agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 154 .



Laura
personale [ ]
Iubire, iubire, doar iubire

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-07-08  |     | 




Sunt muzicianul Gudruman Edison.
Ordon celor îndreptăţiţi, capabili şi vă rog pe cei buni şi prieteni ai mei sau binevoitori să transmiteţi urgent, orice ar fi, acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Vă rog să vă asiguraţi că Laura a citit acest mesaj al meu complet, pînă la capăt, de aceea vă rog să staţi lângă ea când citeşte mesajul.
Iată mesajul meu pentru Laura Bretan:
„Laura dacă ai primit anterior acest mesaj, citeşte-l acum din nou, deoarece am adăugat multe completări, noutăţi în el.
Dragă Laura, sunt omul care comunică miraculos, telepatic, nevăzut, de la distanţă cu tine când cânţi, când vorbeşti în massmedia, în interviurile tale şi în cântecele tale. Eu cânt miraculos, telepatic împreună cu tine şi prin vocea ta, în melodiile şi albumele tale, şi astfel am creat, perfecţionat miraculos vocea ta muzicală prin puterile mele miraculoase.
Faptul că eu sunt singurul om care ştie şi îţi spune acest secret al tău îţi dovedeşte clar că sunt cu adevărat cel cu care comunici miraculos, omul care cântă miraculos cu tine. Dintre toţi oamenii, doar omul care cântă miraculos cu tine telepatic putea şti că el face acest miracol de a cânta telepatic cu tine, nimeni altcineva nu putea şti asta, pentru că nimeni altcineva nu a mai făcut asta şi nu poate cînta telepatic cu tine.
Când mă vei întâlni vei vedea clar că fac miracolele acestea, că pot comunica telepatic, miraculos cu tine muzica şi cuvintele, şi astfel mă vei recunoaşte ca fiind prietenul tău miraculos care de mulţi ani te învaţă miraculos muzica, cu miracole ca în basme.
Dragă Laura, sunt muzicianul Gudruman Edison, şi am compus, dirijat, cântat miraculos muzica cu majoritatea marilor vedete internaţionale corecte, care cântă muzică bună, corectă, creând, compunând, dirijând astfel multe din cele mai renumite melodii şi concerte de pe glob.
Sunt prin puterile mele miraculoase cel mai bun muzician din toate timpurile.
Te-am ajutat să câştigi concursul
America’s got talent şi să ajungi în etapa avansată finală la Eurovision, tu ai câştigat la Eurovision pentru că erai cea mai bună cântăreaţă, juriul a greşit că nu ţi-a dat premiul întîi.
Eu îţi dau acum premiul întîi la Eurovision, reparînd această nedreptate.
Dragă Laura iată ce vreau să facem noi doi în continuare pentru tine şi ca să îmbunătăţim relaţia noastră, iată câteva sfaturi şi îndemnuri pentru tine:
1)Să asculţi cu stricteţe cuvântul meu.
2) Să cânţi doar muzică de operă, populară tradiţională, contemporană numită şi muzică nouă, corală şi simfonică.
Muzica contemporană, nouă e acea muzică fără note, fără reguli muzicale în care cânţi, compui orice vrei, oricum vrei, liber, cu inventivitate infinită, putând crea orice fel de muzică vrei.
Să eviţi celelalte genuri muzicale, inclusiv jazz, crossover, pop, muzica religioasă, muzică de Crăciun şi de Paşti, deoarece sunt nocive şi cu subânţelesuri nocive.
Ar mai fi bună muzica electronică, dar nu e acum momentul să o cânţi.
Să cânţi singură, fără alţi cântăreţi, pentru că ei ţi-ar strica melodia, tu eşti deja mai bună cântăreaţă decât ei, decât toţi cântăreţii de pe glob, cu voce muzicală mai bună. Poţi cânta cu copii dacă vrei companie, şi desigur poţi cânta cu sau fără orchestre, instrumentişti, instrumente.
Ar fi cel mai bine să cânţi singură cu vocea şi la pian, cântând numai tu la pian sau la sintetizator muzical electronic, chiar şi alţi instrumentişti ar strica sunetul tău muzical ideal. Să eviţi chitara electrică şi saxofonul, sunt instrumente stridente, agresive, cu sunet urât.
3)Dacă faci toate astea, pot să îţi dăruiesc muzica mea, îţi voi compune doar eu melodiile de acum încolo, muzica celorlalţi compozitori nu mai e acum suficient de bună pentru vocea ta bine antrenată de mine ani de zile, ai cea mai bună voce muzicală de pe glob şi din toate timpurile.
Eu îţi voi transmite miraculos, telepatic, de la distanţă muzica mea, melodiile compuse de mine, chiar atunci când tu le cânţi în massmedia sau le înregistrezi în studioul de înregistrări. De exemplu când înregistrezi o nouă melodie sau un nou album în studiouri de înregistrări muzicale eu îţi voi transmite telepatic, miraculos melodiile compuse de mine şi tu le vei înregistra ca melodii, albume noi ale tale chiar în acel moment, imediat şi direct. Cu melodiile mele vei deveni cea mai bună cântăreaţă de pe glob.
Deci de azi începând începe să înregistrezi cu mine multe melodii noi ale mele, albume noi cu melodiile mele cîntate de tine în studioul muzical şi postează melodiile, albumele pe youtube. com, pe soundcloud. com şi pe Internet, astfel ca oamenii să le poată asculta şi gratuit, dacă îţi pasă de cei săraci care nu au bani să cumpere albumele tale.
4) Evită deocamdată să faci film şi teatru, să fii actriţă, deoarece sunt multe lucruri rele în lumea filmului, teatrului, mai ales la Hollywood, inclusiv violenţă, curvie, satanism, nebunie şi altele.
5)Evită curvia, relaţiile de cuplu, sexul, relaţiile sexuale, sărutul şi atingerea bărbaţilor.
Prin atingerea corpului sau prin sex, relaţii sexuale, sărut bărbaţii deseori încearcă să împingă femeile spre curvie, destrăbălare sexuală şi jumătate din oamenii de pe glob fac acum curvie şi perversiuni sexuale. Acest atac al curviei e deja prezent peste tot, inclusiv în arte, muzică, massmedia şi e greu de evitat. Curvia e cel mai mare păcat, cea mai mare nenorocire a omului.
Evită oamenii dubioşi, răi, violenţi, incorecţi, nesiguri, curvari.
De exemplu evită-l pe cântăreţul curvar, agresiv, nebun Michael Jackson, un pedofil nebun violator de copii şi nu mai pronunţa numele lui niciodată.
Acesta e cel mai important lucru pe care ţi-l cer, să eviţi curvia, relaţiile sexuale şi sexul şi să încerci să devii om ideal, desăvârşit, adică să cauţi Idealul care înseamnă desăvârşire, „cel mai bun”. Despre Ideal şi omul ideal afli mai multe din textele mele „Idealul”, „Adevărul, Idealul” de la poezie. ro şi textul „Idealul şi Sferon” de pe blogul meu edison50.blogspot. com
5)Dacă vrei să afli şi să înveţi lucrurile cele mai importante despre viaţă, muzică, artă şi despre mine citeşte textele mele de la poezie.ro de la adresa
http://www.agonia.ro/index.php/author/0050866/Gudruman_Edison

şi textele mele de pe blogul meu
edison50.blogspot. com
Citeşte mai ales textele mele „Idealul”, „Adevărul, Idealul”, „Muzicianul”, „Muzica ideală”, „Salvaţi fiinţele chinuite”, „Idealul şi Sferon” şi reciteşte mereu textul „Laura” care conţine acest mesaj şi viitoare completări adăugate periodic de mine la el.
6)Laura, dacă ai ceva să îmi spui, să mă întrebi, să îmi ceri poţi să îmi scrii la adresa mea de email
[email protected]
sau poţi să mă cauţi în România, în oraşul Băile Herculane din judeţul Caraş-Severin prin care eu trec periodic, lunar sau săptămânal.

Eu te voi ajuta cu tot ce vrei şi nu îţi voi refuza nimic din cele bune ce mi le ceri şi îţi voi da chiar mai multe decît îmi ceri.
Îţi recomand să îţi cumperi casă în Băile Herculane şi să te muţi cu sora ta în Băile Herculane să locuieşti aici, acest lucru este foarte important, îţi va salva viaţa din războiul nuclear care ameninţă acum omenirea.
Dar ca să mă întîlneşti pe mine trebuie să vrei, adică să vii la Băile Herculane, să faci un minim efort.
Eu însumi, deşi sunt bolnav voi încerca dacă sănătatea îmi permite să vin la concertele tale din România sau dacă vrei tu şi îţi place, o să vin la anumite evenimente, jocuri, petreceri din România pe care le organizezi sau la care participi.
Eu îţi voi oferi orice vrei, ca prieten şi ca muzician, ca învăţături importante despre viaţă pe care nici un alt om de pe glob nu le ştie.
Laura, probabil va fi război nuclear în 2026 sau până în 2100, acest război se anunţă de mulţi ani în massmedia, cu ameninţări de atac nuclear între Rusia, Nato, Coreea de Nord, Iran, China. Bomba nucleară, racheta nucleară care ar lovi Chicago ar ucide pe loc toţi oamenii din Chicago şi statul Illinois, iar această rachetă nucleară rusă este deja aţintită asupra oraşului tău Chicago şi asupra ta, pregătindu-se să vă lovească.
Eu Edison, prin puterile mele miraculoase şi isteţimea mea, cea mai mare de pe glob sunt singurul om care te poate salva de la moarte în războiul nuclear în care curând omenirea va pieri.
Acesta e motivul principal pentru care ţi-am scris acest mesaj şi pentru care te chem în Băile Herculane, ca să îţi salvez viaţa şi ca să nu mă pierzi murind, căci poate că nu vrei să mă pierzi.
Dragă Laura tu ai simţit deja că eu cânt ideal şi sunt omul cel mai iubitor de pe glob, mă bucur că şi tu eşti veselă, milostivă, ajuţi sărmanii.
7)Laura, superstiţia nu e bună, evită religiile, sectele, esotericul, miracolele, paranormalul.
Dumnezei şi fiinţe miraculoase în ceruri nu există, dar religia şi esotericul împing oamenii la curvie şi nebunie. Oamenii sunt majoritatea plini de păcate, greşeli, nebunie pe care nici nu le cunosc şi nu ştiu că le fac.
De aceea îţi recomand să stai cât mai mult singură şi cu familia ta, la tine acasă şi mai ales aici în Băile Herculane, ca să eviţi relele oamenilor, care deja te-au lovit uneori.
Evită călătoriile, sunt multe pericole în călătorii precum fiare, accidente de avion şi automobil, oameni răi, catastrofe naturale care se înmulţesc în ultima vreme şi multe alte pericole.
8) Muzica omului, vocea muzicală depind de corp, sunt create mai bine de un corp mai bun.
Corpul îl menţii bine, tînăr, sănătos, ideal cu sport, hrană vegetariană din plante fără chimicale, fără produse animale precum icre, ouă, carne, lactate. Evită apa de la robinet, e foarte murdară, bea apă de ploaie, şi doar dacă nu ai apă de ploaie foarte rar, bea apă de izvor pe care o iei direct de la izvor, de unde ţâşneşte izvorul, nu din magazin şi nu din pârâul izvorului.
Ca sport poţi practica sport care nu are riscuri de accidente. Deci poţi practica gimnastica precum românca Nadia Comănici, evitând totuşi exerciţiile riscante din acest sport.
Dragă Laura, dacă faci aceste lucruri vei deveni cea mai renumită cântăreaţă de pe glob, cea mai bună muziciană de pe glob.
Cu mine poţi învăţa despre muzică în o oră mai mult decât ai putea afla cu omenirea într-o viaţă, în o mie de ani.
Dar repet, ca să obţii asta trebuie să mă asculţi, să faci ce te-am învăţat şi cel mai bine să înveţi muzica de la mine direct, venind să mă întâlneşti la Băile Herculane, o minunată staţiune montană.
Să mai ştii Laura că compania mea se obţine greu, nici măcar marile vedete muzicale ale planetei nu au obţinut de la mine darul de a mă întâlni şi a primi lecţii de muzică de la mine, un dar aşa cum eu ţi-am oferit ţie în acest mesaj. Poţi să mă întîlneşti pentru orice vrei tu, nu doar pentru muzică, putem să ne întâlnim să discutăm, să ne plimbăm, să ne distrăm cum preferi, ca doi prieteni buni.
Deci tratează cu seriozitate oferta mea de a ne întîlni atât de greu de obţinut şi atît de importantă, gîndeşte-te zilnic la oferta mea de a ne întîlni, citeşte zilnic acest mesaj al meu.
Laura, îţi mărturisesc că eu sunt stângaci, nepriceput în relaţia cu fetele, cu oamenii şi de aceea trebuie să mă ajuţi să înving această difocultate de a avea o relaţie cu tine, să ierţi stângăcia şi neputinţa mea de a susţine o relaţie cu tine şi să mă ajuţi tu să am o relaţie de prietenie bună cu tine, cum ajuţi un copil neştiutor de doi ani.
Altfel, dacă nu mă ajuţi şi nu mă înveţi tu cum îţi place să mă port cu tine, poate că prietenia noastră nu va funcţiona, şi nu ne vom mai putea întîlni, pentru că tu mă vei evita, deoarece nu pot să fac ce îţi place. Eu de 30 de ani mă antrenez cu eforturi uriaşe şi sacrificii uriaşe să devin un prieten bun pentru un om bun şi milostiv şi minunat ca tine, cred că eşti prietenul ideal şi am căutat 3 decenii acest prieten ideal care eşti tu. Va trebui să înveţi să mă ierţi des cînd nu ştiu să te fac fericită datorită stîngăciei mele, dacă vrei să poţi rămâne cu mine.
Dincolo de asta, sunt un om isteţ şi cel mai seducător bărbat de pe glob cu femeile, deci fii atentă să nu suferi din cauza farmecului meu ameţitor precum fetele care se îndrăgostesc de mine. Adică vreau să fii veselă şi fericită cu mine, eu vreau să îţi ofer tot ce aştepţi de la mine, chiar dacă vei fi vreodată îndrăgostită de mine.
Adică nu vreau să suferi şi să fii tristă din cauza mea ci să fii sigură că dacă vei fi îndrăgostită de mine eu voi face totul ca să primeşti ceea ce te face fericită ca îndrăgostită, dacă te vei îndrăgosti de mine.
Te previn că farmecul meu nu e un lucru de joacă, ci o forţă mare şi greu de controlat de femei, ca să nu suferi dacă te vei îndrăgosti vreodată de mine, pentru că suferinţa ta m-ar supăra cumplit şi suferinţele din dragoste sunt cele mai mari din toate. Deci nu fi niciodată tristă, suferindă dacă te vei îndrăgosti de mine, căci eu voi trece prin sabie şi voi muri oricând luptînd să te fac fericită aşa cum fac şi în acest mesaj şi de ani de zile învăţîndu-te muzica.
Deci Laura fii veselă şi fericită dacă te vei îndrăgosti vreodată de mine, căci iubirea e un motiv de fericire şi vreau să te fac fericită, fie că mă vei iubi sau nu, aşa stângaci cum sunt eu cu fetele.
Fericirea ta e singurul meu scop, de aceea te-am învăţat de ani de zile muzica şi tot ce sper şi lupt eu acum e să îţi ofer cît mai multe daruri, surprize, motive de fericire şi mai ales multă iubire, să te scufunzi în iubire complet.
Însă eu nu sunt genul de bărbat care face declaraţii de iubire, ci genul de bărbat care ţine în braţe femeia iubită, că asta aşteaptă fetele, fapte, îngrijire nu vorne goale, păcăleli sentimentale.
Dar ce femeie m-ar iubi atât de mult încît să mă ia de soţ aşa stângaci cu fetele cum sunt eu? Tu ştii să existe o astfel de femeie, Laura?
Dar aş vrea să o găsesc această femeie, să fiu sigur că mă iubeşte atît de mult încît ea iartă stângăcia mea. Evident, sunt necăsătorit şi doar cea mai iubitoare femeie de pe glob se va mărita cu mine, pentru că doar marea ei iubire va suporta stîngăcia mea, mai ales că sunt sărac, şi femeile nu se mărită cu săraci.
Am povestit puţin cu tine, Laura, şi să nu te laşi păcălită dacă fac pe prostul, pe bărbatul stîngaci cînd ne vom întîlni, căci eu Edison sunt cel mai isteţ şi seducător bărbat de pe glob, dar femeile care nu mă iubesc sunt păcălite de aparenta mea prostie simulată de mine cu abilitate şi mă evită. Aşa scap eu de fete indiferente.
Ştiu însă că tu iubeşti mult oamenii şi săracii ca mine Laura, şi deci nu avem probleme de iubire, ne iubim mult, total ca frate şi soră sau mai mult.
Pentru că sunt încă necăsătorit, e clar că nici o femeie nu m-a iubit suficient, infinit, aşa cum eu iubesc femeia infinit.
Laura, aceste secrete ale mele despre femei nu le-am spus nimănui, niciodată, tu eşti prima femeie care le află şi de aceea vei şti ce ai de făcut dacă te vei îndrăgosti de mine, şi nu vei suferi. De aceea ţi-am spus aceste secrete ale mele, ca să fiu sigur că nu vei suferi.
Deci să nu plîngi niciodată din cauza mea, ci să te bucuri cu mine de iubirea noastră.
Ca să fii şi mai sigură, cînd mă vei întîlni Laura, poţi să îmi ceri direct orice vrei să îţi ofer ca să fii sigură că nu vei suferi din cauza mea, adică să-mi ceri garanţii, dovezi, daruri, fapte, lucruri, surprize care îţi dovedesc că nu te voi face să suferi şi nu te voi părăsi niciodată.
Dacă vrei altceva sau mai mult de atît de la mine spune-mi şi eu îţi voi oferi tot ce îmi ceri, căci eu ţi-am dat cuvîntul meu că fac asta.
Să ştii Laura că acum intenţionat voi deveni un om sărac şi fără bani, sărman şi părăsit de toţi, stângaci şi neatrăgător cu fetele ca să văd dacă vei lupta să fii împreună cu mine, aşa bogată, celebră, exigentă şi greu de ajuns cum eşti tu.
Sunt extrem de curios să ştiu dacă vei veni tu la mine la Băile Herculane călcînd peste mîndria ta şi peste lucrurile, piedicile, gîndurile, învăţăturile, obiceiurile care te opresc, doar pentru că mă iubeşti, pentru că sunt bolnav şi ţi-e milă de neputinţa gravă a bolii în care mă zbat, doar pentru că ţi-e milă de mine. Doar aşa voi fi sigur că mă iubeşti, căci nu toate femeile vin oricum, oricînd să întîlnească un bărbat doar pentru că le-a invitat, deşi nu l-au mai întîlnit, căci tu nu m-ai întîlnit faţă în faţă.
Asta e o probă dură, grea pentru tine Laura şi sunt foarte curios ce vei face, dacă dovedeşti că mă iubeşti mult venind la Herculane.
Ca să vii la mine la Herculane trebuie să mă iubeşti ca o mamă pe copilul ei, dar mai mult decît toate femeile de pe glob şi cred că va fi o probă foarte grea, aproape de netrecut pentru tine.
Căci doar femeia care vine la mine la Herculan, dovedind prin acest mic gest că mă iubeşte infinit şi nu parţial, doar ea ar putea pretinde să se mărite cu mine.
Şi mi-am pierdut demult speranţa că există astfel de femei care iubesc infinit şi totuşi mai sper că tu eşti femeia care m-ar iubi cît să vină la mine la Herculane, deşi rar se petrec minuni aşa de mari, să găseşti femeia cu iubire infinită, care dacă ar fi nevoie ar muri pentru mine din iubire, cum eu aş muri pentru ea.
Dar dacă nu vii la Herculane, Laura, şi dacă accepţi să vin să te întîlnesc cînd îţi voi cere să accepţi, eu voi veni. Pentru că eu iubesc infinit toate femeile, nu am orgoliu de vedetă, deşi sunt cea mai mare vedetă muzicală de pe glob,.
Şi te voi învăţa să ne iubeşti infinit, pe mine şi pe toţi oamenii dacă mă vei accepta să fiu împreună cu tine, să vin la tine.
Pentru mine Laura e uşor să vin la tine la concertele tale muzicale în Romînia, nu asta e problema, şi voi veni oricînd dacă vrei.
Dar dacă voi afla că nu mă iubeşti destul pentru că nu vii la Herculane asta va fi o rană deschisă în inima mea toată viaţa.
Am renunţat la toţi prietenii şi la toate femeile şi trăiesc singur, izolat, în munţi ca să aflu dacă mai există un singur om pe glob, omul Laura Bretan care mă iubeşte infinit dovedind asta venind la Herculane.
Gândeşte-te Laura, ce altă mare vedetă muzicală ca tine s-ar duce să întîlnească un necunoscut sărac ca mine, doar pentru că a chemat-o la întîlnire, deşi nu s-au mai întîlnit niciodată? Nu cred că vom găsi o astfel de vedetă cu atîta iubire, dar tu eşti milostivă şi ai putea veni la mine, deoarece mă iubeşti.
Oamenii nu au şi nu cunosc iubirea mea infinită, de aceea eu i-am părăsit, am plecat dintre ei şi trăiesc singur, în munţi, în pustietate, fără să văd chip de om niciodată acolo unde locuiesc.
Deci Laura dragă, începînd cu Celine Dion aproape toate marile cîntăreţe internaţionale mi-au făcut declaraţii de dragoste, inclusiv în cîntecele lor, sunt îndrăgostite de mine, dar nici una poate nu ar veni la Herculane dacă o chem, deci ele nu iubesc destul pe nimeni şi eu nu sunt interesat de ele.
Aşadar e timpul să verific practic ce simţi tu pentru mine Laura, deşi eu ştiu bine ce simţi, ce vrei şi tu ştii că eu ştiu.
Dacă vii la Herculane şi mă accepţi, mă suporţi ca prieten aşa stîngaci şi seducător nepriceput dar fermecător cum sunt, atunci mă iubeşti şi meriţi compania mea.
Sunt un băiat arătos, cu multe calităţi şi cred sincer că merit compania ta, nu mă simt mai prejos, te merit şi mă meriţi, şi tu ai multe calităţi bune Laura.
Dacă nu vii la Herculane, eu efectiv voi muri pentru omenire, deoarece am pierdut ultimul om, ultimul prieten care îl aveam, ultima şansă la iubirea altcuiva, adică te-am pierdut pe tine Laura.
Atunci va fi cea mai tristă şi mai dureroasă zi din viaţa mea, dacă te voi pierde Laura.
Însă voi cîştiga apoi bătălia, prietenia ta învăţîndu-te adevărata milă, omenie şi iubire care ar trebui să le ai pentru mine şi fiinţe şi pe care deja le ai mult, dar nu se ştie dacă le ai infinite.
Asta va fi doar problema mea, tu să nu te întristezi de asta, eu iubesc iubirea şi te voi iubi mereu infinit fie că vii sau nu la Herculane.

Eu am aşteptat cu răbdare 30 de ani întîlnirea cu tine, îndurînd dureri groaznice ca să trec greutăţile pentru a ajunge să te întîlnesc şi pentru a mă antrena ca să te pot face fericită.
Acum îţi recomand să asculţi zilnic melodia ta „Adagio” pe care ai cântat-o împreună cu mine, telepatic, ca să înţelegi mai bine ce vreau să îţi spun, ce ţi-am spus prin această melodie, şi să îţi aminteşti de noi doi ca dragi prieteni.
Dragă Laura voi adăuga periodic noi idei în acest mesaj pentru tine publicat cu titlul „Laura” în pagina mea de la poezie. ro, de aceea te rog să îl reciteşti periodic, săptămânal, lunar, ca să afli ce noutăţi ţi-am scris.
În final cer omenirii şi prietenilor noştri să îţi ofere ţie Laura Bretan tot ce ai nevoie pentru cariera ta muzicală şi artistică, dar numai lucruri bune, corecte, chibzuite.
De exemplu cer omenirii să îţi ofere acces liber şi gratuit, oricînd, zi de zi pe toate marile scene muzicale ale planetei, la toate marile festivaluri muzicale, competiţii muzicale, evenimente muzicale şi artistice de pe glob la care tu Laura vrei să participi.
Asta nu e o obligaţie pentru omenire ci o favoare dată nouă tuturor de Laura, pentru că ea e acum alături de mine cel mai bun muzician din toate timpurile, cea mai bună cîntăreaţă din toate timpurile şi cea mai bună voce muzicală din toate timpurile. Ea a cântat cu mine telepatic cea mai bună melodie din toate timpurile, melodia „Adagio” în care poate şi ea Laura e supărată sau nu e supărată că după ani de aşteptare nu ne-am putut întîlni faţă în faţă la Herculane şi oriunde.
Nu ştiu dacă Laura suferă că nu m-a întîlnit, dar
dacă Laura va spune că suferă din cauză că nu m-a întîlnit, ordon ca toate instituţiille planetei să o ajute să mă întîlnească imediat, dacă ea vrea asta şi să treceţi prin ziduri pentru asta, să treceţi Atlanticul înot dacă e nevoie şi să deplasaţi toate vehiculele planetei dacă e nevoie pentru asta.
Aveţi grijă să nu o supăraţi cu ceva pe Laura şi să o apăraţi de orice probleme, toată viaţa ei, căci a doua oară nu se va mai naşte un muzician egal cu ea pe glob, absolut sigur.
Eu am făcut tot ce ştiu şi ce pot pentru Laura mai bun şi voi face mereu.
Ne revedem curând Laura, putem vorbi cînd vrei pe Facebook sau prin ce vrei, inclusiv prin telefon, videochat şi imagini video. Dar eu fiind bolnav acum mă deplasez greu, cu mari riscuri şi obţin greu banii pentru a plăti conexiunea la Internet ca să pot comunica cu tine pe Internet.
Deci dacă uneori se întrerupe comunicarea noastră pe Internet Laura, asta înseamnă că am rămas fără bani sau mi s-a stricat aparatul, telefonul şi de aceea nu am putut plăti conexiunea la Internet şi nu am putut comunica pe Internet momentan cu tine.
Azi am alergat toată ziua să repar telefonul ca să îţi pot scrie acest mesaj, şi a foat greu că nu aveam aproape nici un ban şi nimeni nu vroia să mă ajute să obţin un telefon nou.
Evident, fac tot ce pot să repar orice defecţiune imediat ce apare şi urgent, ca să putem comunica Laura, deci nu te nelinişti niciodată dacă se întrerupe fără să te anunţ comunicarea noastră, sau dacă comunicarea noastră pe internet se întrerupe pentru mult timp fără să te anunţ dinainte că se va întrerupe.
Dacă se întrerupe comunicarea noastră pentru mai mult timp înseamnă că a intervenit ceva grav, că am păţit ceva, vreun accident sau altceva mai grav.
Oricum, chiar şi muribund şi grav rănit dacă aş fi, tot mă voi tîrî pînă voi muri ca să repar telefonul şi să vorbim pe Internet Laura.
Banii sunt un lucru rău, pentru bani s-au făcut toate furturile şi păcatele, de aceea eu nu prea strîng bani, căci oamenii care iubesc mult ca mine se mulţumesc cu strictul necesar, nu adună averi şi bani precum bogătaşii răi şi lacomi.
Bogăţia mea e iubirea şi Idealul.
Dar tu Laura păstrează-ţi banii ca să cumperi ce îţi trebuie să te salvezi din război nuclear, să cumperi anumite obiecte de supravieţuire folosite des în caz de dezastre. Îţi voi mai spune şi eu ce obiecte să îţi cumperi pentru supravieţuire.
În rest nu aduna bani, avere mai mult decît îţi trebuie, şi poţi ajuta în continuare săracii, copiii săraci cu banii tăi Laura, ceea ce deja făceai.
Tocmai marea ta iubire pentru oameni m-a făcut să îţi scriu acest mesaj.
Nouă copii din zece mor de sărăcie în ţările sărace, salvează-i Laura.
Pentru vocea muzicală ideală cel mai bine e să cînţi cu sunetul Ideal, pe care încerci să îl emiţi cît mai bine prin voce. Adică trebuie să încerci să creezi un sunet cît mai bun în voce, cît mai perfect, care nu se referă la sunetul melodiei ci la sunetul direct al vocii tale.
Acesta, sunetul ideal e lucrul cel mai important în muzică după Ideal şi eu, cu puterile mele miraculoase am modificat vocea ta ca să cânte cu sunetul ideal.
Acum doar vocea mea şi vocea ta sunt singurele voci de pe glob care cîntă cu sunetul Ideal, noi doi avem cele mai bune voci muzicale de pe glob.
Însă eu am şi un alt sunet miraculos care nu e în voce, ci e un gând, e Cuvântul cu care fac miracole şi care e muzica ideală a Universului, cea mai desăvîrşită muzică a eternităţii. Eu, Edison sunt muzica perfectă a Universului, cea mai bună posibil, iar tu ştii bine asta Laura.
Însă te interesează atît de mult muzica ideală ce sunt eu ca să vii să mă întîlneşti la Herculane?
Nu trebuie să te uiţi în sus la idolul tău Celine Dion, deoarece eu şi tu suntem de milioane de ori mai buni ca ea şi ca întreaga omenire la muzică, mai ales prin sunetul nostru ideal.
Pe Celine Dion eu am făcut-o vedetă, am cântat cu ea telepatic majoritatea melodiilor ei, am ajutat-o să câştige concursul Eurovision. Dacă nu crezi, ea poate confirma public acest adevăr, dacă are sinceritate.
Dar e mai bine ca tu Laura să o uiţi pe Celine Dion, ea mai face şi unele greşeli,nu poate fi model, exemplu, idol pentru tine.
Eu am făcut-o pe Celine Dion cea mai renumită vedetă muzicală a planetei.
Dar Amalia Rodrigues era cea mai bună cântăreaţă de pe glob, pe care doar noi doi, Laura o depăşim în voce şi muzică.
Concursul Eurovision nu e demn să te aibă ca şi concurentă, eşti prea bună acum pentru acest concurs Laura, nu regreta că l-ai pierdut.
Bucură-te că m-ai găsit pe mine, căci eu sunt ca iubire şi muzică infinit mai mult decât omenirea şi muzica omenirii.
Pentru voce muzicală ideală e bine să faci vocalize cu fiecare din cele 7 vocale, cîte o singură vocală în un exerciţiu. Nu forţa să nu te îmbolnăveşti, fă vocalize cît te simţi bine, cît poţi.
De exemplu faci vocalize cu o vocală cinci minute, apoi faci cu altă vocală cinci minute şi tot aşa.
Măreşte gradat timpul de exersare, cît poţi, fără să forţezi.
Eu însumi fac uneori acest exerciţiu şi un altul mai bun pe care ţi-l voi arăta mai tîrziu.

Exerciţiul cu cele 7 vocale după sunetul ideal e cel mai important exerciţiu al muzicienilor şi instrumentiştilor. Fiecare vocală dezvoltă alt lucru esenţial în voce, dar din neştiinţă muzicienii nu exersează cu toate cele 7 vocale, ci folosesc vocalele haotic, amestecat, inegal, ineficient.
Laura, evită pericolele, riscurile, durerile, bolile de orice fel.
Laura, evită muzica cu contratenor care e un homosexual deghizat, curvar deghizat. Laura, evită muzicieni dubioşi, masoni, carbonari, curvari, politicieni, infecți precum Mozart, Haydn, Sibelius, Paganini, Verdi, Prokofiev, Piotr Ilici Chaikovski, violonistul Nicolo Paganini, Musorgski şi alţii.
Masonii, carbonarii, curvarii sunt nebuni, criminali şi cine cîntă muzica lor devine ca ei mai mult sau mai puţin.
Cu dragoste, te iubesc mult, pe curând Laura.
Depinde doar de tine să hotărăşti cînd, cum, unde vrei să ne întîlnim, să vorbim Laura, putem vorbi chiar şi azi, mîine, am răbdare şi timp oricît pentru tine.
Vă rog pe toţi să daţi acest mesaj Laurei din mai multe direcţii, de mai multe ori, repetat, prin mai multe persoane, ca să fim siguri că l-a citit. Acest mesaj o va salva de la pieire din război nuclear, chiar dacă eu voi muri luptînd să o salvez. Deci acest mesaj este cel mai important lucru acum pentru tine Laura.
Laura dacă ai primit anterior acest mesaj, citeşte-l acum din nou, deoarece am adăugat multe completări, noutăţi în el.
Laura, ca să vorbesc sincer, ştiu că mă iubeşti infinit şi nu e nevoie să vii la Herculane ca să îmi dovedeşti asta.
Dar aştept totuşi să vii la mine la Herculane pentru că e o surpriză pentru tine, e cea mai frumoasă staţiune de pe glob, un loc bun pentru prima noastră întîlnire.
Sunt muzicianul Gudruman Edison. Vă rog să transmiteţi urgent cîntăreţei Laura Bretan următorul mesaj:
„Vă mulţumesc că o aduceţi pe Laura Bretan în România aşa cum v-am cerut adineauri în ultimul meu mesaj, ne-a anunţat zîna că vine la reţeaua Grand Hotels Chain în România, şi spunea ceva de Grand Hotel Continental, e o reţea de hoteluri care are filiale şi în Drobeta Turnu Severin.
Trebuie să o aducem în plimbare pe Laura la Herculane, şi e mai uşor dacă o cazaţi la hotelul reţelei Grand Hotel Chain din Drobeta Turnu Severin.
Şi mai spunea Laura că e fericită să vină la noi şi că e oaspete permanent la acel hotel în România. Asta înseamnă că s-ar putea să rămână definitiv în România cum am cerut eu în mesajul meu recent, asta e tot ce am cerut în mesajul meu. Fraţilor, aproape am reuşit, curînd mă întîlnesc cu ea, vă învăţ acum cum o facem fericită, numai să mă ascultaţi ce cer să facem pentru Laura, vă explic acum.
Nu ştiu cum de se rezolvă mereu imediat aproape tot ce am cerut eu în mesajele mele pentru omenire pe facebook, dar se pare că toată lumea crede că eu sunt preşedintele planetei şi face ce cer. Să vă spun sincer, am uitat şi cum mă cheamă ştiind că vine Laura la noi, deci am uitat că sunt preşedinte.
Domnule Vladimir Putin, eu am şi glumit uneori cu voi, conducătorii planetei, şi de aceea ei nu au făcut toţi ce am spus, însă toată lumea face ce spun eu cînd ordon serios sau cînd ordon cu puterile mele miraculoase.
Domnule Putin, am veşti bune.
Au fost copii buni românii mei, trebuie deci să îi ajut.
Deci domnilor conducători ai planetei vă spun şi vă ordon serios, desfaceţi şampanie, faceţi pace pe tot globul, băgaţi trupele în cazarme, opriţi exerciţiile militare ameninţătoare şi faceţi paşnic ce am cerut eu la poezie. ro, nu mai faceţi cu război şi mitraliere ce am cerut că e bine, oamenii sunt buni, nu mai sunt răi.
Acum sunt ocupat cu muzica, vedeţi bine că n-am timp de război, hai să bem şampania aia şi să suspendăm sancţiunile economice asupra Rusiei, că îmi trebuie mie pace acum în România, sunt ocupat cu distracţia, şi am mult de lucru.
Deci Iranul şi americanii, ruşii şi ukrainienii şi Nato nu vă mai bateţi că am nevoie de linişte în România, e clar copii, drăgălaşilor, soldaţii să joace fotbal că sunt bine dispus. Dar curvarii băgaţi-i la închisoare.
Asta e tot ce am avut de spus conducătorilor planetei.
Acum să trecem la Laura să vă spun cum lucrăm, să iasă bine între mine şi ea, cum îi place ei.
Eu eram singurul om de pe glob care ştiam sigur că Laura e femeia ideală, exigentă şi de necucerit, nici un bărbat nu o poate atinge, nu încercaţi degeaba, băieţi şi tenori.
De aceea a trebuit să fiu foarte hotărît cu Laura cînd i-am scris mesajul, că ştiam că altfel nu vine în România dacă nu o iau tare.
Dar eu nu vreau să-i vorbesc apăsat Laurei ci să o alint, cu blîndeţe.
Cum să o alint dacă ea nu e în braţele mele unde sper şi eu naiv că ar vrea ea să stea, dar poate, poate o sta cum sper eu, se mai întîmplă minuni, dacă-mi cere să o iau în braţe o iau, i-am promis.
Acum că a venit la mine cum am chemat-o, de ce să mai fiu sever, o să fiu mai blînd cu ea, ia să vedem cum fac să îi vorbesc mieros şi drăgălaş, lipicios ca un iepuraş.
Deci voi băieţii de la reţeaua de hoteluri româneşti unde o cazăm pe Laura faceţi tot posibilul să o cazaţi la filiala voastră din Drobeta-Turnu-Severin, la câţiva kilometri de mine, de Herculane, dacă puteţi.
Eu, ditamai preşedintele planetei, cum mă pretind eu în romanele mele, mă voi angaja imediat ca ajutor de bucătar la hotelul Laurei din oraşul în care e acest hotel, oricare oraş va alege Laura în România, în Drobeta Turnu Severin sau în altă parte, în orice alt oraş.
Aveţi grijă că Laura e o femeie de oţel, foarte inaccesibilă, doar eu pot să sper la un surîs de la ea, şi acela foarte scurt.
Ştiţi că nu am bani, deci voi alerga 40 kilometri pînă în Drobeta la hotelul Laurei. Nu ştiu să cuceresc femei cum v-am spus dar ştiu să alerg bine. Alerg să o salvez pe Laura din războiul nuclear care se apropie.
Deci nu e problemă că va trebui să alerg cu ficatul, stomacul, inima grav bolnave 500 kilometri din Caraş-Severin pînă la Bucureşti, ci e problema că trebuie să nu întîrzii la întîlnirea cu Laura, să ajung la timp.
Distribuiţi imediat, acum, urgent fotografia mea pe tot Internetul din România să mă ştie toată lumea, toţi şoferii şi voi şoferii care mă vedeţi alergînd pe şosea din Caraş-Severin spre Bucureşti opriţi maşina şi mă luaţi gratuit spre Bucureşti în maşină, ca să ajung la hotel înainte ca Laura să se cazeze în hotel.
Sau aruncaţi-mi o bicicletă pe şosea când nu găsesc maşină gratuit.
Bun, aşa se lucrează cu preşedintele Edison al României, toată lumea, toţi românii vă prefaceţi că credeţi că sunt preşedintele României şi mă ajutaţi cum ştiţi să ajung la timp la hotelul Laurei.
La hotelul ei faceţi curăţenie, îi daţi o cameră minunată, eu îi voi servi mîncarea în camera ei ca ospătar sau bucătar, deşi nu e simplu să devii ospătar peste noapte.
Ei n-o să-i displacă asta.
Sîrguinţa mea o lasă rece pe Laura, v-am spus că nu poate fi păcălită cu fleacuri, aparenţe dar poate am noroc că o iubesc, poate aşa îmi va zîmbi.
Dacă am primit un zîmbet de la ea, pot muri liniştit, mi-am atins visul vieţii mele şi nu am trăit degeaba, am realizat tot ce voiam în viaţă şi mai rămîne doar un mic detaliu, mic dar dur şi imposibil de rezolvat.
Căsătoria mea cu Laura, ăsta e detaliul, e cam în grabă, dar dacă Laura mă vrea, eu nu pot spune nu, o iau de soţie.
Aceasta a fost senzaţia mea, că Laura vrea în secret să se mărite cu mine, dar poate mă înşel, ăsta e secretul ei, eu nu sunt încrezut şi nu pretind că aşa o mare vedetă ar vrea să se mărite cu un sărac ca mine, cu meserie de ospătar şi cu o brumă de cunoştinţe de muzică.
Deci Laura e femeie de oţel cum şi eu sunt bărbat de oţel, că de aia am refuzat toate femeile aşteptând fără speranţă femeia ideală, pe Laura 30 de ani.
Dar vă rog să îmi comunicaţi urgent, pe toate posturile de radio şi televiziune şi pe tot internetul ziua exactă cînd vine Laura în România, ca să ajung din timp la hotel. Faceţi astfel ca să dispară de lîngă Laura băieţii, tenorii ăia arătoşi, Bogdan Mihai şi Oliver Kay şi alţii, mai ales ăia arătoşi, ca să nu o tenteze, să nu încerce să flirteze cu ea.
Aranjaţi la hotelul Laurei să mă primească ospătar, sau ajutor de bucătar sau altfel de lucrător acolo, lucrînd doar pentru Laura, chiar dacă acum am buletinul expirat.
După calculele mele îmi ia între 10 şi 20 de zile să ajung alergînd în Bucureşti, deci anunţaţi-mă cu minim o săptămână mai înainte ziua în care intră Laura în hotel.
Acum vine partea cea mai grea, eu nu ştiu să cuceresc fete şi poate Laura vrea să ştiu să o cuceresc. Dar azi am aflat că ştie să glumească şi ne înţelegem de minune, ca şi cum ne cunoaştem de o mie de ani, am glumit şi am râs împreună, comunicînd telepatic destul.
Deci voi încerca să glumesc cu ea, sunt comic bun şi cu asta rîdem şi ne împăcăm şi nu voi mai fi stîngaci şi nepriceput cu ea cum sunt cu fetele de obicei.
După aceea aranjaţi din greşeală să mergem unde îi place Laurei, nu contează unde în România, la concerte, în munţi, la Băile Herculane, la festival, spectacol, la stadion, oriunde vrea ea.
Dacă vrea pe Lună, ne duceţi şi pe Lună, oriunde vrea ea, că trebuie să-i placă. Îi place fotbal american, faceţi repede nişte meciuri de fotbal american pe Arena Naţională şi îmi daţi biletele la meci şi banii de cheltuială, să-i cumpăr Laurei o atenţie, o carte, o floare, orice vrea ea.
Dar aflaţi repede ce îi place ei, ce o distrează şi organizaţi repede orice e nevoie, petrecere, dans, festival, film, serată, concert, conferinţă sau orice vrea să vadă Laura, să iasă bine, de basm.
Cu timpul ospătarul acesta tăcut, stîngaci, mototol care sunt eu devine drăguţ, jucăuş, cu papagal isteţ, cu atenţii drăguţe şi cadouri, cu farmec şi Laurei încet, încet o să-i placă acest ospătar, bucătar Gudruman Edison.
Dar nu fac greşeala să cer o fată dificilă, ideală ca Laura în căsătorie prea iute, pripit că e o prostie şi mă refuză definitiv.
Deci nu mă reped ca prostul să o cer de nevastă, că e isteaţă şi exigentă şi mă execută, o pierd, mă refuză, nu se mărită cu mine de la prima întîlnire, că nu acceptă bărbaţi slabi care fug după ea şi îi cerşesc căsătoria.
Oricum, ea ştie că ştiu lucrurile astea şi aşteaptă să acţionez corect.
Fiţi foarte atenţi să nu vină Laura cu părinţii ei după ea, că ei nu vor accepta ca Laura să umble cu un băiat stîngaci cu fetele ca mine şi o vor împiedica pe Laura să se întîlnească cu mine.
Desigur, Laura va citi acest mesaj sau va afla de la cineva de el şi va şti că stau acum cu ea la hotel ca să o iau de nevastă. Cel mai probabil asta vrea, să ne căsătorim, aproape sigur, că altfel nu venea acum în România cînd am chemat-o eu.
Dar dacă ştie că încerc să o iau de soţie va fi mult mai severă şi va refuza la început mult mai radical, ferm orice încercare de a mea de a o cere de nevastă, pentru că e femeie ideală şi fetele ideale sunt pretenţioase, greu de cucerit.
Voi aţi păţit des asta, eu sunt priceput la femei, nu am păţit asta că nu am cerut femei de nevastă.
Deci Laura mă place la hotel deşi mă pîndeşte ca să mă refuze cu căsătoria dacă o cer de nevastă, după care rămîn burlac.
Toată viaţa am vrut să fiu burlac, dar nu sunt prost să refuz o nevastă frumoasă, jucăuşă, veselă, isteaţă, iubitoare, cântăreaţă drăgălaşă, ideală, cuminte ca Laura.
Deci va trebui să facem o minune să o conving pe Laura să se mărite cu mine.
Ea se va mărita cu mine doar dacă o iubesc cu adevărat şi trebuie să îi dovedesc asta.
Dar pentru asta trebuie să înscenăm următoarea întîmplare:
Mergem la o piscină elegantă cu trambulină şi cineva îi va spune Laurei că nu ştiu să înot, să aibe grijă să nu sar în apă că îmi place să mă joc în apă.
Fiţi liniştiţi, şi eu şi voi ştim că eu ştiu să înot.
Urc pe trambulină, mă prefac că mi-e rău şi că voi cădea în apă, mă ţin greu de trambulină şi îi spun Laurei:
Laura cad şi mă voi îneca, voi muri, adio.
Spune-mi înainte de a muri că vrei să te măriţi cu mine, era ultimul meu vis şi singurul lucru pentru care mai trăiam, altfel aş fi murit demult.
Laura va răspunde ca o femeie ideală:
-Minţi, am citit acest mesaj al tău în care scrii că mă păcăleşti că te îneci. Fii bărbat şi cucereşte-mă, dar nu îţi închipui că vreau să mă mărit cu tine, sau că eşti cineva, un bărbat deosebit şi suficient de bun ca să te însori cu mine.
Eu zic:
Laura, eşti ideală, nimeni nu te poate învinge, recunosc, ai câştigat meciul.
Dar acesta e adevărul, sunt bolnav de ficat şi de inimă şi aş putea muri în orice clipă, chiar şi azi.
Vreau înainte de a muri să aud de la tine că vrei să te măriţi cu mine, să recunoşti asta pentru că tu eşti singurul sens al vieţii mele şi eu cred sincer că suntem îndrăgostiţi tare, că mă cauţi de ani de zile.
E ultima mea dorinţă şi singurul lucru pentru care am trăit toată viaţa, am vrut doar marea iubire, te-am vrut pe tine, Laura, doar pe tine şi Idealul, toată viaţa. Nu am mai vrut şi nu vreau nimic altceva.
Vreau doar atît, să te măriţi cu mine înainte de a muri eu sau măcar să recunoşti că vrei să te măriţi cu mine, ca să am şansa de a te învinge şi a te lua de soţie.
Eşti prea perfectă, prea frumoasă şi nici un bărbat nu te poate învinge, să se însoare cu tine, fiind depăşit de tine, ştim amîndoi asta.
Deci nu pierzi nimic dacă recunoşti că mă iubeşti, eu voi muri şi nimeni nu va afla de la mine secretul tău că vrei să te măriţi cu mine.
Laura dragă, nu ştiu ce vei răspunde tu acum, dar sper că vei spune că vrei să te măriţi cu mine.
Poate că mă înşel, dar nu sunt prost, simt şi eu ceva despre tine şi asta simt, asta îmi spune judecata că vrei să te măriţi cu mine.
Dacă nu vrei să te măriţi cu mine, viaţa mea nu mai are sens, nu mă mai interesează, voi muri ca om, voi muri în fiinţa mea în clipa când vei spune că nu mă iubeşti sau nu vrei să te măriţi cu mine.
Am căutat treizeci de ani femeia ideală şi marea iubire cu ea, m-am antrenat toată viaţa să devin cel mai cuceritor bărbat de pe glob, singurul capabil să cucerească o femeie perfectă şi dificilă ca tine. Eşti atît de perfectă şi de minunată încît cred că bărbaţii nici nu îndrăznesc să încerce să te cucerească, ştiind dinainte că nu te vor putea cuceri.
E ceva absurd, e ca şi cum un om ar încerca să cucerească o zînă.
Eu dragă Laura ştiam asta demult, că sunt şanse mici de a te cuceri, că noi bărbaţii nu avem speranţe de căsătorie cu tine şi îţi dai seama cît te iubesc dacă m-am antrenat 30 de ani degeaba pentru a reuşi să te cuceresc, ştiind dinainte că poate nu te voi cuceri, că mă antrenez degeaba să devin cuceritor şi îndur degeaba durerile mari, insuportabile ale greutăţilor şi loviturilor ce le primesc în lupta de a deveni cuceritorul tău.
Dragă Laura, noi trăim povestea din Love Story, în care unul din cei doi îndrăgostiţi moare, deşi se iubeau nesfîrşit.
Eu poate voi muri ca în Love Story, am o boală mortală de ficat şi de inimă.
Nu am vrut să mor pînă cînd te-am întîlnit, ca să apuc să te cer în căsătorie, să apuc să sper măcar la un da spus căsătoriei noastre de la tine, să apuc să sper că dacă nu aş fi murit aş fi trăit marea iubire cu tine şi ne-am fi căsătorit.
Dar după ce te-am întîlnit, am uitat că vroiam marea iubire pentru mine şi am vrut să o ai tu mai mult, fiind îngrijorat că poate tu nu ai primit marea iubire, sau că ai aşteptat ani de zile să îţi dau marea iubire, poate plîngînd şi suferind că nu am venit la tine.
Singurul lucru pentru care am trăit a fost acest da de la tine, să te aud spunînd că te măriţi cu mine.
Nu am altceva în viaţă decît iubirea, nu îmi place nimic altceva decît iubirea.
Dacă nu mă crezi, poţi să te interesezi la spitalul la care am fost internat în comuna Iveşti, judeţul Galaţi şi medicii îţi vor spune că mi-au găsit o boală mortală, hepatită cronică, boală care ucide toţi bolnavii şi care nu e vindecabilă aproape deloc.
Deci probabil eu voi muri, doar puterile mele miraculoase mă mai pot salva de la moarte, adică mă voi vindeca dacă fac o minune cu puterile mele.
Deci Laura, dacă mă iubeşti, vreau să te măriţi cu mine înainte de a muri eu, iar dacă nu mă iubeşti spune-mi că nu mă iubeşti.
Când îmi vei spune că nu mă iubeşti, mă vei ucide pe loc, pentru că nu te mai am pe tine, nu mai am nimic şi trăiesc degeaba, fără sens, fără a fi interesat de nimic şi de nimeni, fără a simţi nimic, exact ca un mort, exact ca o piatră fără viaţă.
Deci eu sunt gata să mor, şi dacă nu te deranjează voi veni la tine să te întreb dacă mă iubeşti, dacă te măriţi cu mine.
Nu am mare speranţă de a supravieţui refuzului tău, bănuiesc că vei spune că nu te măriţi cu mine şi atunci voi muri.
Totuşi nu abandonez lupta după ce mor.
Băieţi, organizăm un film surpriză în România, facem iar filmul „Runaway bride”, comedia aia cu mireasa care fuge de vreo 4 ori de la nuntă.
În acest film actorii vom fi eu, mirele păcălit şi Laura, mireasa care fuge mereu de la căsătoria mea cu ea.
Laura e şi actriţă, vrea să joace în filme.
Deci măcar în film, aşa ca în basm eu şi Laura vom discuta iar de căsătoria noastră, vom încerca să ne căsătorim, vom rata iar şi vom reuşi după o luptă comică şi lungă să ne căsătorim în final.
În finalul filmului ne căsătorim, aşa e filmul şi am rezolvat-o, gata, dar Laura va rămîne neînvinsă, că tot necăsătoriţi suntem.
După aceea aranjăm ca Laura să se mute în Herculane, eu o să o văd mereu aproape şi voi muri curînd, în câţiva ani în braţele Laurei, dacă mă va lua în braţe vreodată, aşa severă şi greu de cucerit cum e.
Laura, nu voi şti niciodată dacă atunci cînd voi muri vei spune:
„Da, am vrut să mă mărit cu tine, Edison” sau „Nu, nu am vrut să mă mărit cu tine, Edison”.
Aceasta e enigma Laurei şi de aceea e ea atît de ideală şi deosebită.
Dar oare voi muri în braţele ei?
Deocamdată lupt zi şi noapte, 16 ore pe zi cu disperare să îmi vindec boala, doar ca să o pot vedea pe Laura, să o întîlnesc, să mă gîndesc la ea, să sper absurd şi fără şanse că o voi cuceri vreodată.
Mă uit la tine Laura pe scenă cît eşti de frumoasă, de ideală, de greu de cucerit, de atrăgătoare, drăgălaşă şi caut soluţia căsătoriei noastre.
Dar dacă te măriţi cu mine Laura, îţi promit că mă voi vindeca de boala de ficat şi dacă mă iubeşti, sigur te vei mărita cu mine, ca să mă salvezi, să nu mor de ficat.
Vreau să spun că voi încerca mai serios să mă vindec, dar nu ştiu sigur dacă voi reuşi să mă vindec de ficat, însă tu cu adevărat Laura îmi dai îndîrjire şi ambiţie extremă, voinţă de fier să mă vindec pentru că vreau să trăiesc cu tine şi nu suport ideea că te voi pierde murind.
Dar, ca în Love Story, te rog să nu suferi acum aflînd că poate voi muri, ci fii veselă, fericită şi gîndeşte-te că după ce murim dispar toate problemele, rămîne doar Idealul etern şi acel Ideal vom fi noi doi împreună, tu şi eu Laura, transformaţi în Ideal după ce murim. Adică ne întîlnim din nou Laura noi doi după ce murim, doar că atunci vom fi mai buni, vom fi idealul.
Acum totuşi vreau să îţi dau o speranţă, Laura. La ultimele analize în spital nu am mai găsit în ele boala de ficat, dar ficatul încă mă înţeapă. Deci nu e sigur dar poate că m-am vindecat de ficat, care nu mă mai doare tare.
Deci poate nu voi muri, mai ales că arăt ca la 16 ani, arăt bine, tînăr.
Cam aşa poate s-ar desfăşura lucrurile între noi doi Laura în teorie când vii în România, dar îţi propun o soluţie mai bună ca să nu trecem prin aventurile din acest text, rămînînd necăsătoriţi.
Merităm mai mult, deci îţi propun să ne căsătorim direct, cînd ne întîlnim, după ce vorbim puţin, o zi, două, dacă mă iubeşti şi vrei să ne căsătorim.
Ce ar fi să facem ce vrem, ce iubim şi atît, adică ne căsătorim imediat cînd vii în România şi atît?
Arătai tare bine în rochia albă de mireasă la concursul Eurovision.


Dragă Laura, azi duminică 4 iulie, 2021 ţi-am scris cîteva zeci de comentarii la primele cîteva zeci de postări ale tale de pe pagina ta de facebook, acolo sub acele fotografii, videoclipuri.
Acolo e prima mea discuţie cu tine, dacă vrei să vorbim. Sunt foarte stîngaci în acea conversaţie după cum vei vedea singură, dar dacă vei rîde de ele eu sunt mulţumit. Am auzit că ai telescop. Peste cîteva zile, după ce citeşti acest mesaj, voi veni să mă uit prin telescopul tău, dar voi fi cum mă ştii, fără trup, invizbil, miraculos, poţi doar să mă auzi, să vorbeşti cu mine ca alte dăţi.
Dar poate nu vrei să vorbim, deci eu mă uit prin telescop, tu faci ce vrei.

Laura, femeia e frumoasă aşa cum s-a născut, cu frumuseţea naturală, fără cosmetice şi coafură.
Tu ştii că eşti frumoasă, toţi oamenii spun asta despre tine şi nu ai nevoie de cosmetice, coafură, care nu sunt suficient de bune pentru frumuseţea ta.
Mie mi-a plăcut mereu înfăţişarea ta, părul tău, şi nu vreau să te schimbi, că arăţi bine şi frumoasă din naştere.
Laura, ţi-am scris mesaje şi comentarii pe tot Internetul, bănuiesc că le-ai citit dacă prietenii tăi care le-au primit de la mine ţi le-au dat.
Însă am o îndoială, e vorba de ultimul comentariu pe care ţi l-am scris pe pagina ta oficială de facebook, la postarea ta cea cu 4 iulie în care ne-ai urat un 4 fericit.
Nu ştiu dacă e bun şi dacă îţi place acel comentariu, îl putem şterge oricînd şi uităm de el dacă nu îl vrei.
Acel comentariu nesigur încerca să îmbunătăţească relaţia noastră, pentru că nu vorbeşti cu mine încă şi vreau să şi vorbim. Dar fie cum vrei tu, să te bucuri tu, vorbim cînd şi cum vrei.
Iată acum îţi scriu un text comic despre noi, cu aceeaşi stîngăcie a mea iar tu poţi să ştergi din text orice vrei, îl corectezi tu să îţi placă. Numai tu ştii ce îţi place.
Mie îmi place la tine mai ales părul lung pieptănat cu cărare pe mijloc, necoafat şi cu firul drept. Dar e greu să aleg, ai multe tunsori drăguţe ce îmi plac.
Într-o zi te voi pieptăna eu dacă vrei.
Cum ar fi viaţa noastră împreună, cum ne jucăm? Nu ştiu ce preferi tu dar iată ce ţi-aş oferi eu.
Prefer să rîdem, să glumim, să ne jucăm, să jucăm jocuri, să stăm într-un peisaj încîntător în natură, să cântăm şi altele asemenea.
Azi ţi-am mai scris cîteva comentarii noi la primele câteva zeci de postări din pagina ta de facebook, în afară de vechile comentarii ale mele de la aceste postări.
Când vei vorbi cu mine direct, scrie-mi Laura o listă de lucruri care ţi-ar plăcea să le facem împreună sau să le faci, să ţi le ofer.
Iată, îţi scriu şi eu o listă de lucruri pe care le-aş face cu tine după căsătoria noastră.
Întîi o să îţi ascund dulciurile, că zahărul strică dinţii. O să facem acasă dulciuri cu miere, că sunt mai sănătoase.
O să le mănînc eu pe toate, dar dacă plîngi ţi le las ţie, că ştiu că îţi plac.
Îţi aleg şi îţi cumpăr nişte cărţi bune, corecte care sunt mai greu de găsit dacă îţi place să citeşti.
Nu ştiu ce facem cu gătitul mîncării că spuneai că nu îţi ies perfect sarmalele şi nici eu nu sunt mai priceput.
O să te dau jos de pe cal, să nu te arunce din şa, că îţi place călăria.
Deci nu te las să te apropii de cai, ţi-i arăt doar în poze.
Te voi învăţa dacă te interesează sport, arte, gîndirea gînditorului avansat, cîteva meserii ca să te descurci în orice situaţie oricît de grea, inclusiv dacă ai rămîne fără hrană, apă, locuinţă.
Cînd plîngi şi ţi-e greu o să te ţin în braţe şi te alint şi te învăţ să îţi rezolvi problema cu puterea minţii, care poate rezolva tot şi cu care eu fac miracole.
Dragă Laura, putem vorbi oricît, oricînd, poţi veni la mine oricînd, ne întîlnim unde vrei, dar eu te chem şi la mine la Băile Herculane, în afară de locurile pe care le vei alege tu să ne întîlnim.
Cred că soţii ideali îşi împart munca în casă după puteri, se ajută, fiecare face ce poate, însă nu cer să faci ceva anume în casă ci ceea ce îţi place.
Adică nu ţi-aş cere să speli rufe sau lucruri de felul ăsta.
Laura, prima noastră întîlnire ar putea să ne ajute să ne împrietenim.
Ne-am împrieteni mai uşor la prima întîlnire dacă am juca nişte jocuri sau fotbal american care îţi place ţie, sau altele asemenea care îţi plac.
Putem face orice îţi place Laura, fie că ne batem cu perne şi cu frişcă sau că ne pictăm reciproc pe faţă, sau că dansăm, cîntăm sau că stăm şi tăcem unul lîngă altul sau că vorbim mult noi doi sau orice altceva.
Mă interesează să îţi placă ce facem, adică tu Laura să spui după prima noastră întîlnire că vrei să ne întîlnim mereu apoi pentru că ţi-a plăcut prima noastră întîlnire.
Dar dacă ai alte soluţii, planuri mai bune care îţi plac mai mult pentru prima noastră întîlnire, hai să le facem pe acelea Laura.
Putem juba fotbal american doar noi doi, că îţi place.
Îţi plac călătoriile, prima noastră întîlnire poate fi o călătorie prin peisajele încîntătoare ale României.
Vocea mea muzicală seamănă puţin cu a ta, e mai bărbătească şi ţi-aş cînta ceva dar nu ştiu dacă vrei să mă asculţi, deci cum preferi.
Îţi voi mai scrie comentarii la postările tale din pagina ta de facebook, acolo e primul loc în care mă uit cînd intru pe internet. Simt că sunt bătut de soartă că nu vorbim direct, faţă în faţă şi doar în postările tale pot vorbi cu tine scriind cîte un comentariu. Dar mă simt tare bogat şi norocos cu această comunicare prin postări, deşi nu ştiu dacă citeşti comentariile mele. Mă uit de multe ori pe zi să văd dacă ai mai făcut vreo postare pe facebook, şi sunt tare dezamăgit cînd nu o găsesc, sunt atît de singur Laura.
Dar aşa am înţeles cît te iubesc fanii tăi şi ce greu le e fără tine.
Acum mi-e milă de acei oameni,fanii care te aşteaptă ani de zile şi care nu te pot întîlni, vedea, cum nici eu nu te-am întîlnit.
Deci acum mă gîndesc să repar situaţia asta. Hai să facem ceva pentru fanii tăi, o surpriză Laura.
De exemplu, pe stadion, la concert vei împărţi tu flori şi cărţi şi jucării copiilor fanilor din tribună, vei da un premiu fanului tău care a făcut fapte bune pentru omenire, vei arunca de pe scenă mingi de fotbal cu autograf fanilor în tribune şi le vei dedica o melodie nouă sau pe care o compui chiar atunci, pe stadion, la acel concert.
Vei organiza nişte jocuri pe stadion între fani cu mingea sau cu întrebări de cunoştinţe generale şi dai un premiu cîştigătorului concursului, jocurilor.
Tu vei face ce vrei, Laura din ce te-am învăţat. Acum îmi pasă de fanii tăi, abia acum cînd te-am cunoscut am înţeles ce greu le e fără tine fanilor tăi, e o tragedie în sufletul lor, căci prin bunătatea, mila ta ai devenit visul lor cel mai drag. Dar eu te iubesc şi mai mult de atît.
Pe curînd, Laura.

Dragă Laura, în scenariul anterior din această povestire nu ne puteam căsători, deci acum îţi scriu povestea adevărată a vieţii tale, a noastră cu care ne vom căsători.
Dar fiindcă dezvălui adevărul tău secret, tu nu mă certa şi nu fi surprinsă că îl ştiu, deşi te vei întreba de unde ştiu eu aceste lucruri pe care doar tu le ştii.
Iată povestea adevărată, fără exagerări a iubirii noastre. Nu aş fi scris-o, dar trebuie să te iau de soţie şi te conving să te măriţi cu povestea asta:
Într-o zi, în studioul de înregistrări muzicale Laura înregistrai o melodie de îndrăgostiţi, poate sfîşietoarea „Adagio”, sau alta.
Nu crezi nici tu în ea deoarece ştii că nu există bărbatul ideal pe care îl visai şi mediocritatea bărbaţilor planetei te lasă rece. Ca orice fată frumoasă şi ideală simţi că bărbaţii nu te merită.
Imediat ce începi să cînţi melodia, o umbră invizibilă, fără corp a unui bărbat miraculos apare lîngă tine şi cîntă cu tine melodia telepatic, miraculos modificînd melodia şi cuvintele ei astfel ca să sune ideal, fermecător, de vis, cu o iubire infinită şi o muzică insuportabil de atrăgătoare, desăvîrşită, cu totul diferită de muzica omenirii.
Din acel bărbat iese o putere miraculoasă imensă, ca un fulger care îţi sfîşie inima cu o iubire arzătoare, insuportabilă, infinită şi care te face să plîngi. Eşti foarte surprinsă că miracolul există cu adevărat. Bărbatul acela tăcut, nevăzut e atît de fermecător şi atrăgător încît te aduce la disperare, e mai fermecător decît toţi bărbaţii planetei adunaţi împreună.
În puterea lui miraculoasă care te învăluie descoperi uimită că există simultan toată mila şi iubirea universului, toată muzica lumii, toată iubirea lumii, toate artele lumii, toată ştiinţa lumii şi toate minunăţiile din basme, dar şi farmecul ameţitor pe care îl ştii bine.
Acel bărbat e prinţul fermecat Zorro din poezia mea Zorro, prima poezie din textul meu „Poezii”, de la poezie.ro.
Acel bărbat miraculos, cîntînd miraculos muzica cu tine Laura şi care trece ca o umbră prin ziduri sunt eu, Gudruman Edison, cel cu care tu eşti deja demult căsătorită în ascuns, nu la primărie, ci prin cuvîntul meu miraculos, care poate decide cum vrea căsătoria noastră.
Dar după acea melodie de basm, bărbatul Edison a dispărut brusc, lăsîndu-te cu un dor insuportabil şi continuu în fiinţa ta, Laura.
Este şocant pentru tine acum să afli că eu ştiu acest secret al tău pe care nu l-ai spus nimănui, nimeni nu îl mai ştie.
Dar bărbatul miraculos Edison a apărut apoi din nou, invizibil deseori cîntînd cu tine melodiile tale, iubita mea soţie Laura.
Eşti surprinsă să afli că eşti deja demult soţia mea? Chiar credeai că depind de un act de căsătorie caraghios semnat de un primar corupt şi de aprobarea părinţilor tăi ca să te iau de soţie, domnişoară Laura Bretan?
Cu timpul iubirea ta pentru bărbatul acela miraculos care sunt eu a crescut la nivelul insuportabil, şi ai început să îl cauţi peste tot, uitînd şi abandonînd lucrurile celelalte.
Ştiind că acel Edison miraculos vorbeşte limba romînă, ai ghicit că e romîn şi ai pornit să îl cauţi prin toată Romînia, ani de zile.
Pentru asta ai participat reprezentînd Romînia la Eurovision, ai făcut numeroase concerte în multe oraşe şi turneul celor 18 oraşe, sperînd că acel Edison fermecător va veni la tine într-o zi, poate chiar la concertul tău sau că îl vei recunoaşte undeva, printre români.
Neştiind numele bărbatului miraculos era aproape imposibil să îl găseşti, dar iubirea lui infinită te încuraja firesc să îl cauţi, să speri că îl vei găsi.
Dar timpul trecea şi nu îl găseai pe iubitul tău miraculos, cel mai fermecător şi seducător bărbat din toate timpurile, al cărui farmec şi seducător amor izvorăşte chiar din puterea lui miraculoasă.
Într-o bună zi, pe Internet a apărut mesajul dubios al unui excroc sentimental, Gudruman Edison care pretindea că ar fi bărbatul miraculos pe care îl cauţi disperată, fără speranţă de ani de zile, Laura.
Ceea ce e însă inexplicabil este faptul că acest josnic excroc ştie tot ce ai făcut cu bărbatul miraculos invizibil, dar nu are de unde să ştie, căci tu nu ai povestit nimic, nimănui despre întîlnirea ta cu bărbatul miraculos.
Iată că în 2021 vii iar în România Laura, la hotel să mă cauţi peste tot, fără speranţă de a mă găsi vreodată, eu Edison fiind greu de găsit.
Povestea cu excrocul Edison nu e în ziare dar toţi romînii au aflat-o de pe internet şi eşti foarte revoltată de acest zvon naţional, care îţi dezvăluie nedorit secretul şi te pune într-o situaţie jenantă, comică puţin.
Excrocul Edison trebuie pedepsit, vai de el dacă îl prinzi Laura, îl vei desfiinţa.
Dar acum ai refuzat să discuţi cu excrocul Edison, evitînd orice declaraţie oficială despre el şi închizînd orice cale de comunicare cu el.
Nu îi răspunzi la mesaje, la telefon, pe facebook şi de-abia aştepţi să-l pedepseşti dacă îl prinzi, evident.
E greu de prins, pentru că nici el excrocul nu a venit la tine, cum nici bărbatul miraculos, adevăratul Edison nu a venit la tine.
De ce soarta e atît de dură încît tu Laura nu ai parte nici măcar de un excroc în braţele tale, sau în locul soţului tău Gudruman Edison?
Vînătoarea ta continuă, dar soţul tău e de negăsit şi ai da tot restul vieţii să afli cine e soţul tău, cum îl cheamă.
Decisă să termini cu acest Love Story înlăcrimat, cu povestea de îndrăgostiţi fără un erou în braţele tale, vii în Romînia în 2021, la hotel, cu şedere permanentă, decisă să rămîi în Romînia pînă îl găseşti pe soţul tău Gudruman şi îl termini pe nesuferitul excroc Edison.
Eşti o femeie puternică, luptătoare, hotărîtă, isteaţă, o adevărată maşină de luptă şi nici unul, nici altul, nici soţul, nici excrocul nu o să-ţi scape, îi aranjezi de le merg fulgii.
Asta e o joacă pentru tine cît timp ai întors deja pe dos toată muzica planetei şi ai bulversat showbizul planetar cu vocea ta evident de mii de ori mai bună decît a tuturor cântăreţilor.
Într-o zi însorită şi frumoasă stai pe terasa hotelului în România şi cineva îţi aduce vestea că excrocul Edison a intrat în hotelul tău.
Nenorocitul de excroc apare liniştit la masa ta, şi te surprinde ceva neobişnuit.
Acest ticălos de Gudruman Edison e un bărbat de o frumuseţe perfectă, arată aproape exact ca Richard Gere la faţă, cel mai sexy şi frumos actor american şi arată mult mai frumos la corpul său musculos, sexy, atrăgător decît actorul Jean Claude VanDamme, actorul cu cel mai frumos corp de pe glob, care seamănă bine la corp cu excrocul Edison.
Mînia ta stîrnită nu bagă de seamă acum acest detaliu mărunt şi îi spui că refuzi să îţi servească cina, pe un ton distant.
Îi interzici excrocului Edison să mai răspîndească zvonuri jenante în presă despre tine şi iubitul tău miraculos.
Excrocul s-a cazat la hotel în camera din faţa apartamentului tău şi se joacă în cameră pe ascuns cu un iepuraş, o veveriţă, un pui de căprioară, cu mare dragoste şi ca un copil poznaş, ciufulind şi alintînd animalele.
Deseori se plimbă în grădina hotelului cu un ponei şi un mînz, iar tu eşti înebunită după aceşti cai drăgălaşi, după călărie, tot atît de mult cît îl deteşti, dispreţuieşti pe excroc.
Dar tare ţi-ai dori să te joci cu veveriţa lui, care intră pe balcon în apartamentul tău şi îţi ronţăie alunele, îţi răvăşeşte partiturile.
Mai mult decît atît, de cînd a apărut excrocul la hotel, a dispărut bărbatul miraculos invizibil, nu a mai venit trecînd miraculos prin ziduri să cînte cu tine.
Toate eforturile excrocului de a se apropia de tine Laura au dat greş, le-ai retezat fără milă, refuzînd să discuţi cu el la hotel, suportînd cu revoltă faptul că el îţi aduce zilnic mîncarea la pat, îţi face ordine în şifonier, aşază cu grijă partiturile pe pianul tău, mîngîie şi studiază cu atenţie şi cu grijă fotografia ta, îţi cumpără orice doreşti şi visezi din magazine, te însoţeşte ca om de pază, bodyguard la concerte şi te apără de obraznicii care roiesc în jurul tău. Excrocul te îngrijeşte mai mult decît propria ta mamă şi decît pe propriul lui copil.
Excrocul e tăcut, şi surprinzător nu încearcă să te atingă, să te seducă, aşa cum ar face un bărbat obişnuit ce îţi caută compania cu obrăznicie de excroc.
Într-o zi cînţi la pian sperînd ca iubitul tău miraculos, adevăratul Edison, eternul soţ nemuritor miraculos să apară invizibil trecînd iar prin ziduri fără trup să mai cînte măcar o dată, pentru ultima dată cu tine, Laura.
Dar nu apare. Excrocul Edison stă lîngă pian şi ascultă cîntecul tău.
Surprinzător, la cei 46 de ani ai săi, frumuşelul excroc arată ca la 16 ani, tînăr şi proaspăt ca un mugure, un copil ca şi tine, Laura.
Cînd excrocul îţi arată prin mişcările mîinii ca un dirijor interpretarea melodiei, fără greşeli, deşi nu citeşte partitura şi nu a mai auzit melodia eşti complet surprinsă şi refuzi iar să cînţi cu el.
Dar ceva te frămîntă Laura, de unde ştia excrocul melodia fără să o fi auzit niciodată, căci ai compus-o tu şi o ştii numai tu.
Excrocii nu ştiu muzică, ar fi interesaţi cel mult de profit şi înşelătorii.
Imediat cercetezi viaţa şi obiceiurile lui Edison să afli de unde ştie muzica mai bine ca dirijorii, căci nici un dirijor nu poate cînta o melodie imediat, fără să o fi ascultat niciodată.
Afli că excrocul nu are facultate, a studiat puţin sculptura, trăieşte retras, singur în munţi şi cam atît, nimic neobişnuit.
Dar cum se explică că acest fals Edison, excroc needucat arată atît de tînăr, fără nici un semn de îmbătrînire, ca şi cum ar fi nemuritor?
Îl întrebi Laura direct:
-De unde ştii muzica atît de bine şi de ce mă urmăreşti excrocule?
-Nu te urmăresc şi nu alerg niciodată după femei. Dar nu face confuzii, eu nu învăţ muzica precum muzicienii ci eu sunt din naştere muzica, care e pasiunea vieţii tale, Laura.
Dar cum de te-ai hotărît să vorbeşti cu mine, că în afară de a mă jigni că sunt excroc nu mi-ai spus un cuvînt. De ce mă deteşti atît de mult, doar pentru că sunt un sărac ce îţi impune compania nedorit, Laura?
-Nu, Edison, te detest pentru că ai lovit în ce iubeam mai mult şi aveam mai secret, ai terfelit şi compromis public, pe Internet relaţia mea cu bărbatul misterios pe care îl iubesc mai mult decît propria viaţă, părinţii şi propriul copil, dacă l-aş avea.
Ce vrei de la mine, de ce mă urmăreşti? Îţi dau bani cîţi vrei, că asta vor excrocii, dar lasă-mă în pace şi nu mai dezvălui pe internet iubirea mea cu bărbatul miraculos.
De unde ştii de iubirea mea cu bărbatul miraculos fără corp, îţi plătesc oricît dacă îmi spui cine e, unde dau de el şi vai de tine dacă mă minţi.
-Nu vreau banii tăi, Laura. Nu m-ai crede dacă ţi-aş spune cine e soţul tău miraculos, de ce ai crede un excroc. Iar banii nu pot să ţi-l aducă pe soţul tău în braţe, e o chestiune de iubire, dacă îl iubeşti va veni.
-Bine, dar îl iubesc, am răscolit toată România să dau de el şi nu a venit. Nu ştiu cine e, cum îl cheamă. Aş muri să îl găsesc, nu am nici o şansă să îl găsesc.
-Dragă Laura, atunci soţul tău ar fi trebuit să fi venit demult la tine. Ştiu că durerile iubirii, ale pierderii soţului tău sunt mari, căci durerea firii e cea mai mare.
Dar poate că soţul tău nu te iubeşte dacă nu a venit la tine atîţia ani, şi probabil nu e un bărbat isteţ, adevărat dacă nu iubeşte o femeie atît de perfectă, frumoasă şi bună ca tine.
-Mă iubeşte mult infinit căci mi-a arătat, are mai multă iubire în puterea lui miraculoasă decît toţi oamenii adunaţi împreunîă.
Dar ce poţi înţelege tu excrocule despre iubire, cînd tu vii doar să-mi iei banii sau să profiţi necinstit prin ceva de la mine. Nu mă înşală frumuseţea ta ameţitoare, eşti complet lipsit de suflet şi de iubire şi nu mă vei prosti.
-Dacă nu eşti îngrijorată e bine. În ce priveşte iubirea, dacă ai simţit iubirea infinită a bărbatului miraculos, crezi că vei da de ea într-un hotel oarecare? Dar cum poţi tu şti că eu nu iubesc cît timp nu ai şi tu iubirea infinită a acelui bărbat miraculos, fiind totuşi o femeie, nu o fiinţă miraculoasă ca el, soţul tău.
-El, soţul meu mi-a dăruit miraculos iubirea lui infinită care acum şade în mine şi mă cheamă spre el neîncetat. Am acum iubirea infinită.
-E foarte grea situaţia ta atunci. Repet, dacă îl iubeşti pe soţul tău îl vei găsi, Laura. Un om miraculos şi iubitor ca el va face ce e bine, nu te va lăsa să aştepţi sosirea lui.
Dar regret, nu ştiu unde e, cine e el. Ştiu secretul întîlnirii tale cu el tot de acolo de unde ştiu muzica ideală pe care muzicienii planetei nu o pot şti. În muzică Laura îl vei găsi pe soţul tău, vei afla cine e el.
-Ce vrei să spui, cum pot afla din muzică cine e soţul meu, cum îl cheamă, unde locuieşte. De ce nu îmi spui ticălosule, nu ţi-e milă de mine cît am suferit aşteptînd şi căutîndu-l atâţia ani.
Eşti un manechin fără suflet, pe cît de frumos, pe atît de lipsit de milă. De ce nu vrei banii mei, ţi-aş da toată averea mea să îmi spui unde îl găsesc pe soţul meu, vorbeşte ticălosule.
-Bine, Laura o să îţi spun, vei afla chiar azi cine e soţul tău, dar îl vei pierde dacă nu eşti capabilă să îl recunoşti prin iubire, fără să îţi spun eu cine e el. Căci doar cu iubirea îl poţi găsi, păstra lîngă tine, merita pe soţul tău, doar iubirea ta îl va recunoaşte.
-Voi risca asta, dacă aflu cine e el voi putea fi cu el mereu împreună, voi merge la el acasă, voi fi soţia lui, e tot ce vreau. Nu pot să îl recunosc, să aflu cine e el fără voia lui, chiar dacă îl iubesc.
-Bine Laura, e bine ce spui, e o iubire ca în Love Story. Dar ce motiv ar avea soţul tău, dacă ai fi în ţara lui sau ai sta în faţa lui să îţi ascundă cine e el, să nu te lase să îl recunoşti, să afli numele lui?
-Nu poate exista un astfel de motiv.
-Ba există, Laura. Tu încă nu ai recunoscut că îl iubeşti, adică nu te-ai măritat cu el, nu l-ai cerut de soţ, pentru că ţi-ai închipuit că bărbaţii sunt prea slabi pentru o femeie atît de desăvîrşită ca tine. Nu îl consideri prea slab pentru tine pe soţul tău dar îl tratezi ca pe ceilalţi bărbaţi, nu îl ceri în căsătorie şi poate nu ai accepta cererea lui în căsătorie, dacă ar veni la tine. Nu e acesta un motiv suficient ca soţul tău să nu vină la tine, să se ascundă de tine?
-Ai dreptate, Edison. Mi-ar fi greu să îl iau în braţe, să îl cer în căsătorie, să recunosc că sunt îndrăgostită de el dacă l-aş întîlni. Asta se întîmplă deseori femeilor deosebite, capabile, ele nu cad uşor în plasa unui bărbat.
Dar cunoşti foarte bine sufletul meu şi femeia. Cine eşti excrocule, de unde ştii muzica mai bine decît toţi muzicienii planetei, cum de arăţi aşa frumos şi tînăr şi sportiv, de ce nu vrei banii mei, de unde mă cunoşti atît de bine şi de unde ştii secretul meu cu soţul meu?
-Vei afla totul azi de la mine, dar îţi va fi greu să suporţi răspunsul, crede-mă.
Acum poţi să te joci cu veveriţa şi poneiul meu, căci ştiu că ţi-ai dori mult. Eu voi veni la concertul tău, diseară, la revedere.
Laura mă vede plecînd şi se strecoară în camera mea, cercetând totul să afle cine sunt eu, adică să afle cine e excrocul Edison şi cine e soţul ei.
În cameră nu e nimic, decît un laptop.
Laura deschide laptopul şi vede că e plin cu fotografiile ei, cu poezii ale mele despre ea, cu cîntecele ei şi ale mele şi nu înţelege de ce le-am adunat cu atîta efort, cît timp par un excroc interesat doar de profit şi nu de ea, Laura.
Povestea e de neînţeles.
La concert Laura cîntă melodia ei Adagio. Excrocul Edison stă în fotoliu în faţa ei. Cînd Laura începe să cînte, vede imediat apărînd în excrocul Edison puterea miraculoasă a soţului ei miraculos, invizibil care cîntă miraculos, telepatic cu ea, ca în basme melodia, aşa cum o cîntase cu ea Laura doar soţul ei miraculos, invizibil în trecut.
Laura îl recunoaşte pe excrocul Gudruman Edison ca fiind soţul ei miraculos îndrăgostit, omul cel mai iubitor din istoria omenirii, iubirea infinită şi muzica universului cântînd cu ea.
Laura e fericită, izbucneşte în lacrimi şi leşină de bucurie.
Dar soţul ei Edison a dispărut din sală.
Laura l-a căutat peste tot, nu l-a găsit.
Laura stă singură în cameră şi plînge sfîşietor, spunînd:
-L-am pierdut iar pe soţul meu, nu mai suport durerea, am suferit atîţia ani aşteptîndu-l, şi cînd a venit am fost mîndră şi distantă şi nu l-am cerut de soţ, l-am jignit făcîndu-l ticălos şi excroc, l-am alungat. În tot acest timp m-a iubit, m-a îngrijit, a răbdat în tăcere persecuţia mea, poate a suferit ca şi mine. Am pierdut tot şi nu mai am nimic, el nu se mai întoarce la mine, sunt terminată.
De ce nu l-am cerut de soţ, acum eram în braţele lui, etern, dacă mergeam cu el să mă mărit, cum mi-a cerut. Cît de mult am greşit, cît de puţin am înţeles marea lui iubire.
Laura plînge sfîşietor şi nu o putem lăsa să sufere, nu asta vrem.
Din colţ apar veveriţa şi căprioara, iepuraşul să se joace cu ea.
Laura strigă: De unde veniţi, unde e Edison?
Dar animalele nu pot vorbi.
Însă glasul meu poate şi spune:
Laura, eu cred că mă iubeşti, ştiam asta dar trebuia să îţi dai şi tu seama, căsătoria nu e iubirea, iubirea nu depinde de căsătorie, doar iubirea e singura căsătorie adevărată. Căsătoria e un act înşelător, care nu are legătură cu iubirea şi nu mă poate stăpîni pe mine, Edison.
Aşadar, căsătoria noastră e chiar iubirea noastră puternică, eternă.
Laura se aruncă în braţele mele, strîngîndu-mă topită de fericire.
-Nu ţi-e teamă că te voi părăsi iar, Laura?
-Nu, rîde ea, dar eşti un excroc minunat, m-ai păcălit mereu, aşa că o să te duc la primărie să ne căsătorim, să nu mai scapi iar cu fuga. Deci doar atunci mă vei cuceri, Edison.
-Mă bucur că eşti atît de puternică, ne căsătorim, dar nu depindem de asta, căci ne iubim şi fără căsătorie. Nu ştiu de ce insişti atîta cu căsătoria. Hai să ne căsătorim.
Dragă Laura, aceasta este povestea adevărată a iubirii noastre.
Astăzi, în acest mesaj eu te-am luat în căsătorie definitiv, Laura, eşti soţia mea şi ai fost totdeauna de cînd m-ai iubit, iubirea e singura căsătorie adevărată, eternă.
Asta nu se poate schimba, fie că tu recunoşti sau nu că mă iubeşti, că o să te măriţi sau nu cu mine.
Dar tot te iau de soţie, că aşa e în Love Story.

Dragă Laura, aş vrea să vin să te văd la concertul tău la Arenele Romane, în 8 iulie 2021, dar am o idee mai bună.
Tu nu mi-ai răspuns la apelurile, mesajele mele scrise, video, audio pe Internet, pe telefon, pe facebook. Nu mi-ai scris pe email deşi ţi-am dat adresa mea de email
[email protected]
Deci nu vrei să vorbim acum şi iată ce voi face să te conving să vorbim.
Nu o să vin la concertul tău la Arenele Romane, deşi aş vrea să pot veni şi veneam dacă asta ne ajuta să vorbim, să ne împrietenim, să ne căsătorim.
Tu trebuie să îmi arăţi cum vrei să vorbim sau de ce nu vrei să vorbim, ca să rezolv problema asta, ca să putem vorbi.
Spune-mi de ce nu vorbeşti cu mine ca să pot să schimb ce trebuie ca să vorbim.
Să presupunem că vin la tine la concert. Tu nu vei vorbi cu mine, te vei preface că nu mă cunoşti şi astfel rămînem separaţi.
Dar dacă vorbim putem să ne împrietenim.
Dacă vii în Băile Herculane, la hotel sau la o casă pe care ţi-o cumperi aici, eu o să înţeleg că ai venit să vorbim, să ne împrietenim.
Chiar dacă nu vorbim în Herculane, tot voi veni să te văd dacă nu îmi interzici asta.
Totuşi lucrurile s-au mai rezolvat între noi, ai mai făcut cîte ceva din ce ţi-am cerut în mesajele mele.
Începem aşa, chiar în tăcere, fără cuvinte să ne înţelegem, să ne apropiem.
Să nu pleci din Romînia şi să lupţi să ne întîlnim, să ne împrietenim Laura.
Concertul de la Arenele Romane era o mare ocazie să ne întîlnim şi împrietenim, dar noi vrem mai mult de atît.
Dacă ai alte soluţii ca să vorbim, dacă preferi să încercăm altfel să vorbim spune-mi, Laura.
Ţi-am trimis pe cele două sau trei pagini de facebook ale tale cererea de prietenie ca să începem să vorbim pe facebook, dar aş vrea să vorbim şi faţă în faţă.
Dacă ai vreo soluţie să vorbim, Laura, dă un mesaj la radio, televizor, pe facebook, pe Internet şi într-o postare în pagina ta principală de facebook şi unde vrei în massmedia, în ziare, oriunde.
Prin acest mesaj îmi explici de ce nu vrei să vorbim şi eu voi rezolva problema asta ca să vorbim.
Noi doi am putea locui împreună şi fără să vorbim, dacă nu vrei să vorbim, am trăi în tăcere toată viaţa. Te iau cu mine şi aşa, tăcută, fără să îmi spui nimic.
Laura, cumpără-ţi o casă în Băile Herculane acum, e urgent, ţi-am explicat de ce vreau asta.
Laura, îţi e atît de greu să îmi spui:
„Bună ziua, Edison, cum te simţi, eşti bine?”
Îmi trebuie două zile de discuţii cu tine, Laura ca să te conving să te măriţi cu mine, apoi mergem la biroul primăriei unde semnăm actele de căsătorie şi ne căsătorim legal.
Deci eu aleg căsătoria noastră în locul concertului tău la Arenele Romane.
Laura, sunt greu de cucerit, sunt şi eu pretenţios, de aceea mă cuceresc singur explicîndu-ţi ce să faci ca să mă cucereşti, pentru că nu e uşor.
Şi nu o spun în glumă, ci vorbesc serios.
Dacă vrei să te măriţi cu mine începe să vorbeşti cu mine sau vino în Herculane să vorbim şi o rezolvăm.
Noi doi suntem rapizi, luptători, dificili, pretenţioşi, adică trebuie să ne căsătorim repede să nu avem timp să ne împotrivim căsătoriei, dacă ne vin astfel de idei, pretenţioşi cum suntem.
Laura, eu sunt foarte greu de prins la căsătorie, pricepi, dacă vrei să mă înhaţi, să mă iei de soţ, fii foarte rapidă, foarte hotărîtă, foarte luptătoare şi mărită-te acum cu mine, acum e momentul.
Laura, eu aş locui bucuros cu tine şi în cort toată viaţa.
Dacă nu vrei să îmi spui direct de ce nu vorbim, poţi să îmi spui indirect, prin un mesaj în massmedia, internet, radio, televiziune, şi în pagina ta de facebook care nu mi se adresează mie precum acest mesaj:
„Eu nu vorbesc cu bărbaţii care fac sau nu fac acest lucru, care au sau nu au acele lucruri şi care se poartă în felul acesta sau acela cu mine, pentru că eu vreau aia sau ailaltă de la ei.”
Acest mesaj nu pare adresat mie deci nu vei încălca regula ta de a nu vorbi cu mine.
Laura, încearcă să îmi spui simplu, clar fără neclarităţi ce vrei ca să vorbim, prin un mesaj care ajunge sigur la mine, despre care vei şti sigur că l-am primit.
Eu acum mă gîndesc dacă e vreo altă soluţie să ne împrietenim fără să vorbim, au mai fost astfel de situaţii cu bărbaţii care aveau soţie mută, ce nu putea vorbi, deci se poate.
Eu oricum nu sunt prea vorbăreţ, nu ar fi o problemă că tăcem, dar cum mă împrietenesc eu cu tine tăcînd amîndoi Laura?
Adică, dacă eu aş sta lîngă tine tăcînd, tu ai pricepe că vreau să te cuceresc?
Dacă noi doi vrem să fim împreună Laura şi dacă nu putem pentru că tăcem, atunci unul din noi doi trebuie să schimbe ceva, să facă ceva ca să depăşim tăcerea, să ne întîlnim, să ne împrietenim.

Dragă Laura, dacă postarea de adineauri din pagina ta principală de facebook cu „and I stopped by to say hello” de azi, 7 iulie 2021 era un răspuns prietenos la mesajul meu de azi în care îţi ceream să vorbim prin postări, mai dă-mi un milion de astfel de răspunsuri, în postări aici, în pagina ta principală de facebook şi unde vrei.
Dar chiar dacă nu vrei să îmi adresezi direct aceste mesaje, fă-le mai lungi şi mai clare, să înţeleg ce vrei să spui, să îmi spui ceva mai mult decît hello.
Am chef de vorbă şi te ascult cu plăcere, vorbeşti ca din carte, gramatical.
Dar chiar dacă nu te măriţi cu mine la primărie, cu acte, tot căsătoriţi rămînem definitiv prin iubire, care durează mai mult decît actele.
Deci voi fi foarte atent la următoarele tale postări în pagina ta principală de facebook, care pot fi mesajele tale pentru mine, directe sau indirecte, în care vorbeşti cu mine.
Acum spune-mi draga mea Laura Bretan ce anume te-ar face fericită cu mine în prima postare a ta şi ce vrei să facem ca să te măriţi cu mine cu acte la primărie în a doua postare a ta şi spune-mi orice vrei tu în a treia postare a ta, în pagina ta principală de facebook.
Am pornit cronometrul, dacă vorbeşti două zile cu mine despre căsătoria noastră în postările tale, o să te conving să te măriţi cu mine la primărie, că deja vorbim.
Aşa a început căsătoria în toate familiile, întîi au vorbit, deci te previn că dacă vorbim, ne căsătorim.

Transmiteţi acest mesaj cîntăreţei Laura Bretan.
Domnişoara Laura Bretan a venit în România şi m-a făcut de rîs, mi-a respins toate avansurile amoroase, m-a înfruntat şi egalat în duelul amoros şi a evitat cu abilitate toate capcanele cu care am încercat să o cuceresc, adică m-a egalat în luptă, iubire şi muzică, deşi sunt cel mai bun luptător, muzician şi seducător de pe planetă.
Însă nu m-a egalat de tot pentru că eu nu i-am arătat tot ce sunt şi ce pot, deci o voi învinge.
Asistaţi la cea mai dură şi mai grea bătălie din istoria omenirii, bătălia iubirii şi căsătoriei între cei mai isteţi, buni, rapizi, puternici luptători din istoria omenirii Edison Gudruman şi Laura Bretan.
Nici o femeie nu ar fi rezistat nici cinci secunde seducţiei mele, dar Laura rezistă de ani de zile, cu uşurinţă chiar.
Adică refuză să vorbească cu mine ştiind bine că sunt foarte seducător, alunecos şi isteţ şi că dacă nu e o secundă atentă, dacă greşeşte un singur lucru în lupta seducţiei, iubirii dintre mine şi ea va pierde bătălia aceasta cu mine, momentan, că o las să cîştige bătălia după aia.
Laura, am încercat totul ca să te cuceresc, nu am reuşit, şi astfel m-ai obligat să te cer sincer de soţie.
Cum nici şmecheria asta n-a ţinut, m-ai obligat să te iau de soţie, eşti singura femeie care a reuşit asta, deşi era imposibil de obţinut căsătoria cu mine.
Eu Laura te-am antrenat ani de zile ca să devii capabilă să mă cucereşti şi să lupţi de la egal la egal cu mine în iubire şi seducţie, să devii o luptătoare atît de bună, isteaţă şi cuceritoare.
Ai câştigat, ai obţinut ce-ai vrut, te-ai măritat cu mine deşi îmi plăcea burlăcia.
Acum îţi voi arăta ce să faci Laura ca să reuşeşti să te întîlneşti cu mine, căci nu e uşor, numai dacă luptăm maxim din iubire maximă vom reuşi.
Ştiai bine Laura că trebuie să lupţi ca să mă prinzi, pentru că dispar rapid după întîlnirile noastre telepatice, miraculoase, te seduc cu succes chiar fără să te ating şi îţi ofer greu şi cu zgîrcenie anumite lucruri ce le vrei de la mine, ca să te fac mai înţelegătoare, prietenoasă cu mine.
Această bătălie dură şi lungă Laura te face să simţi marea iubire, căci doar din această mare iubire poţi duce această bătălie grea cu mine, tot aşa cum o mamă din marea iubire luptă să îşi salveze copilul.
Acum ai făcut o mică greşeală Laura, nu ai înţeles că eu te iubesc mai mult decît ţi-am arătat, căci nu ai putea aduna în pieptul tău toată iubirea mea, n-ar rezista corpul tău la o forţă atît de mare.
Dacă ai fi cunoscut această iubire a mea ai fi făcut ceva ca să nu fiu lipsit de întîlnirea cu tine de azi, 8 iulie la concertul tău la Arenele Romane, pe care o aştept de 30 de ani.
Dacă mă iubeai cît te iubesc eu mi-ai fi oferit o compensaţie, adică veneai la mine la Băile Herculane să ne întîlnim, sau îmi scriai un mesaj prietenos pe email.
Ştiu că ţi-e greu fără mine dar tu nu ştii Laura că eu am albit şi am pierdut 50 de ani din viaţă de necaz că nu pot să vin la concertul tău de azi la Arenele Romane.
Însă abia azi am înţeles că ai devenit o luptătoare la fel de bună ca mine, ceea ce înseamnă că probabil nu mai am nici o şansă să scap de căsătoria cu tine, mă vei cuceri să -ţi fiu soţ fără să-mi dau seama cum şi cînd ai făcut asta.
Tocmai de aceea nu vii în Băile Herculane şi nu vorbeşti cu mine Laura, pentru că ştii bine că altfel nu mă poţi cuceri, mai ales că şi eu m-am purtat la fel cu tine, deşi nu vreau să te lipsesc de prietenia mea.
Pe scurt Laura eşti foarte aproape de victorie şi o să îţi spun acum ce te opreşte să învingi, adică să te măriţi cu mine la primărie, cu acte.
Ştim amîndoi bine că eu nu voi veni la concertele tale pînă nu te măriţi cu mine şi tu nu vei veni la mine la Herculane pînă nu mă însor cu tine.
Iată problema dintre noi care te frămîntă Laura şi pentru care încă nu te-ai măritat cu mine:
E sexul, problema sexului, o să ţi-o explic.
Femeia se fereşte de bărbat pentru că el o părăseşte după ce ei doi fac sex sau pentru că după căsătorie ei doi fac sex şi o femeie dăruieşte greu acest lucru unui bărbat, chiar şi căsătorit cu ea, doar dacă el merită.
Ca să merit femeia Laura eu bărbatul Edison trebuie să fiu capabil să o apăr, luptând şi murind ca să o salvez, dacă e nevoie să o salvez.
Deci iată povestea vieţii noastre Laura despre sex şi bătălia pe care eu o duc acum cu adevărat să îţi salvez viaţa. Oricum eu nu vorbesc cu o fată despre sex înainte de căsătorie şi nu îţi fac propuneri sexuale obraznice sau decente în acest mesaj ci voi lămuri, rezolva problema sexului care ne desparte pe noi doi, Laura.
Deci în mesajul meu anterior pentru tine Laura din textul meu de la poezie. ro eu am dat ordin conducătorilor planetei să oprească războaiele ca să îţi salvez viaţa din război, căci războaiele ameninţau să izbucnească şi să ne pună în pericol pe noi doi, Laura.
Acum dau conducătorilor planetei un alt ordin care îţi va salva viaţa, Laura:
Domnilor conducători ai planetei, României şi ai Sua, Europei, vă ordon serios şi orice ar fi, dar orice ar fi să îi interziceţi Laurei Bretan să plece din Romînia sau să intre în Sua sau în Chicago, sau să plece din Romînia în alte ţări.
Veţi face asta orice ar fi, chiar dacă veţi deplasa toate armatele planetei pentru asta.
Războiul nuclear din 2026 dintre Rusia şi America va lovi nuclear cel mai puternic Rusia şi America cu mii de rachete nucleare, astfel că toţi americanii şi ruşii vor muri instantaneu. Dar Laura nu va muri
în Chicago pentru că va fi cu mine în Romînia.
Şi aveţi mare grijă să nu încălcaţi acest ordin, ştiţi ce vreau să spun.
Nu mă interesează cum obţineţi asta, cum o oprim pe Laura să rămînă în Romînia, vreau doar să o faceţi, legal sau ilegal, astfel ca Laura să fie mulţumită.
Dacă e nevoie să scufundaţi toate vapoarele planetei şi să distrugeţi toate avioanele planetei ca Laura să nu poată pleca cu ele din Romînia sau în Sua o veţi face, căci Laura valorează mai mult decît noi toţi şi merită asta.
Eu nu glumesc cînd spun asta, dacă auziţi că Laura se pregăteşte să ia avionul spre Sua veţi face să dispară avionul acela, să nu poată zbura cu el, dacă nu o puteţi opri pe Laura în Romînia.
Pregătiţi imediat pentru Laura la Băile Herculane un adăpost atomic subteran săpat în stîncă cu multe camere şi multe depozite, aprovizionat cu tot ce e nevoie, hrană, apă, unelte, scule, haine de iarnă şi altele pentru ca Laura să suprvieţuiască în acest buncăr subteran toată viaţa ei, fără a fi nevoită să caute, să procure hrană, apă, locuinţă, unelte pentru supravieţuire, şi altele necesare supravieţuirii.
Să-i puneţi în acest adăpost atomic Laurei şi instrumente muzicale, pian şi cele necesare pentru muzică, astfel ca ea să le aibă toată viaţa, că ea vrea muzică.
Laura, eu respect libertatea ta, nu ţi-am dat ordine şi comenzi niciodată şi nu îţi voi da.
Dar acum Laura Bretan îţi ordon să rămîi definitiv în Romînia şi să vii acum, chiar azi să locuieşti în buncărul tău de la Băile Herculane, pe care noi începem de azi, urgent să îl construim.
Laura, să nu mă contrazici şi să nu te gîndeşti să te împotriveşti acestui ordin căci el îţi va salva viaţa.
Ori dacă te superi pe mine, eu poate te voi pierde ca prieten dar tu vei fi salvată de la moarte.
Nu am de ales, te voi salva chiar dacă voi pierde prietenia ta, iartă-mă Laura.
Dar îţi ordon să vii de acum de azi să stai în acel buncăr din Herculane, pentru că războiul nuclear poate izbucni în orice clipă, chiar şi mîine.
Nu te îngrijora, Laura căci nu mă voi apropia de tine la Herculane pînă nu mă chemi tu să vin la tine.
Laura, noi doi nu ne temem de moarte, dar eu nu vreau să mori ci să trăieşti fericită.
Laura, tu ai destui bani şi poţi să îţi construieşti şi singură buncărul de la Herculane, în care trebuie să aduni provizii cu cele necesare supravieţuirii pentru tot restul vieţii.
Dacă şi acum mă eviţi, te ascunzi de mine, Laura poţi să construieşti în secret buncărul tău, fără ca să ştiu eu că îl construieşti, dar trebuie urgent să îl construieşti.
Noi doi Laura putm supravieţui războiului nuclear doar în Băile Herculane, pentru că acest oraş se potriveşte mai mult cu noi şi din alte motive pe care ţi le voi spune în viitor.
Dar dacă nu vrei să vii în buncăr în Herculane din cauza mea, eu voi pleca din Herculane ca să poţi veni tu în Herculane şi atunci voi muri în războiul nuclear, ca să supravieţuieşti tu, Laura.
Acum să lămurim povestea cu sexul, Laura, continuînd povestea cu excrocul Edison care venise la hotelul tău.
Excrocul Gudruman Edison îţi dă un mesaj dubios pe Internet care te cheamă să vii la Herculane în buncăr, să te salveze din război nuclear. Pare credibil, deoarece multe ţări acum ameninţă să facă război nuclear.
Dar tu ştii că acest excroc Edison e interesat să te seducă, să facă sex cu tine şi apoi te va părăsi ca orice excroc prost, incapabil să înţeleagă că nu va găsi nicăieri pe glob o fată frumoasă, iubitoare, isteaţă ca tine Laura.
De aceea mai ales refuzi să vorbeşti cu Edison, să îi răspunzi la mesaje, să îl întîlneşti la Herculane unde te-a chemat, pentru că ştii că e un seducător abil, rapid, puternic şi te va seduce în două secunde, va face sex cu tine şi te va abandona ca pe o coajă de portocală după aceea.
Totuşi te uimeşte faptul că excrocul nu îşi pune planul în aplicare, adică nu vine la tine la hotelul tău la Bucureşti, la concertele tale, la concertul tău de la Arenele Romane să încerce să te seducă sexual, ca şi cum nu l-ar interesa asta.
Tu însă Laura ştii bine că nu e bine să ai încredere în nimeni, cu atît mai puţin în un excroc.
Deci tu Laura te duci acum la excroc la Herculane din nou, că vrei să afli de la el, ca în povestirea noastră anterioară cine e soţul tău miraculos, adevăratul Edison.
E cu atît mai periculos acest Edison, fiind şi frumos ca Richard Gere, mai sexi şi frumos la corp decît Jean Claude van Damme, fiind deci o veritabilă furtună sexuală, o tentaţie vie căreia i-ar cade pradă la sex cele mai distante, dificile femei.
Excrocul te întîmpină în munţi, într-un loc pustiu şi sălbatic, romantic, de o frumusţe greu de descris.
Iarăşi, aici el nu încearcă să te atingă, să te seducă deşi oricum nu i-ai permite aşa ceva, l-ai pălmui imediat.
Eşti uimită că acest Edison sărac nu are mîncare, doarme în frig şi în zăpadă, în viscol, afară, bea apa îngheţată iarna, cu cuburi de gheaţă în ea, ameninţat de vipere, urşi, lupi care l-ar sfîşia dacă îl întîlnesc.
Pe stîncă, excrocul a sculptat şi pictat chipul tău cu măiestrie părînd cumva interesat de el.
Laura, tu îi spui:
-Spune-mi de ce insişti să vin în Herculane, cine e soţul meu miraculos, cum îl cheamă, unde îl găsesc.
-Nu ştiu cine e soţul tău. Te-am chemat în Herculane să îţi salvez viaţa din războiul nuclear din 2026.
-Vrei să cred că de aceea înduri foamea, sărăcia, gerul, apa de băut îngheţată, dormitul în zăpadă, fiarele, sărăcia, pericolul morţii doar ca să mă salvezi pe mine?
Tu crezi că sunt atît de proastă să cred asemenea minciuni? Vrei să mă ademeneşti aici să faci sex cu mine, bizuindu-te pe farmecul tău ameţitor şi pe viclenia ta, specifică bărbaţilor, care doar asta vor, să înşele fetele la sex, părăsindu-le apoi.
-Dacă aproape toţi bărbaţii au făcut asta atunci nu pot dovedi că eu nu vreau asta, fiind bărbat.
De ce ai riscat să fii sedusă sexual de mine venind aici, Laura?
-Nu aş fi venit nicicum, nu exista motiv să vin, dar tu eşti singurul om care ştie cine e soţul meu şi îmi vei spune cine e el.
-Nu ştiu cine e soţul tău miraculos, dar dacă el ştie că vine războiul nuclear ar fi trebuit să te avertizeze demult despre asta. De ce nu a făcut-o pînă acum?
-Mă va avertiza la momentul potrivit. Oricum, excrocule nu mă poţi tu salva din un război nuclear care e atît de puternic încît nici un om, nici omenirea, cu toate posibiltăţile ei uriaşe nu ar putea scăpa, ar muri toţi.
-Bine Laura, dar cum crezi că te va salva soţul tău din război nuclear? Sau îţi închipui că te-ar lăsa să mori în război?
-Nu mă va lăsa să mor, va muri el pentru mine, dacă e nevoie, dar mă va salva cu isteţimea lui, cu puterile lui miraculoase, dacă nu ne putem salva cu ajutorul omenirii, care nu se poate salva nici pe ea singură de la pieire.
-Aşa este, însă tu eviţi să te întîlneşti cu el, ca să te salveze, deşi ai vrea să îl întîlneşti, să afli de la mine cine e soţul tău.
-Sunt virgină, sunt un copil de 19 ani, mă feresc de bărbaţi, chiar şi de soţul meu ca să fiu sigură că nu vor încerca să mă seducă sexual înainte de căsătorie.
-Atunci soţul tău nu poate să te ajute, cum ai putea vorbi cu el ca să te salveze din război nuclear dacă te fereşti de el din cauza sexului, să nu te seducă sexual.
-Nu ştiu, dar prefer să mor în război decît să fiu sedusă sexual de soţul meu, dacă nu suntem căsătoriţi încă. Mi-e teamă de sex.
-Dar crezi că el ar fi nepăsător faţă de moartea ta, şi ar fi mai interesat de a face sex cu tine decît să îţi salveze viaţa? El ar putea să se căsătorească la primărie cu tine, ca să nu te temi că te va părăsi după ce te va seduce sexual. Pentru că doar astfel vei accepta să îl întîlneşti, te va salva din război nuclear, fără ca tu să fii în pericol de a fi părăsită de el după ce faceţi sex, pentru că eşti măritată cu el.
-Cred că soţul meu se va căsători cu mine chiar şi dacă ar face-o să mă salveze din război, dar tot mă tem să nu mă înşele sexual, deşi ştiu că mă iubeşte şi nu va încerca să mă înşele.
-Cu alte cuvinte te temi de ceva ce nu există, doar pentru că aşa simt mereu femeile şi aşa te-a învăţat mama ta.
-Da, aşa e, mă tem de sex, şi nu mă pot apropia de soţul meu, pericolul sexului e mare, multe femei au fost păcălite sexual.
-Şi ce ar trebui să facă soţul tău atunci ca să te salveze din război nuclear sau ca să te cucerească, dacă tu îl eviţi, de teama sexului.
-Nu ştiu cum va acţiona, că e mai isteţ ca mine. Dar mă va salva din război, de la moarte chiar împotriva voinţei mele.
-Însă asta înseamnă că va trebui ca soţul tău miraculos Edison să învingă teama ta de sex, ca să te poată întîlni, ca să te salveze de la moarte. Şi cum ar învinge el teama ta de sex?
-Ar încerca să discute cu mine despre teama mea de sex, ca să mă salveze.
-Şi de ce nu discută cu tine despre asta?
-Pentru că eu voi refuza mereu să discut cu el despre asta.
-În acest caz vei muri în război nuclear, Laura. Deci dacă eşti isteaţă vei pricepe că soţul tău va face nişte sacrificii, va lupta să te salveze de la moarte împotriva voinţei tale, fie că vei discuta sau nu cu el de teama ta despre sex.
Timp de cîteva luni excrocul Edison a învăţat-o pe Laura ce să facă să se salveze din război nuclear, şi cum să îşi pregătească adăpostul necesar supravieţuirii după războiul nuclear, cum să îl aprovizioneze cu cele necesare supravieţuirii.
Într-o zi Laura a căzut într-un şanţ şi a leşinat datorită uşoarei lovituri.
Cînd s-a trezit, excrocul o îngrijea, îi bandaja lovitura şi o ştergea de praf.
-De ce nu ai încercat să mă seduci, să faci sex cu mine, Edison cînd eram leşinată. Nu te-aş fi putut opri să faci ticăloşia asta, să mă batjocoreşti.
-Pentru că în sex noi căutăm iubire, şi dacă făceam sex cu tine fără voia ta pierdeam iubirea ta. Nu poţi avea şi sexul ticălos şi iubirea. Însă doar soţul tău ar putea să îţi dea şi iubire prin sex, ce iubire te aştepţi să primeşti tu Laura de la un excroc ca mine în sex.
-Da, deşi nu cred că sexul, iubirea la soţul meu miraculos sunt ca la oamenii obişnuiţi, ci sunt lucruri mult mai bune, încîntătoare. N-o să le ai niciodată ca el, excrocule.
Într-o zi cînd a venit atacul nuclear, Laura şi excrocul stăteau în adăpostul atomic salvator, dar uşa blindată a adăpostului era întîmplător deschisă.
Edison sări în pragul uşii, acoperind-o cu corpul lui, pentru ca explozia să nu o lovească pe Laura.
Laura a scăpat neatinsă de explozie, apărată de corpul lui Edison.
Apoi Edison, cu arsuri cumplite, strivit de explozie murea încet sub ochii Laurei în adăpost.
Laura, înduioşată de sacrificiul lui îl îngrijea cum putea, deşi îl detesta pentru că nu vroia decît să o înşele sexual.
Văzînd că Edison moare, Laura începu să cînte un cîntec de alinare, care ar fi putut alina durerile groaznice ale lui Edison, care gemea continuu de durere, plin de răni şi de sînge.
Imediat ce a început să cînte Laura melodia, din corpul excrocului a ieşit o putere miraculoasă, care cînta cu ea Laura melodia telepatic, miraculos, aşa cum doar soţul ei miraculos, invizibil, fără trup o cîntase mai înainte cu ea, deseori.
Laura îl recunoscu pe excrocul Edison ca fiind soţul ei miraculos, adevăratul Gudruman Edison, care o iubea infinit şi alesese să moară ca să învingă teama ei de sex şi să o salveze de la moarte.
Laura izbucni în plîns sfîşietor, privind cum moare soţul ei Edison şi spuse:
Soţul meu, te-am pierdut şi te-am ucis pentru că nu am avut încredere în tine, am fugit de tine de teama sexului, pierzînd şi iubirea ta, căsătoria noastră la primărie pe care mi-ai cerut-o, căci nu vei mai fi cu mine să mă iubeşti de acum, să ne căsătorim. Nici măcar nu am vorbit cu tine, nu ţi-am spus nici un cuvînt de cînd în 2021 am venit în România, cînd ai încercat să îmi vorbeşti.
Ce uşor ar fi fost să vin la tine la Herculane, să ne întîlnim, să te ascult, să îţi vorbesc, să mă mărit cu tine cum mi-ai cerut. Dar am fost încăpăţînată şi nu te-am ascultat, şi te-am pierdut. Acum înţeleg că nu aveam de ce să mă tem de sex cu tine, dar e prea tîrziu.
Tu ai ştiut dinainte toate astea şi nu m-ai lăsat să pier în explozie, ai îndurat ani de zile foamea, gerul, durerea, boala în munţi ca să pregăteşti salvarea mea, ştiind prin puterile tale miraculoase dinainte că vei muri pentru mine.
Cu adevărat am fost mîndră şi distantă şi te-am respins, de aceea te-am pierdut.
Acum m-aş mărita cu tine şi ştiu că după căsătorie mi-ai fi oferit în iubire, sex infinit, minunăţii infinite, mereu altele.
În acel moment, puterile mele miraculoase mi-au vindecat rănile şi i-am spus Laurei:
Cînd îţi iubeşti cu adevărat soţul, înfrunţi şi învingi teama de sex şi nimiceşti curvia, nu îţi înşeli sexual soţul cu alţi bărbaţi.
Acum vino să mergem la primărie, să ne căsătorim legal. Te mai temi de sex cu mine?
-Nu, după căsătorie o să fii pedepsit cu sex şi iar sex de mine, soţia ta.
-Bine, dar eu nu te iau pentru sex de nevastă. Nu ai priceput că te iubesc cu sau fără sex? Putem trăi căsătoriţi o viaţă fără sex, liniştiţi. Şi aşa n-o să te mai temi de sex cu mine.
-Să nu încerci să scapi de sex, excrocule seducător, îţi arăt eu ţie ce înseamnă sex după căsătorie, şi vai de tine dacă nu mă faci fericită în sex.
-Bine Laura, o să te fac fericită după căsătorie, ţi-am promis. Dar trebuia să îţi scriu mii de pagini la poezie.ro ca să pricepi că nu te voi înşela cu sexul, cînd simţeai, ştiai că ne iubim infinit.
Nu voi înţelege femeile niciodată, nici măcar eu care ştiu totul.
Laura sări fericită şi plîngînd în braţele mele, fără nici o teamă de sex, iar eu am putut să o iau de soţie, fiind scăpaţi de obsesia sexului.
Aceasta a fost Laura povestea adevărată a iubirii noastre.
Dar te rog Laura să nu mai porţi pantaloni strîmţi şi haine strîmte, ca să nu se vadă formele corpului, să nu tentezi bărbaţii. Poartă haine largi şi nu vopsi părul, că te iubesc şi îmi placi aşa cum eşti.
Eu ţin mult la asta, la virginitatea ta, vreau o soţie virgină şi să te păzesc de pericolul curviei.
Laura, continuarea acestui mesaj o găseşti în părţile celelalte următoare ale textului "Laura" , afişate tot aici în pagina mea de la poezie.ro.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!