agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2021-03-07 | |
“Relitatea e cea mai frumoasă metaforă”
Doamnelor, Domnilor Vă recomand cu insistență Nu mai priviți în jurul vostru Ceea ce vedeți este din alt film! Dragi elevi, studenți Renunțați la învățatul istoriei din cărți Ceea ce aflați E dintr-o lume paralelă Până și micul borfaș Striga cât îl țineau borjogii Când l-am prins la furat struguri Haoleu, mâncați-aș Nu sunt eu, e frati-miu Cele de mai sus reprezintă o bagatelă pe lângă realitatea metaforică înregistrată de o cameră video în Oficiul Poștal nr. 7 din Șoseaua Giurgiului nr. 119, sectorul 4, în data de 07.01.2011 în timp ce doamna X achita unele facturi. În tot oficiul erau doar 4 persoane iar în spatele doamnei X era un domn Y, cu o figură dubioasă, care, cu o îndemânare de prestidigitator, i-a sustras din geantă portofelul ce conținea următoarele bunuri: Cartea de identitate cu seria RT nr. 665682 Legitimația de membru al Uniunii Compozitorilor Card bancar Raiffisein Bank Legitimația de serviciu tip M.Ap.N-seria P.C. nr. 338 Permis acces intern-UM02408, ambele emise de M.Ap.N.U.M.02406, vizate pe anul în curs Carduri farmaceutice (DONA, SENSI-BLUE, CATENA) Suma de 550 lei Fotografii personale Cercetările sunt continuate de Secția 16 Poliție sectorul 4 în vederea stabilirii situației de fapt. Probabil, ca și în cazul polițistului pedofil, secția 16 Poliție cunoștea infractorul pe care îl proteja, nu se știe din ce motive! Chiar dacă au trecut 10 ani de atunci, iar hoțul nu a fost găsit!, eu continui să am cea mai mare încredere, da, da, încredere, în poliție!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate