agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2265 .



Cristian Tudor Popescu nu este altceva
personale [ ]
...românii au mai multe Românii

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florian stoian- silisteanu ]

2012-01-24  |     | 



Știam de capodopera lui CTP (un articol din A­de­vărul literar și artistic, 18 decembrie 2003, în care îl desființează pe Nichita Stănescu), dar re­fuzam oarecum impactul. Cu ani în urmă, la un tîrg de presă i-am cerut favoarea să facem o fotografie îm­­preună. A acceptat. Scoteam pe atunci Mani­fes­tul român. În vremea altui tîrziu de viață, călă­toream spre marginea țării. Un popas făcut spre Ploiești alătura drumului pe Adam Puslojic, de la el am auzit prima tristețe în acest demers semnat de Cristian Tudor Popescu. M-a durut foarte tare că acest ctp nu a avut bărbăția să lovească în moa­lele capului poetul decît după ce acesta nu a mai fost, așa cum fac foarte mulți mici care nu au ce să pună pe masa destinului. Cristian Tudor Popescu vorbește de moralitate, ar fi bine să ia o vacanță mai lungă, în același mod și o parte dintre media­torii de azi și de ieri din presa scrisă și vorbită. Chiar dacă pare utopic, Nichita Stănescu se poate apăra și azi și mîine în fața unor astfel de oa­meni... nefericiți ca Tudor Cristian Popescu. La fel au pro­cedat foarte mulți și, imediat după ce Adrian Pă­unescu a murit, i-au sărit la gît fără ca omul plecat să se mai poată apăra. Tot scriu că românii au mai multe Românii. Una dintre aceste Românii este și a lui Cristian Tudor Popescu și va rămîne. Asist cumva neputincios la o amplă mascaradă me­dia pe a cărei fereastră sar să se ascundă în spa­tele intereselor tot mai mulți. Aproape pe toate canalele media hop Cristian Tudor Popescu, stri­gînd, țipînd, arătînd direcția... Nu, amice Cristian Tu­dor Po­pes­cu, nu ești altceva decît o erecție a aces­tui cotidian în derivă, altfel nu am nimic cu dum­neata.



Florian Silișteanu, poet român
24 ianuarie 2012, în drum spre Belgrad

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!