agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-10-08 | |
Charles de Gaulle sfârșit de ianuarie
oameni fericiți trecuseră câteva zile și nu venise apocalipsa dar nu reușeau să decoleze minus trei grade tot stropeau avionul cu o soluție starea de nervozitate era omniprezentă un voiaj început rău nu se poate termina decât și mai rău mai urmau două escale Praga și Dubai închise ochii imaginându-se la capătul voiajului vară marijuana masaj nisip avionul se urni trezindu-l și toți aplaudaseră de parcă ar fi ajuns la destinație o individă îl privea nu a ințeles niciodată de ce dracu' nicio femeie nu se uita la el în felul ăsta când era singur acum nu era nu ascultase sfatul unui prieten avizat în Thailanda pleci fără bagaje și fără nevastă plecase cu ambele Praga aveau opt ore între zboruri timp suficient să revadă orașul fusese aici cu câțiva ani în urmă o mini vacanță cavaleri boemi prințese de moravie ușoară și bere cele 12 grade sub zero îl determinară să își dorească căldura costisitoare a duty free-urilor acolo îi întâlni de fapt îi auzi tradiționalul cuplu francez veșnic nemulțumit ea: chanel 5 el: black label Caroline și Nicolas în ultima lor escală între căsătorie și divorț acum știa doar ea după câteva minute aflase aproape tot erau din Bretania doi copii doisprezece ani de mariaj ea: funcționară cu un amant funcțional judecând după sclipirea din privire pe care o avea citind mesajele primite pe ascuns la care răspundea cu o dexteritate uimitoare roșcată rasată privire turcoaz trup de baschetbalistă el: mâtre d'hotel blond ochi albaștri privire tâmpă privirea bărbatului care simte că îi fuge pământul de sub picioare cu nevastă cu tot genul care pentru nouă femei din zece ar fi catalogat: bărbat bine 70-72 de ani împreună estimase greșit avea să afle...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate