agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-05-26 | |
nu-ți trebuie mult să te desparți de viață
este suficient gâtul și butucul de timp înverzit pe dinăuntru de iarba distanței înainte să-nchidă ochii bunicul și-a scuturat amintirile să rămână doar cele de când era tânăr și ținea pe după umeri femei frumoase le apăsa cu mâna lui grea tot mai mici se făceau cât o regresie în ideal conștiința bunicului își rotea circumstanțele întotdeauna spre răsărit îi plăceau zorii zilei când femeile se gândesc la ce-au visat noaptea fac o recapitulare în așteptarea altor nopți/ altor vise sub guler bunicul păstra capsula cu otravă din primul război cu bunica de câte ori îi spăla cămașa ea se uita la guler întâi să se-asigure că este-acolo bunica sta pe un scaun rotund cu trei picioare aplecată asupra albiei din mâinile translucide stropii săreau peste mormanul de rufe murdare apa ca un râu secat între maluri se lovea apatic de marginile albiei mormanul de rufe părea un animal în descompunere îl îneca în apa cât palma bunica aburii ofileau iarba pe sârmă o piele de vulpe plină de sare făcea aerul irespirabil bunica rostea cu dezgust: câine, câine!...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate