agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-04-14 | |
Am rupt umbra dimineții
Am rupt umbra dimineții Apoi am croit-o petec peste inima mea. S-a tot zbătut, parcă drogată Inima Până a rupt umbra, Apoi a curs, s-a prelins Iar corbi și muște au dat petreceri Închinând cupe fără număr Pline ochi cu inima mea, În nesănătatea-mi. Acum, inima mi-a curs. Mai am plămânii de dat leilor, Ochii la tigrii, Si tot restul la urșii polari. Timpul mai trebuie să curgă Iar pentru asta, Am să-i sfâșii petecul! Timpule, ai să-mi curgi Peste inima cursă Iar corbii cu muștele cu tot Se vor îndestula Dar pentru ultima dată. Otrava timpului nemilos Ne va îndestula Sau ne va umili spre foame Cu același deznodământ Moartea. Am rupt umbra dimineții Apoi am croit-o petec peste inima mea. Brusc, am auzit păsările vorbind Optimist Precum că inimile peticite Dau randament bun, Aduc lumină în lumea plină De năduful închipuirii Sau de goana după arginți... Vreau să pipăi gândurile Păsărilor Și să aburesc peste lume Pe aburul Luminii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate