agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2021-07-20 | |
am primit un bilet de voie spre tărâmul nemaifostului,
lacomă am purces la drum, - drumu-i cât o prăjină Urga ”as close to Eden” neștiind cum să-i găsesc necapătul, am zburat din ochi în ochi, din buză-n buză, fără să-mi dau seama am aterizat între sprâncenele tale, - n-aveai cum să mă vezi, (ar fi însemnat să te uiți chiorâș, cruciș, nu e politicos să te uiți chiorâș la o zburătoare) cu ale mele treburi, preocupat de-ale tale treburi, recunosc, am profitat, în câteva secunde am aterizat pe o pleoapă - ” you didn't blink an eye”, stăteai ca un bebeluș, încerc să cred că ți-a plăcut, atunci m-am gândit, să putem sta față în față, cioplim poarta nemaisărutului, - avem ochi, avem, ne scurgem în ei ca un râu de lapte, ochi în ochi, buza-n buză, - fără sărut, ca niște statui devotate marmurei păstrăm inocența, o păstrăm ca pe-o agheasmă, o bei fără să-ți uzi buzele, fără să fii nebun să te săruți când satul arde, iar în loc de masa tăcerii mai bine cioplim masa netăcerii, - totul va fi perfect, fără să ne zbatem în mrejele proprii, ne-ascundem într-un ochi, mici, mici, nemaivăzuți de frumoși, netrăitul când ne-ar zări așa drăgălași, și cuminți, cuminți ca doi licurici, ne-ar lăsa, ne-ar lăsa să ne jucăm între sprâncenele tale *** și ne-am jucat, ne-am jucat cu două firicele de iarbă, de iarba nemaifostului, era dulce, atât de dulce încât ne-a lovit nesomnul unei poezii (scrisă deja de celălalt ochi, dar ce mai conta când aveam deja bilet de voie)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate