agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-03-12 | |
nu că m-aș plânge că am avut coledzi
care iau la învârtita universități din top ten cum ar fi stanfordul pentru care a fi naționalist patriot care nu fură din țara lui e sinonim jertfei de clasă anticoloniale erea să zic anti-colonie tot îndrugând ceva în proză despre ch. s.pierce w. james dilthey & ca pentru a deschide mai repede biblioteca americană subiect de examen nu că m-aș simți frustrat față de ex-coledzi foști și actuali miniștri deputați senatori ambasadori și excelențe de servici la vatican care până să deschidă penarul s-a mai schimbat un papă avid de o operă cărturărească mai a naibii decât a sf. francisc despre care amicul meu I. colegul meu de cameră din manta roșie de la iași a trebuit să depună plângere la parchetul italian de pe strada sf. francisc unde nu se întâmplase mare lucru o crimă banală semn că prietenul meu trebuia să audă mai înainte despre sf. francisc patronul săracilor nu că aș fi gică contra lui gică popescu făcându-și un loby ca și cum ar fi candidat la președenția statelor unite exact prin 2000 și ceva în frumoasa lună mai ne-am cățărat pe un geam de la consiliul județean la o cafea dulce foarte dulce regretând că nu s-a reușit mai mult cu pragmatismul american deși părintele argatu tocmai asta-i menise lui iordănescu taina sfințirii iconice pentru care au dispărut mai multe filme tv și s-au oprit toate motoarele lumii de către adrian păunescu ,,porcul dvs de servici’’ care a dat mai multe case și apartamente GRATIS DECÂT a dat TOATÃ ÞARA ȘPAGÃ în anul în care românia nu a mai ajuns campioană mondială la fotbal aproape două milioane de români au plâns de fericire ca și cum ar fi câștigat ,,cupa lumii’’ așteptându-și învinșii ca pe învingători cu manifestații de simpatie din provincia amuțită de admirație răduciou plângând mai adevărat decât un copil care nu și-a făcut tema la matematică și despre care domnul lupașcu spunea că POATE NU POATE MAI MULT ca și cum ar fi spus Charles d’Orleans P-R-I-N-Þ & alte bifurcații de sânge albastru SÃ NU-L CERTAÞI explicați-i pe degete ca avocații ȘTATELE DE PRADÃ dragă gigă eu te mai pot ierta barça mai greu a recunoaște înseamnă a ispăși ca soljenițîn CARE N-A AVUT NICIO VINÃ oh oh capitain my capitain (îmi mușc limba dacă fiul meu într-o zi va trebui să câștige cupa mondială la fotbal prin mijloace frauduloase ca englezii în ‘66 după atâta suferință și ocnă dacă va trebui să –l aștept cu două milioane de români pentru fraudă fii sigur că-l dezmoștenesc dacă nu mă reneagă el pe mine)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate