agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1150 .



eu si gandurile
personale [ ]
text-jurnal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [EADRIAN ]

2016-03-08  |     | 



Mergând cu gândul
Verde cu negru: eu și gândurile.
Dacă un gând sta 1 sau 2 secunde se pune că vreau. 07.03.16
De trei ori am repetat o faptă și răul a spus despre el: 1: “că așa”. 2: “vreau”. 3: “eu”.
Simbol. “răul”. ca o vreau. Că îi fac răul.
Te însoțești cu gândul în aer. Amândoi de aceeași lungime. Astfel vei crede că ești ceea ce e gândul.
“raul” ca ceva moale. “este” ca ceva tare.
Spuneam o dată a doua gândire tine de voință?
Ajung înaintea mea cu fapta? și în urmă mă însoțesc cu gândul “că fac”? (când fac în imaginea din afara mea)
Da să se pună “un păcat”. Îmi intră culoare neagră prin ochi, prin creier. Apoi înțeleg faptul că nu vreau să scap de păcat.
Atena nu a vrut să fim ca frați în Hristos unde nu crede în frați. Mă doare marginea dintre noi? ce se face în cosmosul din visul meu.
Zic unde am vrut să zic. Erau ca două entități ce se suprapuneau.
Am făcut-o proastă pe Atena, scriind cuvântul Proastă și am pus și punct.
În urma dialogului cu ea nu pot să o mai fac.
Am văzut apoi cum chipului prostului îi spun prostule.
I-am făcut prosti pe toți din biserica unde mă duc. Erau chip?
Vorba gurii vine. Gură este eu. Dar tot eu că alt eu nu vreau vorba.
Gândul spune exagerat. Cineva spune “mama este totul pentru mine”. Așa celălalt este prost? 07.03.16
Văd că îmi notasem până acum:
De la un gând la altul apare o stare excitația ???
Sunt mai multe gânduri în același timp.
A gândi este pentru limitare. ?
În muzică horei intră și gândul în cercul vertical ținând ceva (un obiect real/ireal) de mână.
Când nu e muzica horei, gândul se întoarce în sine înainte să intre prin cerc și arată cu degetul spre obiect. Eul ce vine devine obiect iar gândul devine subiect.
Gândul mă duce până la “tu zici” și mă curg înapoi. În “tu zici” este viața.
Gândesc unde cred. După gând este a crede.
Amintire lungită gândirea => gestul “a vrea”.
? “a vrea” împinge amintirea în gândire.
Înțelegerea gândită = vine credința.
Gândul mai coboară din gândire în ilogic. Gândul în ilogic are legătură cu “a vrea”.
eul, drumul, muzica și imaginea sunt pentru gândire. 2012
Gândul iese din stânga jos, ca din inimă, datorită vorbei ce o am și se vede în celălalt plan, în continuare ca un nor vertical alb. Gândul venind luminează conștiința care nu se vede și trece în dreapta în norul vertical alb.
Gândul care plachează oglinda prin dreapta, orbindu-mă. Privesc din stânga spre dreapta. Privesc prin gând.
La ce te gândești? La nimic.
Mai multe gândiri negândite(roșu), în întuneric și alb gri al minții sau conștiinței ce trece printre sfere?coroane roșii? Gânduri.
Cuvânt ‘gând’ se pune în gând să gândesc. ?
Ideea oprește subiectul rezultă gândul. ?
“este” și potrivirea gândului în idee => însemnătate, credința a ceea ce era inițial, urmează reacția.
Vreau gândul curat. 07.03.16
Gândul “proastă” din stânga din afara mea? Pun din ce știu pe gândul din dreapta despre același subiect și se cântărește. Ideea de cântar.
Cazul care se pune când se cântărește ce zice o vorbă unde vreau.
“blestem”. “că vreau”. Responsabil este răul din stânga din afara mea?
Din mine: du-te dracului. “ca eu vreau”.
O fac proasta unde cred.
Că este. vreau. Că este unde vreau că vorba mincinoasă îmi zic.
Vreau. "că vreau” la nici o secundă. 07.03.16
Este tine o secundă?. Vreau.
Este slab. “că este” este tare.
A vrea mă lipește de ce este?
Gândul. vreau gândul.
Conștiința ca bulgăre mare viu de cristal gri?-transparent dădea să-mi iasă din cap, iar cuvântul ce era Hristos, deasupra urechii stângi, i se făcea casa n. Iisus spunea în Evanghelie: vă voi pregăti loc. 08.03.16
Dragostea mă face să iubesc ideea. Gândul de rău mă face să-l resping pe celălalt.
Atena spunea: căutați norocul.
Parcă norocul și-l caută oamenii orbi.
Nu mai știu, Iisus a zis că orbul conduce orbul în groapă?
Câteodată tip ca să iasă cuvântul din ideea de păcat.
Pentru acestea mă duc să locuiesc în propria mansardă, din capul meu.
Citesc un mesaj străin: “Bună,Adrian,amica ta Atena, mi a dat nr.tău și mă sfătuit să te contactez.Ce zici vrei să ne cunoaștem? Nadia
O sun pe Nadia. Îmi închide. Apoi îmi spune în un mesaj: “sunt intrafic,mu poy vb acum.”
“păcatele” ce zic că le fac mă orbesc.
Nu accept gândul care.
Cred că adevărul este că toți suntem “sunt intrafic”
Accept adevărul unde vreau.
Când eram pieton, o dată și fiind neatent, cineva din o mașină mi-a spus: puneți ochelarii pe penis.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!