agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 123 .



Laura (partea 4)
personale [ ]
Iubire, doar iubirea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-09-16  |     | 



Transmiteti acest mesaj cantaretei Laura Bretan.
Laura, acum daca spui ca ne-am hotarat, ca ai spus ne-am hotarat in una din ultimele tale vreo 4 postari pe facebook, cea cu botezul, si te referi la casatoria noastra prin acest ne-am hotarat, spune-mi ce vrei sa facem noi doi si sa fac eu in continuare ca sa ne casatorim.

Multumesc tare mult ca ai scris in sfarsit un mesaj mai lung, cu multe cuvinte in ultima ta postare pe facebook, e o mare speranta pentru noi, sunt tare bucuros ca voi putea intelege mesajele tale, daca vor fi mai lungi si ca ins farsit pot spera ca vei vorbi mai mult cu mine. Mi-e tare dor de tine, hai sa ne jucam ca doi copii iubitori. Hai sa facem noi doi o scoala de muzica, sau ce vrei tu in orice domeniu daca iti place atat de mult academia de nai. Instrumentele muzicale cele mai bune sunt vocea umana, naiul, pianul, sintetizatorul muzical electronic, harpa, vioara, mandolina, marimba, instrumentul traditional turcesc cu coarde si unele fluiere din muzica populara romaneasca.
Spui mereu ca iubesti muzica, dar daca ma iubesti mai canta si cu mine, chiar m-ai lasat singur in Oradea sa iti simt lipsa? Acum am ghicit cate ceva din ce vrei tu?
Mai scrie-mi o postare de 1000 de pagini pe facebook sau pe un blog al tau sau pe siteul tau oficial, anunta-ma unde ai scris-o ca sa o citesc, sa inteleg ce vrei sa facem noi doi, ce visezi, cum sa te fac fericita.
E un semn foarte bun ca mi-ai scris mai mult mai mult in postarea ta pe facebook ultima , e ca si cum ne-am logodit deja.
Dar florile cele mai frumoase sunt trandafirii, lalelele, nuferii, lotusii, deci rog pe prietenii mei stiuti si nestiuti si pe fanii tai sa iti trimita 5 buchete mari cu aceste flori.
Iti recomand cartile de aventuri Robin Hood de Henry Gilbert si cartile lui Karl May cu Winettou si Old Shatterhand. Visez sa locuiesc cu tine la Chicago, in casa ta sau in gradina de alaturi, in casa de alaturi, daca am fost obraznic si inca nu ma primesti in casa ta. Sper ca mai esti in Hotel Forum din Oradea si te intreb cum sa fac eu o smecherie sa ma primesti sa intru in hotelul tau, as lucra ca ajutor de bucatar acolo si am gati noi doi mancare zilnic acolo si m-ai ierta pentru ca as fi cuminte si te-as tine numai in brate in hotel. Ma ierti? Hai sa ne jucam in hotel, uite cum te pacalesc sa intru in hotel.
Vorbeste tu cu conducatorii hotelului sa ma angajeze cu buletinul expirat in hotel ca ajutor de bucatar si apoi da-mi un semn ca nu ma lasi sa intru in hotel orice ar fi si apoi cheama-ma cu degetul sa intru in hotel. Apoi eu vin, ca sunt aproape si e romantic sa intru la tine in camera sa iti aduc mancarea la masuta si sa iti las cate o carte pe masuta si sa te mangai pe talie fara sa observi si sa te invat pianul si sa te seduc pe furis, fara sa iti dai seama, ca nu sunt chiar a asa stangaci cum par.
Vrei macar asa putin sa intru la tine in hotel, imi dai o cat de mica sansa?
Cum sa te pacalesc sa intru la tine in hotel iubito?
Cum sa ajung sa cant cu tine daca esti asa severa si nu mi-ai dat nici o sansa, dar m-ai lasat totusi sa pun mana pe talia ta la Suceava. Daca mai pun mana pe talia ta fara sa observi la hotel te superi, ma certi, ma pedepsesti? Te las sa ma certi, dar lasa-ma si tu sa pun mana pe talia ta si sa vezi tu atunci ce academie de muzica facem noi doi.
Hai nu mai fi asa severa, ca ma lipesc de tine ca un motanel si nici nu o sa ti se mai para ca nu stiu sa vin la tine, ca nu stiu sa te invit sa vorbesti cu mine cum am facut la concert la Oradea.
Daca ai observat rochia aceea de mireasa care ai imbracat-o la concert la oradea a facut minuni, ca m-a adus imediat sa locuiesc langa si in hotelul tau si m-a adus in piata unirii la biroul de casatorii sa te astept 4 ore desi stiam ca nu o sa vii, si ma tine langa tine din 4 septembrie in Oradea.
Deci nu vrei sa ne intalnim, sa ne casatorim, sa vorbim in Oradea, dardesi ma respingi cu inversunare, rochia de mireasa cu care imbracand-o la concert mi-ai promis casatoria noastra ma tine lipit de tine in oradea.
Pricepi ca fac planuri sa ma apropii de tine in Oradea si sa te seduc in Oradea, ca astept o ocazie sa fac un dans cu tine, sa te cuprind in brate, sa te imbratisez definitiv? Chiar nu intelegi ca eu din cauza acelei rochii de mireasa nu plec de langa tine, nu mai fug de intalnirile cu tine cum am facut la Intilnirile pe care mi le-ai dat la Sighisoara, Cartisoara, Sucevita, Lacul Balea, doar pentru ca mi-ai promis casatoria imbracand acea rochie de mireasa la concert la oradea?
Daca mai imbraci o data rochia de mireasa la urmatoarea noastra intalnire, eu nu ma mai prefac ca nu pot vorbi cu tine, si sigur nu mai plec de langa tine, ca poate gresesti si te mariti cu mine.
Amintirea mea cea mai draga cu tine este momentul cand am pus mana pe talia ta la Suceava, melodia ta Adagio si rochia ta de mireasa de la concertul de la Oradea si de la concursul Eurovision. Ce vrei sa facem cu academia de muzica a lui Gheorghe Zamfir sau cu vreo scoala de muzica a noastra, ca abia astept sa facem?
Intre timp mai fa ceva sa ne mai vedem, ca din 6 septembrie nu mai stiu unde esti. Esti la Oradea acum? Promiti ca nu ma nimicesti plecand din Oradea si ca o sa imi fii o sotie cuminte aici?
Scrie promit in urmatoarea ta postare pe facebook si scrie ce vrei sa fac ca sa ma ierti, sa ne intalnim, sa vorbim mai mult sa facem ce iti e drag si visezi sa faci cu mine sau pentru tine.
Mai promit si eu ca o sa dansez cu tine cu prima ocazie, ca te voi lua in brate data viitoare chiar daca o sa ma prefac ca nu vorbesc cu tine dar nu te nelinisti, ca sigur nu ma mai prefac ca nu vorbesc cu tine.
Daca te indoiesti ca vin la intalnirea cu tine urmatoare, gresesti, deoarece eu desori ma opresc pe loc cand trec zilnic pe langa hotelul tau din Oradea zi, si nu fug de tine.
Ai cumva prin camera carti bune de citit, sa vin sa citim, ai cumva in camera laptop cu internet sa studiem sau sa ne jucam pe internet, ai cumva visuri sa ma vezi aparand in pragul usii tale, sa te mangai, sa iti sterg lacrimile, sa iti potolesc setea de mine si sa iti inchei asteptarea? Eu am visuri de astea. Nu stiu daca ti-e greu fara mine, dar mie mi-e greu fara tine, si singura mea legatura cu tine e fotografia ta cu autograf pe care mi-ai dat-o in suceava, pe care o am mereu cu mine, oriunde. Dar nu am puterea sa o privesc, ca ma doare sufletul prea tare cand o vad, pentru ca nu esti langa mine , tot asa cum ma doare sufletul cand ascult melodiile tale si cand ma intreb daca nu cumva ai plecat deja din oradea si m-ai parasit ca pe un servetel inutil, ca de obicei.
Dar stiu ca vor veni zile mai bune, ca trebuie sa ai tu ceva in camera ta cu care sa ne jucam si pe care sa mi-l smulgi din mana ca sa te joci numai tu, poate o minge, un ursulet sau o floare. Dar flori nu iti dau la hotel, ma joc doar eu cu ele pana te porti frumos cu mine.
Mamica ta te pazeste in continuare la fel de strict, cum ne intalnim noi fara stirea ei?
Da-mi o idee si vin.
Vrei sa fii frumoasa pentru mine, ca orice femeie indragostita?
Esti frumoasa intr-un costum larg de blugi, fara cosmetice, vesela, fericita, cand ma iubesti, cand imi vorbesti, cand taci si mereu.
Daca nu vorbesti si nu te intalnesti cu mine, totusi poti sa ma faci fericit promitand ca nu ma vei tine un mileniu departe de tine, asta inseamna foarte mult pentru mine, ca nu stiu cand mai vii sa ne intalnim.
Ce vrei sa facem in luna de miere si in noaptea nuntii?
Putem canta, citi, dar timp de un an dupa casatorie nu te voi atinge, daca te lasi asa de greu atinsa, deci va fi liniste.
Acum afla ca datoria unei sotii pe care ti-o voi cere ca sot este sa spele continuu rufe, sa nu iasa deloc din casa, sa prepare perfect mancare ceea ce tu inca nu stii, iar eu sigur ma voi uita mereu la televizor, dupa casatorie si iti voi da orice alte munci de gospodina sa faci dupa casatorie, pana ma lasi sa te ating, si te joci cu mine. Apoi nu mai ai nimic de facut in casa, esti libera sa te joci cu mine. Dar nu iti scriu mai mult, sa nu te tentez. Cat vrei sa iti scriu in fiecare zi?
Spune-mi, si voi scrie, oricat.
Categoric, nu imi dai nici o sansa sa intru in hotelul tau, altceva ce mai pot face, ca e fara speranta sa te intalnesc, sa vorbim, deci ce mai pot face altceva?
Stiu bine ca daca la urmatoarea intalnire vei ezita sa vorbesti cu mine, asta va insemna ca nu vei vorbi iar mult timp cu mine. Atunci eu va trebui sa ma prefac ca nu vorbesc cu tine ca sa vorbesti cu mine, ca sa nu suferi ca nu ai vorbit cu mine, ca sa nu suferi si mai mult ca nu te-am cerut de sotie pentru ca nu puteam sa te cer daca nu imi vorbeai. Ca rezultat, voi fi tot eu pedepsit de tine la urmatoarea noastra intalnire daca vei refuza iar pentru mult timp sa vorbesti cu mine si voi indura in tacere pedeapsa la nesfarsit, cum indur acum. Ca asa m-ai pedepsit si la concert la Oradea, refuzand sa mai vorbesti cu mine, cand am incercat sa te conving sa vorbesti cu mine, ca sa te salvez din razboi nuclear, si sa te cer de sotie acolo la concert la Oradea, asa cum vroiam. E un lucru mult mai urgent decat casatoria noastra sa te salvez din razboiul nuclear.
Dar acum daca voi reusi sa te salvez, e cel mai important lucru pentru mine, oricat ma vei pedepsi.
Transmiteti acest mesaj cantaretei Laura Bretan
Draga Laura, iti urez sanatate si fericire, bucurie si iubire. Multumesc ca mi-ai scris iar un mesaj atat de lung in postarea pe facebook.
Cred ca prin botezul tau vrei sa imi transmiti in postari ceva bun, despre casatorie, astept acum sa te intorci in romania, sa ne casatorim.
Daca intervine ceva neprevazut sau boala ma doboara, daca pierzi legatura cu mine pe internet pe neasteptate, inseamna ca a intervenit ceva grav la mine. Atunci ma vei gasi in zona orasului baile herculane, in Romania. Trebuie sa intrebi atunci de mine la cei din manastirea din Baile Herculane, ei iti vor spune unde ma gasesti atunci, cum putem lua legatura, unde ma poti intalni. Eu insa nu locuiesc in manastirea din Baile Herculane. Nu am probleme mari deocamdata, fii linistita.
Poti sa imi spui Edi, asa ma cunosc, numesc prietenii si cei din manastirea din Baile Herculane.
Cand te intorci in romania, de ce m-ai lasat singur aici?
Acum pare ca ai plecat din Oradea, dar nu sunt sigur inca, sper ca nu ai plecat

Transmiteti acest mesaj cantaretei Laura Bretan.
Draga Laura, poate nu am explicat clar doua lucruri in ultimele 3 mesaje ale mele, deci le lamuresc acum, ca sa le intelegi corect.
1) Nu ma voi mai preface ca nu vorbesc cu tine in viitor cum am facut la concertul tau de la Oradea, nici macar in gluma, ci voi vorbi direct, liber cu tine oricand.
2)Nu vreau sa plec acum din Oradea la Herculane cat timp banuiesc ca mai esti in Oradea sau in Romania, stau langa tine in oradea. Nu am patit nimic, nici o nenorocire, deci fii linistita, nu voi intrerupe comunicarea noastra pe internet zilele astea, sau in viitor, iti voi scrie mesaje cat mai atragatoare, doar doar te induri sa vii inapoi in Romania.
Acestea erau cele doua lucruri ce vroiam sa le lamuresc.
Da-mi o speranta, spune-mi in postarea ta pe facebook cand te intorci in Romania. Nu ma lasa sa cred ca vei lipsi nici macar 2 saptamani, spune-mi ca vii maine in romania, fara sa ma minti.
Dar am o veste extraordinara pentru tine.
Pentru ca mi-ai pus postarea aceea pe facebook cu melodia ta Adagio, ce o canti in rochie de mireasa, nu pot rezista melodiei Adagio, m-ai secerat, mi-ai ghicit slabiciunea.
Iti promit, iti dau cuvantul meu ca te voi cere de sotie la prima noastra intalnire, cu primele mele cuvinte pe care ti le spun.
Dar promite-mi ca spui da atunci, si ma iei de sot, chiar cu primele tale cuvinte, cand te cer de sotie, da-mi si tu cuvantul tau.
Eu sunt in Oradea acum. Chiar ma lasi sa te astept la nesfarsit aici, fara sa stiu cand te intorci la mine?
Chiar atat de mult am gresit ca m-am prefacut ca nu vorbesc cu tine la concert la Oradea, si nu vrei sa ma ierti, sa imi spui cand te intorci la mine in Romania?
Imagineaza-ti ca nu ai sti cand vin eu la tine in america, peste cat timp, peste o luna sau peste 3 ani sau cand. Daca ma iubesti cum te iubesc stii ce greu ti-ar fi sa nu stii cand ma vei mai intalni. Si acum eu indur aceasta pedeapsa, nu stiu cand te mai intorci la mine si daca vei mai vorbi cu mine.
Dar merit pedeapsa asta, insa e foarte dura, mai redu pedeapsa mea putin, da-mi o speranta ca te intorci la mine repede, prin o postare pe facebook.
Ce ar fi daca maine m-ai gasi in gradina vecina a casei tale din chicago, ca proprietar al casei vecine si nu as vrea sa discut cu tine, cum nici tu nu discuti acum cu mine, decat daca ma imbratisezi si ma tii de vorba acolo?
Eram demult in chicago la tine daca aveam bani sa cumpar casa vecina a ta, si daca acceptai sa ma mut langa tine.
Ordon conducatorilor americii sa cumpere urgent toate terenurile si casele de langa casa Laurei, si sa faca acolo o casa de lemn si una din tevi de otel si panouri de plastic, cu verdeata, cu pomi, dragute.
In aceasta casa noua, vecina cu casa Laurei, care are gardul lipit de casa, gardul Laurei ma mut eu, daca Laura accepta asta.
Laura, peste o saptamana maxim iti voi scrie aceste mesaje din casa vecina cu tine, din chicago, daca ma primesti sa locuiesc acolo. Spune-mi daca ma primesti sa ma mut langa casa ta.
Daca ai obiectii la aceste mesaje, mi le spui peste gardul casei tale, astept. Fii dura, nimiceste-ma, eu rabd.
Mai imi faci o postare cu melodia ta Adagio in rochie de mireasa, mi-ai rupt inima cu ea si uite eu ma dau acum pe langa tine sa te cuceresc.
Povestea cu casa din chicago e serioasa, caut bani sa o cumpar, sa fim vecini, ca sa te salvez din razboi nuclear mai usor.
Eu cant tulburator, altfel decat cantaretii mari ai planetei, cu voce ametitoare si tehnici muzicale mult mai bune, o sa iti cant niste serenade la chicago.

Acum te sfatuiesc sa renunti la Universitatea de muzica, deoarece se predau si multe prostii acolo, care iti strica mintea, judecata, o sa te invat eu ce sa alegi din invataturile universitatii.
Alege-ti prieteni si anturaj doar cu oameni evident buni, corecti, pe fata carora vezi sigur, clar ca sunt buni, corecti, ideali. Evita politicienii, bogatasii ca sunt mafioti corupti, criminali, precum e si Cici, Ciprian Rogojinaru, prietenul tau, politician corupt, periculos, diabolic.

Transmiteti acest mesaj cantaretei Laura Bretan.
Laura, acum eu cred ca ai plecat in America, la chicago. Deci eu plec acum din Oradea, ma duc aproape de Baile Herculane.
Daca se intrerupe fara sa te anunt comunicarea noastra pe internet, inseamna ca am patit ceva grav, sau m-a doborat boala, iar atunci ma poti gasi la cei de la manastirea din Baile herculane, care iti vor spune cum, unde ma gasesti pe mine in apropiere de Baile herculane.

Dar fii linistita, acum nu am probleme grave si voi comunica cu tine pe internet mereu, ca de obicei, imi doresc foarte mult sa comunicam pe internet.
Acum am cam terminat banii si pana gasesc bani sa platesc conexiunea la internet, comunicarea noastra se va intrerupe cateva zile, maxim doua saptamani, dar sper sa nu se intrerupa mai mult de o saptamana.
Laura, fii tare si cu speranta in Ideal, sa fim mereu impreuna, sa ne iubim, sa fim milostivi, buni prieteni.
Sper ca esti bine, vesela, fericita.
Ce vroiai sa imi spui cu melodia ta Adagio, din ultima ta postare pe facebook, cea pe care ai cantat-o la concert la oradea?
Iti recomand sa nu umbli cu masini, vehicule, automobile, ca se intampla multe accidente. Mersul pe jos e cel mai sanatos si corect, natural, sportiv.
Daca nu vrei asa, atunci alege un automobil electric, care nu e atat de periculos ca automobilele pe benzina, combustibili.
Evita-l orice ar fi pe Ciprian Rogojan, acel Cici de la Sistem, e un politician corupt, mafiot complice cu criminali periculosi din partidele politice.
Acum ce mai faci, ce mai citesti, ce mai canti?
Laura, eu cand vin la tine, mi se opresc cuvintele in gat si nu reusesc uneori sa iti spun ca vreau sa ne plimbam amandoi, sa vorbim.
Vroiam chiar de la concertul tau de la cornisa sa te cer incasatorie, dar nu am indraznit, si abia acum am decis sa indraznesc asta.
Deci ca sa ne imprietenim la prima noastra intalnire, trebuie sa ma pacalesti tu cumva, sa ma obligi cumva sa te cer de sotie, sa te invit la plimbare.
E ca si cum as fi prea timid si oricum mi-e greu tare sa iti cer sa vorbesti cu mine sa ne imprietenim, ca vreau sa evit un refuz al tau. Acesta e un alt motiv pentru care m-am prefacut ca intrerup discutia cu tine la concertul de la oradea, pentru ca tu ezitai sa vorbesti cu mine. Si daca spuneai nu invitatiei mele de a vorbi cu tine, te pierdeam, stiam ca te pierd daca spui nu, si de aceea, ca sa nu te pierd, m-am prefacut ca nu vorbesc cu tine atunci, ca intrerup discutia, atunci la concert, ca sa nu te pierd.
Dar cred ca atunci trebuia sa te cer direct in casatorie, aceasta a fost adevarata mea greseala si data viitoare te voi cere direct in casatorie, cu primele mele cuvinte cu care voi incepe discutia noastra.
Nu stiu sa vorbesc cu fetele, asta e, trebuie sa ma ajuti sa inving aceasta dificultate de a porni o discutie cu tine, ca cel mai greu imi e la primele cuvinte cu care incepem discutia, nu pot deschide gura, ca daca vorbesc am impresia ca te pierd, daca nu spun ceva corect, ce ti-ar place.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!