agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 883 .



Corpul-spirit 5,6,7,8
personale [ ]
Gânduri stilizate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-03-11  |     | 



Omul-spirit absoarbe libertatea pe care o pliază pe spiritualitate, pe conștiență, pe entitățile din lăuntru și libertatea ne învață zborul conștienței prin univers, ne augmentează dimensiunile spirituale, ne conferă fecunditate și travaliu creației pe care se semnează vocația căutând esotericul, exotericul, sincreticul și eshatologia.
Omul-spirit exilează omul-teluric împreună cu dogmele, ideologiile și normele bazate pe coerciții în non-timp și dacă cele două tipuri de om ar coexista, ar apare un om hibrid care nu știe de cine să asculte și la ce să rezoneze, vibreze și sincronizeze și un astfel de om ar fi invadat de haosul ce i-ar deregla și disturba mecanismele ființării.
Omul-spirit are puterea de a devoala esotericul, de a grefa supranaturalul pe natural inducând superioritate substanței telurice de natură inferioară de care s-au lipit mizeriile, impuritățile, deșeurile și erorile, de a spiritualiza viața debarasată de influențele materialismului, de a sublima de puzderie de ori lăuntrul omului pentru a ajunge la esența divină și de a transcende intervalul ființării, efemerității și finitudinii omului.
Omul-spirit încastrează inventivitatea și inovația în versatilitate pentru a obține schimbarea fără limite ce extrage din întâmplări punctele nodale posesoare de esențe versatile.
Omul-spirit dacă învinge dialectica omului-teluric și îl face vasal, va construi o paradigmă a nobleții, a înnobilării și a gentileții pe care și-o va impune oamenilor-telurici frământați de josnicii, pângărire, egoism și păgân care nu conștientizează ofertele prezentului, care și-au uitat faptele nobile din trecut amintindu-și cu acuitate doar faptele rușinoase și pentru care viitorul nu este decât un gol derutant și oripilant.
Omul-spirit colaborează cu omul-astral care cutreieră universul și are o memorie proprie pe care nu o divulgă memoriei mentalului, astfel încât mintea nu poate accesa cunoașterea absolută pe care și-a însușit-o omul-astral.
Omul-spirit își lasă spiritul să cutreiere universul, să ia contact cu inteligența supremă care i-a dăruit sumedenie de eoni, cu cunoașterea absolută care încearcă să înglobeze perfecțiunea și veșnicia, cu savaotul care are vârsta universului și cu entitățile divine care l-au inițiat în decodificarea minunilor, misterelor și a mecanismelor gândirii și ființării oamenilor.
Omul-spirit a dobândit de la savaot puterea de a vedea îngerii în lumină.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!