agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-02-28 | |
aici este loc de portativ
pe care se așează din zbor un motiv din memoria acestui început noul val amphiteatrul universal mereu aniversăm câte ceva ieri mă întrebai ce dată să pui pe Icoana făcătoare de minuni și-am spus ce dată vrei tu apoi mi-am adus aminte că 14 ianuarie este Ziua Icoanei și de acum așa va rămâne aruncă tu zarul sorții și-ai să vezi că-n ale mele cade pe fața 7 a zarului pentru că așa-s născuți sorții mei să fie-n acord cu această aniversare 24 de ani de existență pentru Ea Universitatea ta și a mea pe 6 februarie în ale tale ziceri despre Voință-Cuvânt-Fapta bună tinerii dau tonul (aplicând lema lui Gabriel - Cristian ai răspuns printr-un gest pe care-l vezi în filmul tău de după data de azi) bine că ai dat drumul la bilă și te-ai deschis zilele astea ai vreme să le trăiești din plin în jumătăți inegale o jumătate reală cealaltă imaginară pe scara cu ploi și cântec cântecul întâmplărilor în ecou semn nou unitar sigur al șaptele punct de zar soluția ecuației ymposibile o știu doar ei prietenii mei Constanța, 28 februarie, 2014 1. temporar "templul apollo" este inaccesibil compensator există o intrarea secretă în amphiteatru 2. ( cu bucurie atașez filmul făcut de Liga Studenților din UMC organizatoare de evenimente rare primit alaltăieri de la Theodor, George și Gabriel-Cristian https://www.youtube.com/watch?v=o4wkyZesXGg cu ecou major în aula Gavrilă Rican fiecare clipă un an) 3. Din tabourile vorbite-n Jurnalul Arborelui Sângelui…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate