agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-02-23 | |
Într-o vale a mea, zisă „Frumoasă” îl creionam pe poetul născut în zodia Vărsătorului – Grigore Vieru, când dumnealui era... (2007-2008).
Iam cunoscut poezia încă din copilărie, apoi primul autograf i l-am cules, fiind în anul 1 la facultate. Atunci mai era și poetul academician Andrei Lupan, mai pământean decât Grigore Vieru, pentru că s-a născut la Mihileni, mai aproape de Cobâlea. Ambii au văzut lumina soarelui în vremuri diferite, dar zilele lor de naștere sunt alături: 14 februarie, 15 februarie... Ziua lui Andrei Lupan e la 15 februarie, dar anul – 1912. Sunt deja o sută de ani! Alt vărsător – Alexandru Tănase, creionat în „Ave numele tău”, o altă carte cu „nume” (2011), s-a născut la 24 februarie, însă la Chișinău și în anul 1971. Câțiva colegi de facultate sunt tot vărsători: umoristul Ion Diviza, codreanul Igor Grosu, Nina Neculce de la Soroca și eu... Toți adunați împreună am face o „vale frumoasă” ba chiar și o echipă de fotbal, o selecționată, un cor de voci frumoase. Câte se pot spune despre vărsătorii mei? O sumedenie de cuvinte! Și da și nu, veți zice. Eu însă, cred că se poate scrie și o carte întreagă, dar iată, nu mă grăbesc... Azi deocamdată.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate