agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1102 .



Calitatea sau falsitatea gândurilor
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2015-03-17  |     | 



1.Comentariile puternic vascularizate de gândirea reflexivă, vorbesc când spiritul, când sufletul, când rațiunea, și toate împreună, formează ființa personală sublimată.

2.Erosul, ca desfășurare a eroticului, ce crește din sevele pasiunii împlinită în extaz, ale senzualității generând voluptăți urcând asimptotic înspre fulgurarea beatitudinii, explică logic imanența ilogică a iubirii.

3.O lume golită de sens am putea să o umplem cu poezii, astfel oamenii ar vorbi în simboluri și metafore.

4.Viața să fie un prieten, nu un adversar, să-i ridicăm altare și să credem în ea, pentru ca, în final, încrederea să ne fie răsplătită.

5.Nimicurile strecurate în spațiile încinse ale sentimentelor, sunt pulverizate de forța iubirii, ce-și caută în celălalt nirvana, raiul sau elizeul.

6.Ne reconstituim din activitatea gândurilor, iar în funcție de calitatea lor ne modelăm într-o ființă superioară, sau, din contra, dacă ceea ce gândim e mediocru, fals sau eronat, degenerăm într-o ființă inferioară.

7.Când vorbim cu sufletul și simțim cu inima, realul rezonează sublim la sensibilitățile proprii.

8.În centrul vieții ar trebui să se afle un sine pulsând a veracitate, genuin și conștiență, și nu un eu straniu, influențabil de stările interioare și de manifestările lumii.

9.Poezia întunecată de clișee, posedă o lumină fermentată, insinuată în zbaterea cuvintelor, suspendate între suprarealism desuet și expresivitate fadă.

10.Direcția vieții, atunci când nu urmează spiritul, se îndreaptă spre o lume dizgrațioasă, cu fericirea dislocată, căci în adânciturile hexagonale stă pitulat, temător, strigătul.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!