agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-05-26 | |
1.
Nucul s-a umplut de vrăbii Teiul este plin de floare Ciorile-și învață puii ca să zboare Tu, somelier de vise Stai cu ușile deschise Ca să vezi Cum duce-n mare O cărare Coborâtoare Rătăcitoare Prin pipirigul cetății Te-au ajuns amânările din urmă Și-n urma lor Veneau ele Cântecele interioare Cu sămânța de dor Căzută-n izvor Prin umbra nucului Aleargă desculț Mieunatul motanului Picasso În strigătul repezit al cucului Al lăcarilor și-al marinarilor Prin galbenul Moșilor de Vară Ai răsturnat începuturile Din zilele trecute Din luna trecută Din anul trecut Și tot așa După urmele Inorogului Alb Se ajunge-n Povestea Ultimei Licorne De unde Singura ieșire-i în sus Într-un ton nou Resursele tale Trase la indigou În triplu exemplar Fericirile Plus originalul Ieșeai din mare Surâzător, ai venit la mine Mi-ai întins o scoică Și mi-ai zis: Ia și tu cântecul acesta "de Rusalii stau de veghe într-un galben de secară deschid ochi pe dinlăuntru și văd pentru prima oară cum se strâng, de sărbătoare, tinerii în hora mare și se-nfruntă-n cuceriri, cu o mie de iubiri..." Împrăștiei-i notele Sparge-i cuvintele Tăvălește-le-ntr-un galben de rapiță Umple-le de dorul Galbenului de floarea soarelui De aici Chiar Inorogul A atins lira cu cornul - Yellow? - Yellow… Constanța, 26 mai, sâmbătă, 2018 (Jurnalul nuanțelor de galben) 2. I-am spus lui Dan Tudor Vuza: Am ales ora aceasta ca pe vapor să avem briza răcoroasă a serii și greierii pregătiți să cânte Păcat că nu l-ai cunoscut pe prietenul meu George Oboroceanu o pasăre rară-n pădurea matematicii tot păcat ca nu l-ai auzit pe celebrul George Isac altă pasăre rară ultimul asistent al lui Grigore Moisil blândețea și geniul maestrului în grădina ucenicului multe împărății și-au reglat armoniile folosindu-și în mod magic pălăriile - Yellow? - Yellow. 3. Prietene, istoricul pe care-l aștepți să intre-n arhive să folosească documentele care să fructifice informațiile din istoria procuraturii conținute de prima ediție a cărții “Insemnările unui procuror” a lui George Pavel Vuza este pe drum - Crezi? - Ai să vezi... (1. https://atelier.liternet.ro/articol/7049/George-Pavel-Vuza/Insemnarile-unui-procuror.html) (2. http://ziarullumina.ro/razboiul-cu-ignoranta-7978.html) Constanța, luni, 28 mai, 2018 (Cele 7 chei majore: "Ușile, ușile, cu înțelepciune să luăm aminte", "I-am spus lui Dan Tudor Vuza",...)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate