să vezi minune! Fă-i pătucul unde vrei, într-un colț al camerei, că el sigur va venii și în patu-ți va dormi. Nu-i pretențios din fire, dar tot vreau să-ți dau de știre, că mănâncă mai de toate.... cărnuri chiar și nespălate. Este tare cumincior, dând din coadă mai cu spor, te anunță îmediat când pe-afară vrea plimbat. Doar de vreo 8 ori pe zi și-ai să vezi ce bine-o fi, făcând sport și alergănd ori pe dânsul înjurând... Că de vede cățelușa nu-l mai ți cu nuielușa. Ãsta e prospectul lui, ăsta e și altul nu-i. Eu ți-l dăruiesc cu drag , ba ți-l las pe al tău prag și te rog, te rog pe tine, să-l educi cum ști mai bine. Casa îți va apăra de intruși că vezi mata, vine unul spune multe, altul vine să asculte, ce atâta abureală pe calea ce-i virtuală ? Vezi că i-am pus un bilet, sub zgardă la loc secret, unde cu drag eu am scris: „Să ai week-endul de vis. Să petreci cu veselie, lîngă cei ce-ți sunt dragi ție. Multă multă sănătate,că-i mai bună decît toate. Noroc mult la orice pas , să ai fericire-n glas. Domnul să te miluiască, cu Iubirea Lui Cerească.” Salutici din partea mea , ia cățelul nu mai sta! PS: Asta aș vrea să se știe, că eu nu fac poezie. Scriu doar gânduri adunate într-un fel cât mai aparte. Sunt urări transmise-n zări pe-ale netului cărări, pentru a însufleți și zâmbete a stârni.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate