agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-03-26 | |
Vorbesc serios.
În Amphiteatrul de Piatră al Poetului George Vasilievici din Parcul Tăbăcărie ieri s-a consumat prima păcăleală din Răzbunarea Barbarilor. Păcăleala cu lămpașele zburătoare. Între sălcii și ceasul solar Păcală, Tândală și Păcălici stau de vorbă cu un Arici și cu Cei Șapte Pitici ca până de Ziua Internațională a Păcălelilor și-a Florilor de Măr să ia lumea în răspăr cu predilecție pe unii care-au tăiat prunii de-au pierdut popândăii drumul înspre minuni. Fiind Martor al întâmplărilor m-au rugat pe mine să-i ajut. Eu m-am gândit la voi. De luni până joi sunt zile destule. la Mare primavăra vine cu un pic mai târziu decât pe Mureș pe Criș sau pe Bega iar ziua Păcălelilor vine mai devreme și pleacă mai târziu cam prin toamnă totuși, ieri, la Nuntași și-n Cetate la Histria am întâlnit primele berze lucrând la cuibul lor ................... Sâmbătă, 25 martie, 2017 (de Bunavestire, de la butoaie, la Hanul Piraților)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate