agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 173 .



Războiul nuclear din 2022
personale [ ]
Viitorul

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-01-30  |     | 




Transmiteţi acest mesaj conducătorilor ţărilor şi planetei.
Dacă eforturile voastre de a obţine pacea au eşuat, şi sunteţi acum ameninţaţi de al treilea război mondial nuclear, atunci, dacă nu aţi ştiut voi cum să obţineţi pacea, şi greşiţi şi nu vă pricepeţi, faceţi ce am cerut eu să obţinem pacea, adică faceţi pe tot globul imediat tot ce am cerut eu în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu.
Tactica voastră greşită, egoistă, capitalistă de acţiune vă scufundă în violenţă şi război şi nu veţi scăpa de războiul nuclear astfel.
Deci doar eu am dreptate şi doar eu pot opri războiul nuclear.
Evenimentele recente următoare şi altele au creat situaţia în care acum războiul nuclear e gata să izbucnească, exact ca în criza rachetelor nucleare din Cuba din 1962, dintre Rusia şi Sua. Atunci jumătate dintre americani îşi făcuseră adăpost, bunkăr atomic ca să scape de bombardamentul nuclear, războiul nuclear anunţat de preşedintele Sua.

Iată aceste evenimente recente care ameninţă cu război nuclear:

Discuţia dintre preşedinţii Sua şi Rusiei Putin şi Biden, în care Biden a ameninţat Rusia cu sancţiuni economice mai mari decît cele anterioare iar Rusia a ameninţat cu război nuclear mondial când Putin a amintit de al doilea război mondial.
Israelul şi Sua fac exerciţii pentru bombardarea, distrugerea instalaţiilor nucleare iraniene în zileleurmătoare, iar în acest caz Iranul îi va ataca cu rachete nucleare, declanşând contraatacul lor, al Sua şi Israelului cu rachete nucleare, apoi contraatacul Rusiei cu rachete nucleare, iar astfel omenirea va pieri în război nuclear.
Ministrul german de externe Annalena Baerbock a ameninţat Rusia cu sancţiuni economice şi politice dacă atacă Ukraina, iar sancţiunile economice stârnesc atacul nuclear al Rusiei, Chinei, că asta îi irită cel mai mult. Ştiţi bine că toţi conducătorii, masonii, bancherii, militarii vor bani şi ar ataca pe oricine pentru bani.
Directorul Cia, Bill Burns a avertizat pe americani să nu subestimeze planurile lui Putin şi tensunile dintre Ukraina şi Rusia.
Referitor la asta, preşedintele rus Mihail Gorbaciov a avertizat că războiul dintre Ukraina şi Rusia poate declanşa război nuclear.
Preşedintele rus Vladimir Putin a avertizat că ar fi o crimă ca Rusia să nu reacţioneze la aderarea Ukrainei la Nato, adică spunea că va ataca, invada Ukraina dacă aderă la Nato, pentru ca Nato să nu ajungă prin Ukraina la graniţa Rusiei, punând în mare pericol Rusia, cel mai mare pericol pentru Rusia fiind Nato.
Mulţi conducători ai Chinei, Rusiei, Sua, Nato, Europei, Coreei de Nord, Iranului şi armatelor lor, inclusiv preşedintele Chinei şi ai altor ţări, ai majorităţii statelor nucleare au ameninţat recent şi zilele astea şi anii trecuţi cu război nuclear în care ştiţi că omenirea ar pieri de 100 de ori consecutiv.
Deci acum toţi sunt pregătiţi de atac nuclear, război nuclear şi mai lipseşte o apăsare de buton ca acest război nuclear să izbucnească azi, zilele astea.
În acest caz omenirea va pieri şi voi, bogătaşii politicienii, conducătorii omenirii veţi muri, veţi pierde tot ce aveţi, viaţa şi averea, proprietăţile.
Dacă faceţi ce am cerut eu în textele mele, vom evita războiul nuclear şi omenirea va deveni prosperă, liberă, fericită, corectă, cu o societate ideală.
Deci ce alegeţi voi conducătorii planetei, să muriţi în război nuclear şi să pierdeţi tot sau să faceţi ce cer eu în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu imediat, scăpând de pieirea în război nuclear, trăind mai bine în o omenire mai bună?
Dacă Vladimir Putin a ţipat de multe ori la Europa, inclusiv în massmedia şi la radio că vă bombardează cu rachete, şi v-a ameninţat zilele trecute iar cu război mondial nuclear ce credeţi că vrea să facă? Vă bombardează nuclear şi pieriţi în cinci minute toţi conducătorii Europei, Nato, Sua şi ai ţărilor aliate cu Nato şi astfel piere întreaga omenire.
Deci gluma s-a încheiat domnilor conducători ai planetei. Vă spun pentru ultima dată: ori faceţi imediat tot ce am cerut în textele mele, ori pieriţi în război nuclear toţi, şi voi şi omenirea, deşi eu fac tot ce pot să salvez omenirea, să evit războiul nuclear.
Deci eu am ordonat ca voi să faceţi investiţii în Rusia şi în România astfel ca Pib-ul lor să crească de 25 de ori ajungând la 250 de trilioane în Rusia şi 5 trilioane în România. Asta, împreună cu celelalte lucruri pe care le-am cerut în textele mele ar opri atacul nuclear al Rusiei şi războiul nuclear.
Logic, ruşii nu vor trage în voi cu bombe nucleare dacă le daţi 250 de trilioane de euro anual că nu sunt tîmpiţi.
Dar voi conducătorii planetei şi armatelor sunteţi nebuni pentru că nu înţelegeţi asta şi nu înţelegeţi pericolul mare în care ne aflăm.
Deci acum eu nu mai pot opri războiul nuclear pentru că unii conducători ai planetei şi masoneriei nu vor să mai asculte ordinul meu de a face pace.
Deci vă spun pentru ultima oară vouă, conducătorilor proşti şi nebuni ai planetei: faceţi acum, azi ce am cerut în textele mele sau omenirea va pieri zilele astea în război nuclear, că ruşii, americanii, iranienii, germanii, coreenii, francezii şi alţii sunt foarte nervoşi şi au pregătit în secret de lansare rachetele nucleare, le-au armat, le-au îndreptat spre ţinte, spre oraşele ţărilor adverse şi le vor ataca nuclear zilele astea, în perioada imediat următoare.
Americanii, israelienii s-au săturat de ameninţarea nucleară a ruşilor, iranienilor, coreenilor.
Dar cum voi conducătorii planetei sunteţi proşti nu mă credeţi. Însă amintiţi-vă că de fiecare dată cînd v-am avertizat că vin anumite mari pericole de război nuclear şi din încălzirea globală ele au venit exact aşa cum v-am avertizat, că sunt cel mai isteţ om de pe glob şi cuvântul meu e lege.
Dar deşi sunteţi atît de proşti, puteţi să vedeţi zilele următoare singuri că se vor petrece certurile de război nuclear de care vă avertizez acum şi veţi înţelege că am dreptate, că sunt singurul om de pe glob care înţelege corect ce se întîmplă cu războiul nuclear şi de aceea sunt singurul om care ştie cum să oprească războiul nuclear. Iar atunci veţi şti clar că trebuie să faceţi ce v-am cerut eu în textele mele ca să opriţi războiul nuclear. Şi veţi face, că altfel veţi pieri în exploziile rachetelor nucleare, veţi pierde averile voastre toate şi voi nu vreţi asta.
Deci faceţi ce am spus sau pieriţi, e ultima dată când vă spun, aveţi 6 ore timp de gândire. Rachetele nucleare americane, israeliene sunt deja îndreptate spre instalaţiile nucleare iraniene şi armate pentru atac nuclear, vor fi lansate zilele astea, iar rachetele nucleare ruseşti sunt îndreptate spre oraşele Nato, Europei, Sua, Australiei şi vor fi lansate zilele astea.
Vă mai spun un secret. Principalii oameni care vor declanşa războiul nuclear acum sunt bancherii americani şi englezi cei mai mari şi masoni şi conducătorii masoneriei şi ai lojelor masone, mai ales bancherii familiilor de bancheri Rotschild şi Rockfeller, aceştia fiind cei mai răi, criminali oameni de pe glob şi principalii vinovaţi de pieirea omenirii în război nuclear pe care deja au ordonat să îl declanşeze ţările nucleare. Trebuie să îi anihilaţi pe ei toţi imediat ca să opriţi atacul nuclear de zilele următoare în care va pieri omenirea. Acţionaţi imediat cu toate trupele pe care le aveţi şi cu întreaga omenire, inclusiv prin demonstraţii de stradă cu miliarde de oameni şi cu toate armatele ca să opriţi războiul nuclear şi să îi anihilaţi pe cei ce vor să îl declanşeze, adică pe bancherii Rockfeller şi Rotschild, marii bancheri englezi şi americani, conducătorii lojelor masone şi apoi, lojele masone, membrii lojelor masone, făcându-i să dispară cu bani şi averi cu tot.
Alegeţi, ori pier masoneria şi bancherii, ori va pieri omenirea. Joe Biden este principalul mason, conducător al masoneriei acum şi principalul vinovat de declanşarea războiului nuclear zilele următoare. Tocmai de aceea nu s-a înţeles cu preşedintele rus Vladimir Putin şi l-a împins cu viclenie să declanşeze războiul nuclear, chiar la ultima lor discuţie.
Eu am fost singurul om de pe glob care v-a avertizat mai demult că nu trebuie să se întîlnească Putin cu Biden, că nu se vor înţelege şi că Biden trebuie eliminat din funcţia de preşedinte al Sua şi acest avertisment al meu, ca toate celelalte s-a adeverit.
Fiecare om de pe glob, acolo unde sunteţi, prin orice mijloace intraţi acum în luptă şi anihilaţi pe aceşti bandiţi care vor să ucidă omenirea. Nu vă atingeţi de preşedintele rus Vladimir Putin şi de fostul preşedinte american Donald Trump.
Intraţi în luptă, paşnic, fără violenţă, întreaga omenire acum. Şefii de sindicate din toate ţările scoateţi imediat, azi miliarde de oameni şi muncitori în demonstraţii de stradă ca să cereţi să facem ce am cerut eu în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu ca să oprim războiul nuclear. Situaţia este foarte gravă, grăbiţi-vă, nu mai avem timp de gândire.
Iar voi, conducătorii planetei, dacă încă vă mai îndoiţi că în zilele următoare se va declanşa războiul nuclear amintiţi-vă că au fost incidente de război zilele trecute între avioane de luptă ruseşti şi americane deasupra Mării Negre şi a Mării Baltice iar ministrul de externe adjunct rus Serghei Riabkov a declarat că relaţiile dintre Sua şi Rusia au ajuns în situaţia care era în criza rachetelor nucleare din Cuba, din 1962, adică în situaţia declanşării războiului nuclear mondial care era în criza rachetelor nucleare din Cuba.
Iar eu ştiu mai bine ca el că situaţia acum e mult mai gravă ca atunci, mai ales că aveţi arme nucleare mult mai puternice şi mai rapide decît în 1962.
Concluzia e simplă: faceţi tot ce am cerut eu în textele mele sau omenirea piere zilele următoare în război nuclear, iar dacă nu mă credeţi, întrebaţi-l şi pe preşedintele rus Vladimir Putin, pe conducătorii Sua, Nato, Israelului, Coreei de Nord, Chinei, Iranului, ai Nato, Europei, ai armatelor lor şi ai aliaţilor lor şi pe Jens Stoltenberg, conducătorul Nato, că ştiu şi ei acest lucru, ei sunt deja în stare de alertă de război nuclear.
Voi ziariştii, oamenii, massmedia şi alţii întrebaţi-i şi vă veţi convinge că vă spun adevărul, doar întrebaţi-i, vă dau voie şi vă cer să îi întrebaţi chiar acum.
Dacă mai există tâmpiţi care se îndoiesc de ce spun priviţi în următoarele videoclipuri declaraţiile care dovedesc ce am spus eu acum despre pieirea omenirii în război nuclear şi declaraţia şefului armatei engleze, care spune că războiul modial nuclear care se pregăteşte în secret acum va fi de amploarea celui de al doilea război mondial, aşa cum i-a spus şi preşedintele rus Putin preşedintelui american Biden, referindu-se tot la al doilea război mondial:
https://www.g4media.ro/seful-fortelor-armate-britanice-avertizeaza-ca-invazia-rusa-a-ucrainei-ar-fi-de-un-nivel-nemaivazut-in-europa-de-la-al-doilea-razboi-mondial.html
https://www.g4media.ro/seful-fortelor-armate-britanice-avertizeaza-ca-invazia-rusa-a-ucrainei-ar-fi-de-un-nivel-nemaivazut-in-europa-de-la-al-doilea-razboi-mondial.html
https://www.g4media.ro/rusia-catre-occident-oferiti-ne-garantii-ca-nato-nu-se-va-extinde-catre-est-sau-riscam-o-deteriorare-a-securitatii-a-nu-fi-de-acord-ar-insemna-sa-ne-apropiem-de-o-confruntare-mare.html
https://m.digi24.ro/galerie-foto/1/stiri/externe/ucraina-anunta-ca-rusia-a-suplimentat-numarul-de-trupe-de-la-granita-creeaza-rapid-forte-de-lovitura-1764207
https://www.publika.md/armata-rusa-a-transferat-tancuri-si-sisteme-de-rachete-buk-la-frontiera-cu-ucraina-video_3116459.html
https://youtu.be/VUBY6bMZn8w
https://youtu.be/9rXXMDGhjUs
https://youtu.be/LWNBGpn40IQ
https://youtu.be/kA2KaEKs1LA
https://youtu.be/kA2KaEKs1LA
https://youtu.be/EHRLEMTsLyA
https://youtu.be/M7hOpT0lPGI
https://youtu.be/8vw3GLE5asQ
https://youtu.be/qTs0rbHGDk8
https://youtu.be/bIAF7kBbGKk
https://youtu.be/jWQYUZ-TfjE
https://youtu.be/QoWABYMlhBs
https://youtu.be/YG0z61e3TX4
https://youtu.be/CZW4D6R3_t0
https://youtu.be/gVC6xoso7AI
https://youtu.be/5bvLVQ8mp48
https://youtu.be/xITopRyqyYc
https://youtu.be/-IaUmqIHNIs
https://youtu.be/b-rZlWGIcrI
https://youtu.be/6GepiirKyUY
https://youtu.be/XRHUoDb-dfI
https://youtu.be/tZTiv2UcPwE
https://youtu.be/4EGzo41R_VU
https://youtu.be/8iS0-Mu-yLM
https://youtu.be/sr3SS1dGOFk
https://youtu.be/uepxNist5x8
https://youtu.be/oGfPSz_rMcc
https://youtu.be/XM62PIYYGFs
https://youtu.be/e6BHwI_uuO0
https://youtu.be/MZC5Y4d-p_s
https://youtu.be/dRNdXhQclcU
https://youtu.be/Zgz2I_rN60g
https://youtu.be/TidkRH8DH0U
https://youtu.be/r8jaP1PDzZU
https://youtu.be/AWs4SW35CWI
https://youtu.be/JkobEyH4PnM
https://youtu.be/InkdMz_CyUE
https://youtu.be/B5HbmToLqcM
https://youtu.be/YRGCtNh00ZA
https://youtu.be/vCni122FkBA
https://youtu.be/OnUR4V_RNR4



Iată videoclipul care dovedeşte că omenirea va pieri în război nuclear în anii aceştia, cu jumătate de secol mai târziu de anul 1964 când a fost filmat videoclipul acesta cu omul venit din viitor şi interogat în Area 51, adică omenirea va pieri în jurul anului 2014, în anii imediat următori.

https://m.youtube.com/watch?v=Q_sguGjOErc&feature=share
În acest clip, un om venit din viitor, cu o maşină a timpului, interogat de armata americană în Area 51 declară în 1964 că omenirea a pierit în jurul anului 2014, în război nuclear şi au mai rămas apoi un milion sau câteva milioane de supravieţuitori pe glob. Îl voi numi pe acest om din viitor Vito. Acest clip şi informaţiile din el au fost oferite omenirii de preşedintele Sua Jimmy Carter, deci e autentic, real, sigur, din sursele oficiale cele mai înalte.
Dar avertismentul lui Vito s-a adeverit ulterior, cu dovezi clare pe care nimeni nu le ştia şi avea în 1964, arătând că Vito spunea adevărul şi cunoştea exact cum a pierit omenirea în jurul lui 2014, deoarece în jurul anului 2014 a izbucnit războiul dintre Rusia şi Ukraina, care a devenit acum un ameninţător război nuclear pe care îl prevestea Vito. Preşedintele rus Mihail Gorbaciov spunea tot prin 2014 că războiul din Ukraina poate deveni război nuclear, şi a devenit deja război nuclear odată cu atacul cu rachete al Iranului asupra instalaţiilor nucleare israeliene, care sunt parte din acest război nuclear dintre Rusia, Sua, Nato, Ukraina, declanşat în 2014 în Ukraina. Când cineva atacă militar instalaţii nucleare precum cele israeliene lovite de Iran acesta e război nuclear, nu convenţional. Deci al treilea război nuclear mondial a început deja vizibil acum, şi eu v-am avertizat cu câteva zile în urmă că va fi un atac nuclear zilele astea, indicând printre atacatori inclusiv pe Israel şi Iran.
Deci profeţia lui Vito s-a adeverit.

Deasemeni, videoclipul cu Vito anunţă că preşedintele american va face să piară omenirea în războiul nuclear declanşat de el, deci cel mai probabil Joe Biden, preşedintele Sua va ucide omenirea din ordinul bancherilor bogătaşilor politicienilor din clanurile Rockfeller şi Rotschild care conduc Sua, planeta şi masoneria, aşa cum dovedesc şi următoarele videoclipuri din acest mesaj. Videoclipul cu Vito mai spune că după războiul nuclear şi pieirea omenirii, în anii imediat următori vor mai supravieţui doar câteva milioane de oameni sau un milion de oameni, adică câte 10 oameni în fiecare oraş de pe glob şi cîte unul în fiecare o sută de sate, sau mai puţini.
Ce mă uimeşte cel mai mult este că tot ce spune omul extrem de isteţ şi sincer, Vito cel venit din viitor în acest videoclip se potriveşte exact cu toate profeţiile, ideile, deducţiile, avertismentele mele despre pieirea omenirii din textele mele anterioare, despre ce va fi în viitor dar şi cu ideile mele despre fizică, filozofie, om, crearea universului. Adică am ghicit bine ce va fi în viitor, deşi nu văzusem întîi prima şi apoi a doua parte a acestui videoclip, cu omul din viitor legat de scaun şi interogat în Area 51, care cunoaşte exact viitorul deoarece vine din viitor şi viitorul l-a văzut cu ochii lui, a trăit în viitor.
Am aflat cine va ucide omenirea, preşedintele Sua, curvarul Joe Biden sau următorul preşedinte american, dar e puţin probabil că războiul nuclear va mai întârzia pînă la următorul preşedinte american, el a început deja acum. Transmiteţi tuturor oamenilor acest mesaj şi videoclip cu omul din viitor Vito care dovedesc pieirea omenirii, acestea fiind cel mai important mesaj şi film din istoria omenirii, deoarese doar ele mai pot salva unii oameni de la pieire în războiul nuclear actual.
Faceţi copii de siguranţă ale textelor mele de la poezie.ro, de pe blogul meu edison50.blogspot.com, ale videoclipurilor mele din secţiunea „Profil” a paginii mele de facebook, ale videoclipurilor mele din textul meu „Idealul şi Sferon” de pe blogul meu şi ale acestui videoclip cu Vito şi ale videoclipurilor care fac parte împreună cu el din seria de videoclipuri Project Blue Book 1964 de pe Youtube, pentru că doar aceste clipuri şi texte ale mele mai pot salva unii oameni de la pieirea în război nuclear. Deci curvia curvarului Joe Biden va ucide omenirea, faceţi să piară curvia, anihilaţi-i urgent, acum pe Joe Biden şi pe următorii preşedinţi americani, că vor fi şi ei masoni, şi anihilaţi masoneria sau omenirea piere în război nuclear declanşat de masoni prin unul din preşedinţii Sua, sigur.
Adică faceţi urgent tot ce am cerut în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu, ca să nu piară omenirea în război nuclear şi în încălzirea globală aşa cum v-am învăţat. Printre clipurile mele din pagina mea de facebook sunt şi multe clipuri cu invenţii importante pentru omenire şi pentru învingerea încălzirii globale, adică pentru salvarea omenirii de la pieire.

Iată ştiri despre cîteva lucruri care vor declanşa războiul nuclear mondial:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/finante-economie/banca-centrala-europeana-avertizeaza-bancile-cu-expunere-pe-rusia-sa-se-pregateasca-pentru-sanctiuni-internationale-impotriva-moscovei-1818383

https://m.dcnews.ro/mario-de-mezzo-mesaj-important-pentru-oameni-fiti-atenti-ce-vorbiti-pe-internet-nu-exista-intimitate-telefonul-monitorizeaza-tot_855258.html
https://m.digi24.ro/stiri/externe/coreea-de-nord-criticata-pentru-al-saptelea-test-cu-rachete-balistice-intr-o-luna-se-considera-a-fi-cea-mai-mare-lansare-din-2017-1820471
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/fortele-aeriene-germane-trimit-avioane-de-lupta-in-romania-pentru-a-intari-apararea-nato.html
https://stirileprotv.ro/stiri/international/live-update-criza-din-ucraina-franta-pregatita-sa-trimita-sute-de-militari-in-romania.html
https://stirileprotv.ro/stiri/international/joe-bide-anunta-ca-washingtonul-va-trimite-in-curand-trupe-in-europa-de-est.html

https://m.digi24.ro/stiri/externe/rusia-a-adus-noi-sisteme-anti-aeriene-in-belarus-in-mijlocul-tensiunilor-provocate-de-criza-din-ucraina-1820039

https://m.digi24.ro/stiri/externe/rusia-declaratii-agresive-nu-retragem-trupele-nato-ar-trebui-sa-si-stranga-catrafusele-si-sa-se-intoarca-la-limitele-din-1997-1802373
https://m.digi24.ro/stiri/externe/adjunctul-sefului-diplomatiei-sua-rusia-ar-putea-folosi-forta-militara-impotriva-ucrainei-pana-la-jumatatea-lunii-februarie-1816863

Iată declaraţia preşedintelui american Joe Biden care dovedeşte că el sau unul din următorii preşedinţi americani vor declanşa în jurul anului 2014, adică zilele astea, anii aceştia războiul mondial nuclear în care a pierit omenirea.
https://youtu.be/S4CuntGSAz0
https://youtu.be/TMVjVCHWaDw
https://youtu.be/_PL8iRkoZO4
https://youtu.be/Q7CNgP7kmQE
https://youtu.be/DuQ_6YVKx5o
https://youtu.be/wtI7fvPSB_Q
https://youtu.be/T5Ut1K0hCSg
https://youtu.be/v5wURCPZ0ck
https://youtu.be/HF4_aElpbKY
https://youtu.be/c8-QkiOsuBA
https://youtu.be/rAHGQ5ihc2o
https://youtu.be/iBnBQrNsXj0

https://youtu.be/edBGuhWOU-w
https://youtu.be/tgzhTkSepSI
https://youtu.be/nRLzZ93uFzQ


Iată pregătirile, atacul militar al ruşilor pentru a răspunde militar la atacul nuclear american contra Rusiei şi Chinei şi Iranului şi Coreei de Nord şi aliaţilor lor, care va avea loc zilele următoare, după cum ne dovedesc videoclipurile din acest articol al meu:
https://youtu.be/QzgJrl0Srkk
https://youtu.be/6JhjWXYBThk
https://youtu.be/1OdxzKKT6lw
https://youtu.be/c5bJj1EsRhQ
https://youtu.be/uNfXG0PO8s0
https://youtu.be/kzD7fbwQB7U
https://youtu.be/tdX3rwnVZJo
https://youtu.be/f6LnxYjSJdM
https://youtu.be/7WWpDnXJaNc
https://youtu.be/hGeei6vZ9FA
https://youtu.be/XRHUoDb-dfI
https://youtu.be/jWQYUZ-TfjE
Iată alte pregătiri de continuare şi declanşare a războiului nuclear mondial, care deja a început cu atacul Iranului asupra instalaţiilor nucleare israeliene. Când loveşti instalaţii nucleare, acesta este război nuclear clar, ca atacul nuclear american, războiul nuclear de la Hiroshima şi Nagasaki, nu e război obişnuit.
https://youtu.be/qW2Hw2LtRHo
https://youtu.be/lUaercg7q3M
https://youtu.be/JOd0-UQdFQ8
https://youtu.be/A7onAHp-8S8
https://youtu.be/_i6ZaES-ATQ
https://youtu.be/s_N_oWuLSiM
https://youtu.be/ZlILakf5c3w
https://youtu.be/BrdWsYoV_l4
https://youtu.be/QRJtsAPek70
https://youtu.be/mwJZqg-WFwc
https://youtu.be/McqkGOHNv-w
Iată cum va porni din Europa, din Ukraina atacul nuclear al Sua asupra Rusiei, Chinei şi aliaţilor lor dar şi contraatacul Rusiei asupra Nato, Ukrainei, Europei, Sua, tot în zilele următoare sau în perioada următoare, aşa cum foarte corect v-au avertizat de ani de zile profeţiile, prevestirile mele şi ale lui Nostradamus care s-au adeverit mereu, căci s-a petrecut ulterior tot ce prevesteau ele, fără erori:
https://youtu.be/txjtFHKhodI
https://youtube.com/playlist?list=PL1b2rTid6VCIvp4yXlewZa1mKBsryVahO
https://youtu.be/L60QCU9m9mQ
https://youtu.be/L60QCU9m9mQ
https://youtu.be/H7z-I09gsmc
https://youtu.be/4sd9wQZ7fNQ
https://youtu.be/fyhiYmCqEpI
https://youtu.be/CJcZcV9d2Wc
https://youtu.be/y2D3AZ-bUhs
https://youtu.be/8l2ZqYM2Mr4
https://youtu.be/-DSmzUdOmh4
https://youtu.be/9eveHWAagVQ
https://youtu.be/Qz2OPqF5SUk
https://youtu.be/nx-Rh9EJkJs
https://youtu.be/Lgu_WJ1JmdA
https://youtu.be/b-rZlWGIcrI
https://youtu.be/pjAH7qbjTEo
https://youtu.be/QzgJrl0Srkk
https://youtu.be/uepxNist5x8
https://youtu.be/6GepiirKyUY
https://youtu.be/0UAzEK_le0I
https://youtu.be/8iS0-Mu-yLM
https://youtu.be/FysTz1WC7SY
https://youtu.be/YeNwyVG8Egs
https://youtu.be/O8-OP7-pL6w
https://youtu.be/dhTPnpWz9iY
https://youtu.be/Q1I8a-yYu40
https://youtu.be/EiWKcHJZPlk
https://youtu.be/MOkl2XgZlw0
https://youtu.be/mEg9u-uQvL0
https://youtu.be/o-wdkQTDBeI
https://youtu.be/CT11_lVX41M
https://youtu.be/T5Ut1K0hCSg
https://youtu.be/ouvdyoIDbh0
https://youtu.be/4jL0CG68554
https://youtu.be/w5Pr5sA3lQ8

Aceste videoclipuri şi multe altele, videoclipul cu Vito dar şi multe declaraţii de zilele astea şi din anii aceştia ai conducătorilor planetei, ţărilor, armatelor, ai Sua, Rusiei, Chinei, Coreei de Nord, Pentagonului, Nato, Europei, Angliei, Canadei, Australiei dovedesc că zilele astea, adică în perioada imediat următoare, în orele următoare se va da un atac nuclear cu rachete nucleare şi bombe nucleare al Sua asupra Rusiei, şi se va da un atac nuclear între Sua, Rusia şi Nato şi aliaţii lor, iar omenirea va pieri în acest atac nuclear.
Acest atac a fost deja ordonat de conducătorii masoni ai Sua şi planetei şi masoneriei din familiile Rotschild şi Rockfeller.
Deci cred sincer că trebuie să fim pregătiţi să murim întreaga omenire în zilele următoare, să avem toţi sicriele pregătite.
Voi ruşii şi chinezii şi coreenii fiţi foarte atenţi la momentul de începere al atacului nuclear al Nato, ca să îi puteţi rezista, adică urmăriţi atent pe radar şi prin binoclu lansarea rachetelor nucleare şi bombelor nucleare ale Nato.
Din toate aceste dovezi că războiul nuclear a început, videoclipul cu Vito e cel mai important. Căutaţi şi oferiţi omenirii şi alte videoclipuri cu Vito, deoarece sigur ele există, în ele Vito face alte declaraţii necunoscute omenirii despre acest război nuclear şi despre viitor.
Vito ştie exact viitorul, deoarece a trăit în viitor iar voi nu ştiţi nici măcar ce va fi peste o oră în majoritatea locurilor, lucrurilor de pe glob şi din omenire, univers.
Mai aveţi o singură, ultimă şansă de salvare din război nuclear:
Faceţi repede, imediat, urgent toate lucrurile pe care le-am cerut pentru omenire, planetă în textele mele, tocmai pentru salvarea voastră de la pieire în război nuclear le-am cerut.
Tot ce am profeţit eu anterior în eje despre războiul nuclear, încălzirea globală şi pieirea omenirii s-a adeverit în evenimentele ulterioare şi recente, arătând că ghicesc corect viitorul şi sunt mai isteţ decât omenirea şi conducătorii ei.
Faceţi să dispară imediat din Băile Herculane şi din Bor călugăriţa Magdalena din mănăstirea din Băile Herculane şi stareţul acestei mănăstiri şi conducătorii Bor din Caraş Severin şi din Bucureşti care nu au executat acest ordin al meu sau au întîrziat să îl execute.
Iar dacă faceţi ce spun eu, veţi avea ce v-am promis eu bun.
Faceţi cu foreze şi canale paralele, late de 1 kilometru şi adînci de 500 de metri pe ambele părţi ale strâmtorilor Behring, Gibraltar, Bosfor şi Dardanele, Suez şi Panama, strămtorilor continentale şi intercontinentale, strîmtorilor importante sau intens circulate.
Faceţi porturi şi şantiere navale în formă de cercuri concentrice.
Pe aceste cercuri faceţi diguri înalte de 200 de metri deasupra nivelului apei şi cu grosimea egală cu înălţimea digului măsurată de la fundul mării. Vor fi 32 de raze, cu distanţă egală între raze pe aceste cercuri concentrice, iar pe traseul acestor raze vor fi spaţiile fe trecere a vapoarelor prin diguri. Vor fi trei pînă la zece cercuri concentrice în aceste porturi, cu distanţe egale între ele, distanţa între cercurile acestea fiind de minim cinci kilometri.
Deci diametrul unui port poate ajunge la 130 de kilometri şi el va fi mai departe de ţărm în ape a căror adâncime are minim 500 de metri, ca să poată circula în ele vapoarele mult mai mari ale viitorului, care au masă de milioabe de tone fiecare. În mijlocul cercului mic din centrul portului, şantierului naval faceţi o insulă artificială de zece până la treizeci kilometri diametru, aici va fi sediul conducerii portului, şantierului naval şi altor obiective ale lor.
Digurile şi insula artificială le puteţi face din lavă, ele opresc furtunile.

Iată profeţia Babei Vanga despre Gudruman Edison, Mesia la a doua venire:
https://youtu.be/rTg1XQ0Vl1M
Iată noi dezvăluiri despre Apocalipsă, masoneria criminală, război nuclear, de frica căruia bogaţii planetei s-au ascuns demult în buncăre:
https://youtu.be/K_x79X-WT98
https://youtu.be/DVye1OoNjDs
https://youtu.be/O1LmveEyHgE
https://youtu.be/kiC8fMJ136M
https://youtu.be/OFVaL9X4uVk
https://youtu.be/OFVaL9X4uVk
Cei mai periculoşi dintre aceşti bandiţi, masoni, oligarhi sunt yoghinii din Misa lui Gregorian Bivolaru, cu curvia lor şi felul viclean în care fac manipularea oamenilor, tehnici energetice de vrăjitorie satanică sau de curvie şi demenţă.
https://youtu.be/khWaeKFpNAA
https://youtu.be/Yrr6qrl8CDg
https://youtu.be/QV-RODhKO7Q
https://youtu.be/NobIz8wpvP8
https://youtu.be/XsEkKGeiyWs
https://youtu.be/988euREBDb8

https://youtu.be/xFYe9gVe64U

https://youtu.be/3yO8V6ysoNs
https://youtu.be/gnX1fjtEfCI
https://youtu.be/GtYsJgZIMz0
https://youtu.be/aytmkRU7UEs
https://youtu.be/Fgj-L_ARPHY
https://youtu.be/RLIhfHdc_nY
https://youtu.be/4KH829tL0SA

S-a dovedit, aşa cum avertizam cu cîteva zile în urmă, în profeţia mea că etapa finală din al treilea război mondial nuclear va începe pe 22 februarie 2022.
Cam asta spunea şi preşedintele Sua, Joe Biden că războiul acesta din Ukraina va începe zilele astea.
Iată că au izbucnit lupte şi bombardamente în estul Ukrainei zilele trecute, ca prima mişcare, luptă de declanşare a războiului mondial nuclear.
Apoi în noaptea de 21 februarie, acest război mondial a început cu adevărat şi periculos, când armata rusă a intrat în estul Ukrainei, confirmând profeţia Babei Vanga că în jurul datei de 22 februarie va începe războiul mondial nuclear.
Acum continuarea va fi bătălia dintre Rusia şi Nato la graniţa de est a Europei, care se va extinde apoi pe tot globul, în numeroase ţări, însoţită de bombardamente cu bombe nucleare, arme atomice. Probabil în câteva zile sau înmai puţin de un an omenirea va pieri în acest război mondial nuclear. Baba Vanga, în profeţiile sale pe care le puteţi vedea în clipurile mele din pagina mea de facebook a dezvăluit şi numele conducătorului Rusiei care va conduce Rusia în acest război mondial nuclear, l-a numit Volodea, adică Vladimir Putin.
Deci acum, când vedeţi că profeţiile mele şi ale lui Vito din textele mele recente despre pieirea omenirii în război nuclear s-au îndeplinit, dovedind că ştiu ce spun mult mai bine decît omenirea, fiţi isteţi şi faceţi ce am cerut eu în textele mele ca să nu pieriţi toţi oamenii în acest război.

Iată în articolul lui Ion Cristoiu alte dovezi că omenirea va pieri curând în al treilea război mondial nuclear, el explicînd cu isteţime de ce asta se va petrece inevitabil, de ce nimeni nu mai poate opri asta. Am fost surprins să văd cît de isteţ , clar, sigur, chiar genial e Ion Cristoiu, iată:

https://m.mediafax.ro/editorialistii/ion-cristoiu-doar-printr-o-minune-ar-mai-putea-fi-evitat-razboiul-20538814
O bătălie între Nato, Rusia, China în Ukraina este un război între marile puteri şi numeroase ţări de pe glob, deci e un război mondial care devine inevitabil război nuclear, ca şi al doilea război mondial devenit război nuclear la Nagasaki, Hiroshima.
Acum că, prin războiul izbucnit în Ukraina zilele astea aveţi dovezile că omenirea va pieri, vă repet şi vă spun ultima dată, voi toţi oamenii, cu sau fără conducătorii buni, faceţi ce am cerut pentru planetă şi omenire în textele mele de la poezie.ro ca să nu pieriţi toţi, să nu piară omenirea în război nuclear, cât mai aveţi timp. Că nu mai aveţi mult timp până omenirea piere şi eu ştiu sigur că omenirea piere curând, gîndiţi-vă bine la asta, nu la prostii şi fleacuri.
Ieşiţi toţi oamenii de pe glob în stradă şi faceţi ce am cerut eu sau pieriţi toţi, piere omenirea în război, e ultimul meu cuvînt.

Iată cum puteţi deveni isteţi ca mine, iată cum învingeţi masoneria şi scăpaţi de războiul nuclear ordonat de masonerie ca să nimicească omenirea, iată cum fac asta doi conducători de geniu, Donald Trump şi Vladimir Putin:
https://youtu.be/QqtEovPIcSk
https://youtu.be/ASAqYdoM6gc
Din videoclipul următor veţi înţelege, că din ordinul meu Donald Trump conduce în continuare Sua, iar Joe Biden şi democraţii, adică masonii criminali au pierdut datorită corupţiei lor multe voturi ale cetăţenilor şi mare parte din putere în America, fiind acum confruntaţi şi cu ameninţarea armatei ruse.
https://youtu.be/le7mjnRtRjc
Deci Donald Trump a câştigat cu atacul revoluţionarilor de la Capitoliu din nou conducerea Sua pe care acum o conduce ca şi mine din umbră, în secret, pentru salvarea omenirii şi nimicirea masoneriei, Noii ordini mondiale.
Iar Barack Obama e nesigur, deci îl concediez din funcţie şi nu mai poate conduce nimic în America.
Domnule Donald Trump, alături de arheologul Josh Gates dumneata preiei acum, din ordinul meu oficial conducerea Sua, voi doi sunteţi conducătorii Sua din umbră.
Ordon să fie eliberaţi din închisoare şi achitaţi în justiţie, bravii revoluţionari ai lui Donald Trump care au intrat cu forţa în Capitoliu, ca să oprească numirea lui Joe Biden ca preşedinte, prin care el acum, fiind criminal mason nebun a declanşat războiul mondial nuclear în care va pieri curând omenirea.
https://youtu.be/gq0trRLh9tY
Iată cum bateţi masoneria, ca să scăpaţi de războiul nuclear:
https://youtu.be/jXuoYJ7DY4w

https://youtu.be/Ri4Nz12O3gA
Iată cum învingeţi conducătorii corupţi, cu ajutorul lui Donald Trump:
https://youtu.be/Ri4Nz12O3gA
https://youtu.be/Ri4Nz12O3gA
Iată cum democraţii, masonii criminali cu preşedintele Joe Biden s-au repezit să fie primii declanşatori ai războiului mondial nuclear, adică primii nimiciţi de atacul nuclear rus:
https://youtu.be/gJzrWAvq5hU
Dar voi, americanii nu îi mai votaţi pe politicieni şi partidele politice la conducerea Sua, ci izgoniţi-i, nimiciţi-i zilele astea cât mai aveţi timp, ca să nu fiţi nimiciţi toţi în război nuclear.
Ieşiţi toţi în stradă şi faceţi această revoluţie, acum.
Iată cum se face revoluţia asta cu Donald Trump, acum:
https://youtu.be/3IUpjir7LI4
https://youtu.be/LvlcJDCYJh0
https://youtu.be/zBHxv8gbleg
Dar eu îţi spun Domnule Donald Trump, dacă vrei să învingi, să salvezi omenirea, să nu mai ajuţi sau încurajezi bogătaşii, afacerile, capitalismul, micii producători, averea, proprietăţile ci să îi nimiceşti şi să ajuţi săracii, care sunt majoritatea oamenilor pe glob. Dacă şi numai dacă vei face asta domnule Donald Trump,
doar cu acestă condiţie eu îţi redau din nou acum, azi funcţia de vicepreşedinte Sua, care are acum ca preşedinte oficial pe arheologul Josh Gates.
https://youtu.be/zBHxv8gbleg
https://youtu.be/fmOLqcH3vhE
https://youtu.be/8sHyi2ZDxis
Iată de ce Trump e un bun preşedinte, doar eu îl întrec în acestea:
https://youtu.be/8bafnjhcTzk
Iată războiul care se pregăteşte în Ukraina, la noapte, peste câteva ore, cu invazia ruşilor:
https://youtu.be/_f5mdHlW4kc

Iată ştiri care anunţă fără dubii, sigur şi evident că a venit războiul nuclear în care va pieri omenirea în cîteva zile sau luni.
Ruşii au pus forţele lor de atac nuclear în alertă maximă, ceea ce înseamnă că în următoarele ore sau zile sau în maxim câteva luni vor ataca nuclear Nato, Ukraina şi Sua datorită războiului cu ei din Ukraina. Aceasta este o nouă profeţie a mea, care s-a îndeplinit şi s-a petrecut mult mai repede decît mă aşteptam, dovedind că spuneam adevărul şi ghiceam corect că omenirea va pieri curând în război nuclear.
Deci încă o dată vă spun, acum că războiul nuclear a izbucnit între Nato şi Rusia, faceţi imediat, urgent tot ce am cerut eu în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu edison50.blogspot.com ca să nu piară omenirea în războiul nuclear. Războiul nuclear cu miile de rachete nucleare ale omenirii poate ucide de o sută de ori la rând omenirea, poate ucide în o singură zi toţi cei opt miliarde de locuitori ai planetei.
Acum ruşii au dezvelit butonul roşu de declanşare a atacului nuclear care va ucide omenirea, au pus degetul pe el pregătiţi să îl apese zilele astea, exact aşa cum v-am spus şi v-am demonstrat clar, evident în zeci de texte de şase luni încoace.
Deci numai cei prea proşti sau prea tâmpiţi nu pricep că va izbucni curând atacul nuclear în care omenirea va pieri, că e prea evident. Ruşii sunt turbaţi de furie că Ukraina îi trădează şi că Nato, Sua îi ameninţă cu atac nuclear şi iată că au trecut la atacul nuclear în doar câteva zile, se pregătesc să bombardeze nuclear omenirea. Mai lipseşte doar apăsarea butonului roşu al atacului nuclear de către ruşi sau Nato sau Sua şi omenirea piere în război nuclear, poate chiar mâine sau oricând, în maxim cîteva luni, în această Apocalipsă, cum spunea şi Nostradamus şi cum spuneau şi sfinţii creştini, inclusiv în clipurile din pagina mea de facebook.
Deci acum sunt sigur că omenirea piere în război nuclear, mor curând toţi cei opt miliarde de oameni de pe glob în război nuclear. De aceea îi anunţ şi pe prietenii mei să se pregătească moral de moarte, să îşi pregătească sicriele şi să îşi sape acum, din timp gropile de înmormîntare la cimitir şi să îşi facă ultimele pregătiri de a muri, că nu mai au scăpare, vor muri sigur, curând, toţi.

https://m.digi24.ro/stiri/externe/seful-nato-retorica-nucleara-a-lui-putin-e-periculoasa-si-iresponsabila-1853351
https://m.mediafax.ro/stirile-zilei/ion-cristoiu-despre-razboiul-rusia-ucraina-nu-exista-cale-de-mijloc-putin-nu-va-ezita-sa-foloseasca-arma-nucleara-20555673
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/pumnul-lui-putin-si-mana-moarta-a-moscovei-ce-inseamna-punerea-fortelor-nucleare-rusesti-in-stare-de-alerta-1853255
https://m.digi24.ro/stiri/externe/sua-condamna-escaladarea-inacceptabila-a-lui-putin-dupa-ce-presedintele-rus-a-pus-in-alerta-forta-nucleara-1853243

https://m.digi24.ro/stiri/externe/premierul-poloniei-se-teme-de-un-atac-al-rusiei-impotriva-estului-ue-1852783

https://www.g4media.ro/biden-optiunea-la-sanctiunile-impuse-rusiei-era-inceperea-celui-de-al-treilea-razboi-mondial.html
https://www.capital.ro/vladimir-putin-e-terminat-decizia-istorica-anuntata-chiar-acum-se-va-interveni-masiv.html

