agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1047 .



Iubire și dispreț
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2014-03-19  |     | 



1.Lucrurile personale, care au devenit fetiș,însuflețesc un spațiu sferic, în care pătrund cu esența fericirii luminând ca un laser căile opace ce duc spre viitor.

2.După ce cercetez în detaliu chipul ontologiei, cu riduri de înțelepciune, deschid în cuget un spațiu în care abandonez o întrebare fecundă, o îndoială corozivă și o mirare indescifrabilă.

3.Iubirea, cu conexiunile îndoielii, se transmigrează într-un spațiu coroziv, care o macină în corpusculii incertitudinii.

4.Disprețul cu ramificațiile urii, se întâlnește cu iubirea cu conexiunile pasiunii, se luptă într-un cerc cu centrul, ființa ; dacă câștigă iubirea, îmi văd iubita prin transparența frumuseții, pură ca lumina și seducătoare ca un falanster ; dacă câștigă disprețul, îți apar stigmate ca niște eriteme pe piele, ochii devin translucizi și din ei supurează ura.

5.Iubire, fața ta se imprimă pe oglinda idealului, dispreț, întorci frumusețea pe dos, iar în locul ei apare urâțenia rânjind tâmp înspre mine.

6.Frumosul irizează în lumină și în aureola ei apare iubirea modelată de frumusețe într-o estetică feminină.

7.Urâtul se cuibărește în întuneric, se face mâzgă pe care calcă urgisiții, care au privirea ruptă, iar în orbite mișună stigmatele.

8.Proscrișii merg cu cârjele angoaselor într-un viitor fortuit, cu dilema axă existențială.

9.Ne transmigrăm gândurile din prezent în viitor, prezentul devine o sferă goală în care stau indivizii fără reper, uniți într-un spirit gregar ; doar aleșii luminează sfera prin lumina laser a puterii de a recrea inertul în însuflețire vie și depresia în optimism logic.

10.Eu mă lupt cu nimicul, ermetizându-l și izolându-l cu substanța totului.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!