agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-03-01 | | și la ce bun să mă tratez chelsea melinda hillary eu nu mai pot cuceri nimic pentru că-n mă-sa voi ați cucerit totul puține părți din universul puțin observabil au mai rămas care să nu vi se închine în timp ce salvarea domnului arafat nu mai vine căutând cioburi și decorații prin munți totuși pentru voi distinsele doamne ale pierderii de sine voi inventa menage a quatre singura mea șansă de a mă izbăvi de amorurile unor neveste de nababi înainte de moarte când nu pot să spun adio voi majestoase iluzii după care bărbații scrofuloși îndeobște își pierd sufletul putându-l observa cu ochiul liber mai apoi gravitând pe ultimul cerc de pe jupiter sau de pe saturn însă e și acesta un semn de întrebare de unde știm dacă este sufletul celor care au iubit și care este valoarea lui în talciocul celor fără de suflet ? m-ați avertizat că nu va mai dura mult și acest poem va deveni realitate pentru că nevestelor celor puternici TOATE LE SUNT CU PUTINÞÃ mă rog conjugându-vă eforturile foarte posibil că veți reuși să fiți aici lângă mine înainte de miezul nopții un fel de zburătoare ca zburătorul din magia țării mele unde noaptea are gust de miez de nucă de cocos de nucă adevărată românească mai mereu ca și cum v-ar aștepta să-i treceți pragul CEL MAI FRAGIL OM DIN UNIVERS foarte credincios și foarte îndoit în de sine de o durere la coasta lui ADAM părintele vostru care v-a născut și care vă îmbrățișează din toată inima rugându-vă să-l înmormântați în pieptul universului sau mai la o margine fără să -l plângeți prea mult ca fiice adevărate și unice primiți binecuvântarea părintească (biblia spune că fiicele lui lot l-au îmbătat și s-au destrăbalat cu tatăl lor ca să nu piară neamul omenesc însă voi recitiți pasajul cu atenție și mai ales întoarceți-vă la bărbații voștri pe care vi i-a dat Dumnezeu cu acordul lui sigmund freud)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate