agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2583 .



Întotdeauna și niciodată 1,2,3,4
personale [ ]
Gânduri stilizate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-06-08  |     | 



Pro-urile se concretizează în întotdeauna de care se atașează pretutindenul prin care cutreieră conștiența, iar non-urile se materializează în niciodată de care se fixează nicăierul prin care se mișcă nimicul având consecințele nimicniciei și ale 0-ului.
Întotdeauna permite orice, dezleagă libertatea de legi, norme, reguli și dogme, în timp ce niciodată interzice totul, aprobă doar coercițiile împânzind și colonizând libertatea refugiindu-se în arte.
Legea caută să dea consens între întotdeauna și niciodată, introduce coerciții raționale în întotdeauna și inserează libertăți logice în niciodată.
Savaotul a transsubstanțiat niciodată în totdeauna care descrie omnipotența și atotcuprinzătorul deținute de savaotul al cărui concret e absolutul și a cărui finitudine este universul.
Niciodată extinde și dilată coercițiul până ajunge negația supremă, căci la niciodată are idiosincrazie și repulsie vocația, creația, schimbarea și creativitatea care rezonează la întotdeauna ce se deschide succeselor pe care le augmentează.
Libertatea este propulsată de întotdeauna în necuprins, nemărginit și absolut și din simbioza dintre substanțele lor se obține beneficul de anvergură care dezmembrează structura lui niciodată și anihilează efectele și consecințele coercițiilor proliferând în lipsa democrației.
Niciodată este un cuvânt cu imanență adâncă, de la el pot porni ramificații ale raționamentelor dialectice, însă nu-mi place, nu-l agreez și evit semnificațiile lui coercitive și dacă s-ar aplica vieții, i-ar extrage toate sensurile și i-ar schilodi a fi-ului libertatea dezintegrată de acțiunea cumulată a tuturor coercițiilor incluse în niciodată.
Niciodată induce obturarea în perspectivă, îndreaptă viziunea înspre subteranele ființării și face din superlative neputințe care se augmentează la contactul traumatizant cu niciodată.
Niciodată nu vreau să fiu vasal coercițiului, întotdeauna ader la libertatea în care intuiesc absolutul universal, niciodată nu involuez, căci retrogradul îl asociez cu trogloditul, întotdeauna dau coeziune între spiritualitate și vocație și între prietenie și devotament, niciodată nu accept non-sensul, contradicțiile și absurditățile în viața spiritualizată, întotdeauna văd în sensuri superlativele.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!