agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1997 .



Ganduri neclare
personale [ Gânduri ]
Noi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ecrivain ]

2018-01-28  |     | 



Ce se întâmpla cu tinerii , sunt tot mai suparăți , triști , neîncrezători totuși plin de egoism și aspirație falsa asupra unui viitor pe care-l cred minunat doar pentru privirea unor imagini ce arata alte persoane ce au știut sa își construiască viata după bunul plac . Nu pot spune ca nu apreciez anumite poze cu astfel de mesaje îmi oferă inspirație , dar și foarte mult de gândit , de ce? Foarte simplu ,marea majoritate se referă la bunuri materiale ,mașini scumpe , cadouri scumpe, tatuaje alese precum și haine din game variate de firma . Nu suna râu nici una , dar câți din acești tineri știu cu adevărat ca pentru a fi un om de succes ai nevoie de foarte mult efort psihic , de o ambiție bine stăvilita , și mai ales un loc de munca în care ți se cer multe reguli de respect propriu cât și de respect comun . Nu spun ca nu se pot face bani și În alte moduri , dar când zic reguli de respect propriu ma refer ca ne ajuta atât sa respectam pe noi cat si pe cei din jur prin modul nostru de a arata ca suntem civilizați ,iar dacă oferim acest lucru este clar ca îl vom primi și înapoi cât și sa evadam de aceste gânduri în plus care ne fac sa ne întrebam . Sunt destul de bun ? Pot mai mult ? Da ești , orice persoana este mai buna atât timp cât iți dorești un lucru personal pentru tine cât și din inima pentru a avea un punct de sprijin pentru ambiția ta . Sa poți mai mult ,depinde cum vrei sa pui acest lucru în practica deoarece depinde de cum te simți în present , dar cum dorești sa fii și pe viitor .
Nu pot spune ca sunt bătrân din fire și nici nu am cu anumite lucruri persoane cu aceste persoane visătoare , doar doresc cu adevărat sa spun ca nu merita sa fim triști , gânditori intru-n mod pesimist de la sine însuși , ci doar sa le spun ca da putem , suntem destul de buni și merita sa ne bucuram de fiecare moment din viata , cât sa apreciem și momentele grele ,deoarece ne ajuta sa vedem la ce nivel suntem și cât putem face momentan , asta nu înseamna ca trebuie sa plâng în pumn acest lucru nici sa nu mai încerca ceva deoarece este greu , ba din contra sa încerce din nou și din nou pentru a vedea ca de fiecare data va fi mai bine , de fiecare data vom putea face mai mult , acest lucru ne ajuta sa vedem ce ne dorim cu adevărat , dacă renunti la un lucru ca nu iți place fa-o dar chiar și lucrurile care iți plac necesita efort , vrei sa ai un corp plin musculatura și extrem de bine tonifiat , dar iți este prea lene deoarece necesita efort , ei bine , doar pentru ca vrei nu înseamna ca o și ai dacă nu iți pui ambiția , atenția și efortul în acest lucru, doresc sa va arat ca se merita sa faci mereu ceea ce iți place și ceea ce te face sa te simți bine! Oamenii o sa iți spună mereu cai trebui sa iți ții empatia pentru tine , nu-i asculta , vei fii cel mai fericit când vei realiza ca empatia ta alături de efort iți oferă o doza plina de satisfacție ! Mereu e bine sa arătam cine suntem cu adevărat și ca nu ne este rușine sa dovedim ca ceea ce spunem și simțim este plin de esența sufletului tău , vei realiza ca viata ta va fi mai buna când nu iți pasa despre ce cred ceilalți atât timp cât tu vei fi împăcat cu faptul ca tu ai fost tu însuti mereu. Fi atent la ceea ce contează cu adevărat pentru tine !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!