https://www.g4media.ro/breaking-rusia-supusa-celor-mai-dure-sanctiuni-financiare-din-istorie-rezervele-de-valuta-ale-bancii-centrale-sunt-confiscate-bancile-sunt-deconectate-de-la-swift-anunt-ursula-von-der-leyen.html
Oricum războiul din Ukraina se extinde în ţările din Nato care atacă Rusia şi ajută Ukraina şi în ţările aliate cu Rusia precum China, Iran, Coreea de Nord care ajută acum Rusia să atace Nato, Ukraina. Astfel, acest război devine în cîteva săptămîni război ce se desfăşoară pe tot globul, cu bombardamente şi lupte pe toate continentele. Deja pe internet, youtube, în massmedia vedem că există lupte locale, distincte între unele vehicule de luptă, în diverse, numeroase zone de pe glob, între Rusia şi Nato, Sua, în afara Ukrainei, de exemplu între vase militare maritime sau între avioane de luptă, soldaţi. Asta duce inevitabil la război nuclear şi pieirea omenirii care nu mai poate fi evitată acum.
Chiar conducătorii Nato, ai Sua şi ai Rusiei au declarat că războiul nuclear dintre ei este inevitabil acum, Internetul şi youtube sunt pline de mii de astfel de declaraţii ale lor.
Asta arată că ei, masonii criminali, conducătorii din umbră, din secret ai planetei şi politicienii vechi şi noi, bogătaşii criminali conducători ai planetei, ţărilor, armatelor, economiei mondiale care au inventat şi nazismul, făcând cele două războaie mondiale au hotărît şi au ordonat demult ca omenirea să fie ucisă în acest război nuclear, al treilea război mondial făcut, declanşat deja de ei.
Faptul că eu v-am spus toate aceste lucruri în textele mele, cu ani şi luni în urmă, cu mult înainte să se întîmple şi că ele s-au petrecut aşa cum am spus dovedeşte că aşa erau aceste lucruri stabilite chiar de politicienii conducători ai planetei, că ghiceam corect viitorul, mai bine ca Nostradamus.
Deci încă o dată vă repet, faceţi ce am cerut eu pentru omenire şi planetă în textele mele ca să nu piară omenirea în război nuclear, dar acum e deja tîrziu, omenirea va pieri oricum. Dacă faceţi ce am cerut în textele mele, vor mai supravieţui un milion de oameni după războiul nuclear, aşa cum spuneam demult în textele mele.
Încă o dată repet, ruşii au trecut la ordinul de alertă maximă nucleară, adică vor ataca curând nuclear Nato şi Sua şi omenirea va pieri, e sigur şi clar şi inevitabil, nu se mai poate face nimic, murim toţi.
Deci faceţi toţi ce am cerut în textele mele sau omenirea piere, poate chiar mâine.
Acum au izbucnit şi etapele crizei mondiale economice de care vă avertizam în textele mele că va fi declanşată de războiul dintre Sua, Nato contra Rusiei.
Monedele unor mari ţări şi puteri economice au căzut, monedele virtuale au căzut, anumite părţi ale economiei mondiale şi comerţului mondial au căzut parţial, bursele de valori mondiale principale au căzut parţial rapid. Sancţiuni economice numeroase s-au dat marilor puteri economice şi Rusiei şi bogătaşilor, politicienilor planetei şi unor mari ţări, puteri economice globale şi vor fi multe alte asemenea căderi, dezastre, sancţiuni economice, distrugeri ale economiei mondiale în zilele următoare, lunile următoare, pentru că acest război dintre Sua, Rusia, Nato loveşte şi distruge direct, masiv, zilnic economia Chinei, Sua, Europei, Nato, ţărilor din Nato, Rusiei şi aliaţilor lor, inclusiv prin bombardamente.
Deci doar un prost analfabet, cu două clase nu ar crede şi nu ar înţelege acum că masoneria, capitalismul, averea proprietatea, economia mondială şi omenirea pier sigur în câteva zile sau câteva luni, brusc, asta acum se întîmplă deja.
Aceste lucruri nu mai sunt doar profeţii, prevestiri, anticipări ci sunt lucruri care se întîmplă, exact aşa cum declarau conducătorii planetei, ţărilor şi armatelor de ani de zile în massmedia şi nu ne mai putem preface că nu vedem şi nu înţelegem că omenirea piere acum şi economia mondială, capitalismul pier acum. Cei buni ştiţi ce aveţi de făcut, rugaţi-vă lui Dumnezeu, Allah să scăpaţi de la pieire, dar să ştiţi că doar puţini dintre voi, cei fără de păcate, cu adevărat buni, care vă rugaţi toată ziua, continuu la Dumbezeu, Allah, adică sfinţii mai scăpaţi vii, neomorâţi de acest război mondial nuclear.
Adică doar zece preoţi, zece călugări, zece imami (preoţi musulmani ai islamului) şi un singur om în fiecare oraş mai scapă vii din acest război nuclear.
Deci va fi foamete, sărăcie pe glob, economia modială va fi distrusă complet în câteva luni de acest război nuclear, adică va fi colaps economic, dispare economia de pe glob, nu va fi doar o mică recesiune mondială ca cea din 2008.
În doar o singură zi de război bursele mondiale cele mai mari au căzut cu cinci procente pînă la zece procente, inclusiv în Sua şi Europa, dar proştii nu credeau asta când eu vă anunţam public în textul meu chiar acum câteva zile că economia mondială va dispare complet nimicită în curând, în câteva zile sau luni de acest război nuclear.
Dacă bursele mondiale scad cu cinci la sută pe zi, asta înseamnă că în douăzeci de zile vor scădea cu 99 la sută, adică dispar, sunt distruse şi astfel dispare economia mondială şi capitalismul, dar începe haosul, foametea, sărăcia, că nu mai ai bani să cumperi o pîine sau un chibrit şi nici măcar cu bani nu o să le mai găseşti. Deci cei isteţi care înţeleg asta ştiu cum să întîmpine asta iar proştii şi nebunii care nu cred astea vor păţi astea şi vor pieri, datorită prostiei, nebuniei de care suferă majoritatea oamenilor şi care au împins omenirea la pieire în acest război nuclear.
Alte detalii despre aceste lucruri aflaţi din textele mele celelalte.
Deci acesta e ultimul meu cuvânt, pregătiţi-vă să muriţi toţi în război nuclear în zilele mele următoare, sau în curând,e inevitabil şi sigur că murim toţi, întreaga omenire.
Asta e Apocalipsa din Biblie, mânia lui Dumnezeu, că mulţi şi-au bătut joc de El şi de cuvintele lui şi ale mele, singurele care vă mai puteau salva, ei au vrut neapărat să piară, să fie nimiciţi de Dumnezeu şi vor avea ce au cerut, sigur, asta e soarta bandiţilor şi păcătoşilor care nu ascultă pe Dumnezeu.
Vor tremura când vor vedea mânia lui Dumnezeu, vor înebuni de frică, cum spunea Isus în Biblie că greu, cumplit le va fi lor, păcătoşilor în Apocalipsă, mai greu decât le-a fost curvarilor, păcătoşilor nimiciţi de Dumnezeu în localităţile Israelului şi pe glob.
Dumnezeu există şi răbdarea lui s-a terminat iar cuvântul lui e lege, se adevereşte mereu, Dumnezeu a spus în Biblie, că va nimici omenirea în Apocalipsă, pentru păcatele şi relele ei.

Iată cum se vor ataca nuclear ruşii şi Sua peste câteva zile sau săptămâni:
https://youtu.be/3TjSYUf6pdc
https://youtu.be/X6nwECRyO50
https://youtube.com/shorts/-rxaXwWDCrE?feature=share
https://youtube.com/shorts/qBbufTMLH2g?feature=share
https://youtube.com/shorts/k4A0h-XetsA?feature=share
https://youtu.be/1YjX6M2q1qU
https://youtu.be/NWofn2cLfhU
https://youtu.be/O1LmveEyHgE

Iată cel mai isteţ om de pe glob, ziaristul de la marea publicaţie internaţională The Economist, dezvăluind adevărul prin care înţelegeţi clar, isteţ că omenirea va pieri sigur în război nuclear în maxim câteva zile sau luni:
https://youtu.be/9UWUz_hxSk4
O bombă nucleară cu hidrogen de 50 megatone precum Bomba Ţarului rusă detonată în Novaia Zemlia sau racheta nucleară Trident americană pot distruge o ţară de mărimea franţei omorând pe loc toţi francezii, cu durerile cele mai mari posibil dintre toate durerile existente date de lovitura exploziei nucleare.
Deci păziţi-vă de asta, de durerile cele mai înfricoşătoare, groaznice şi mari că mânia lui Dumnezeu e mare.

https://youtu.be/q_wS7AQGZE8
Iată alte clipuri despre războiul nuclear mondial, anunţat acum de ascunderea conducătorilor ruşi zilele trecute în buncăre atomice şi de planul conducătorilor americani de a se ascunde şi ei în buncăre atomice, şi de a înfrunta un atac nuclear iminent. Faptul că ei, inclusiv Joe Biden şi Vladimir Putin se ascund în buncăre arată clar că au aflat sigur că urmează un atac nuclear al adversarului, al ruşilor, americanilor, al Nato, cu rachete nucleare. Ascunderea şefilor ţării în buncăr atomic se face cu câteva zile sau luni înainte de atacul nuclear, doar atunci când ei sunt siguri, au informaţii sigure că va fi un atac nuclear şi când au decis sigur, dinainte, au dat deja acum, dinainte un ordin pentru un atac nuclear peste câteva zile, luni:
https://youtu.be/6ffCZ-B1GT0
https://youtu.be/q_wS7AQGZE8
Iată:
https://youtu.be/CwZ6pJGH3Ew
https://youtu.be/7FeIaly-yXA
https://youtu.be/PtFYrui3UEk
https://youtu.be/3b3Q7IKZ6po
https://youtu.be/5aeYeV1cEiQ
https://youtu.be/FLbLQAvlGXM
https://youtu.be/n6cOCTulBqo
https://youtu.be/g4rhWkz1GoI
https://youtu.be/g4rhWkz1GoI

Criza economică mondială, adică sărăcia, pierderea averii de către ţări, bogătaşi, conducătorii ţărilor îi împinge pe aceştia la război nuclear mondial, declanşat de ei mai ales contra Rusiei, contra Nato sau contra celor ce dau sancţiuni economice, inclusiv Rusiei, deoarece Rusia, Nato şi războiul Rusiei în Ukraina dar şi sancţiunile economice împotriva unor ţări, mari companii creează, măresc criza economică mondială deja începută.

Iată:
https://youtu.be/gV63o1TnWTc
https://youtu.be/BilWfnYPLfM
https://youtu.be/ydfEEB8mmtM
https://youtu.be/X-c1Me0Kezg
https://youtu.be/9Ysk-qXpznQ
https://youtu.be/gVFbgstyQsc
https://youtu.be/NBHYb1FA1CU

https://youtu.be/thylm4i3qVQ
https://youtu.be/R9CspSHOxvw
https://youtu.be/DjqrlVld1BQ
https://youtu.be/gV63o1TnWTc
https://youtu.be/dtnr0YmVQV8
https://youtu.be/NVizYDOVNvE
https://youtu.be/7-tk1LXtgws
https://youtu.be/nGXTaWpWi04
https://youtube.com/shorts/RQ0YrCZvUcw?feature=share
https://youtube.com/shorts/EvwubLZOcR4?feature=share
https://youtu.be/ErIwCIHsbNc
https://youtu.be/DFPiLTv5eh4


https://youtube.com/user/PeterSchiffChannel
Iată noile ştiri despre al treilea război mondial nuclear, care arată că intrăm în o nouă etapă, mult mai gravă şi mai violentă, mai extinsă, mai periculoasă a unui război mondial nuclear care creşte imens, exponenţial, stârnit şi de pandemie, de criza economică mondială, recesiunea mondială economică ce a apărut:
https://youtu.be/0VtrSSMwvcw
https://youtu.be/63pXppBiUC0
https://youtu.be/AEdAmeeEoyo
https://youtu.be/-rxaXwWDCrE
https://youtu.be/6p1rMaKR8XA
https://youtu.be/6p1rMaKR8XA
https://youtu.be/YOh6lPGef8c
https://youtu.be/YOh6lPGef8c
https://youtu.be/mpX5ZrvhGgw
https://youtu.be/thRqUruu6Jg
https://youtu.be/eDzca2DAre8

Avioanele ruseşti echipate cu rachete nucleare care au intrat recent ilegal în şi lîngă Suedia, Ukraina arată foarte clar că Rusia, China, India, Australia, Canada, Japonia, Belarus, Siria, mercenarii sirieni, ţările musulmane, Iran, Israel, Coreea de Nord, Pakistan, Europa, Sua, Nato şi aliaţii lor de pe toate continentele se pregătesc să se bată în un război nuclear mondial deja început.
Acele avioane ruseşti echipate cu rachete nucleare de care vorbeam adineauri intenţionau să atace cu bombe nucleare Ukraina şi Suedia, să nimicească cu rachete nucleare Kievul şi capitala Suediei şi oraşele din Ukraina, Suedia, deoarece ruşii au aflat că conducătorii americani pregătesc un atac nuclear asupra Rusiei. Asta e clar, dovedit pentru că conducătorii americani şi bogătaşii planetei au făcut deja un plan oficial de a se retrage în buncăre atomice, pentru că ei şi ruşii au decis să înceapă atacul nuclear în zilele următoare.
Dacă suedezii atacau avioanele de luptă ruseşti echipate cu rachete nucleare şi intrate ilegal în spaţiul lor aerian, cum aveau militarii suedezi obligaţia legală să o facă, avioanele ruseşti bombardau nuclear suedia, aliată a Nato oricum şi izbucnea războiul nuclear mondial mare între Rusia şi Nato în care omenirea pierea zilele trecute. La fel, omenirea pierea zilele trecute dacă ruşii, avioanele ruseşti bombardau nuclear Ukraina şi astfel făceau să explodeze cele 15 centrale atomice ale ukrainei zilele trecute. Iar după asta izbucnea oricum război nuclear zilele trecute între Rusia şi Nato în care pierea omenirea, iar la ora asta eram morţi toţi oamenii de pe glob.
Mai clar spus, zilele trecute era cît pe ce ca omenirea să piară în al treilea război mondial nuclear pe care ruşii şi americanii erau cît pe ce să îl declanşeze în Ukraina şi Suedia, cu rachetele nucleare ale acelor avioane de luptă care au intrat ilegal în spaţiul aerian al Suediei şi au ameninţat Ukraina. De aceea preşedintele Ukrainei, Volodimir Zelenski a spus în massmedia şi la Cnn că ruşii vor să bombardeze nuclear Ukraina şi a cerut ca Ukraina să se înarmeze cu arme nucleare ca să se poată apăra de atacul nuclear al ruşilor iar şeful Nato, Stoltenberg a cerut să fie trimis în Ukraina material medical de apărare contra atacului nuclear. Stoltenberg ştie că Biden şi Putin au dat deja ordinul de atac nuclear, că va fi curînd un atac nuclear .

https://youtu.be/-Bw0G6t98mU
https://youtu.be/-Bw0G6t98mU
https://youtu.be/U6sldlrGNMw
Acum eu cer Sua, Europei, Rusiei, Chinei să desecretizeze imediat documentul oficial semnat chiar de preşedinţii Joe Biden şi Vladimir Putin prin care ei au ordonat să fie declanşat peste câteva zile sau câteva luni atacul nuclear cu rachete nucleare între Rusia şi Nato în care va pieri omenirea.
Acest ordin de război mondial nuclear a fost sigur dat de Putin şi Biden, deoarece ştim şi din massmedia că ei au decis să se ascundă acum, zilele astea împreună cu conducătorii Rusiei şi ai Sua în buncăre atomice, ca să nu moară în acest atac nuclear masiv, cu mii de rachete nucleare care va lovi Rusia, Sua, Nato şi aliaţii lor. Copia acestui document secret cu ordinul de atac nuclear dat de Putin şi Biden există ascunsă la familiile de masoni Rockefeller şi Rotschild care conduc în secret Sua şi pe Joe Biden şi care au dat acest ordin de atac nuclear.
Nimicirea omenirii pe care masonii o vor face prin atacul nuclear ei au numit-o „eugenie” şi o plănuiesc de secole.
Poate aflaţi de la serviciile secrete cum şi unde găsiţi acest document cu ordinul de atac nuclear, găsiţi-l imediat şi arătaţi-l şi voi massmedia întregii omeniri dacă vreţi ca omenirea să se salveze de la pieire din războiul nuclear mondial.
Voi în massmedia sunteţi mai isteţi, vă spun clar că dacă nu găsiţi acest document cu ordinul de atac nuclear dat deja de Putin şi de Biden omenirea va pieri pentru că dacă nu va vedea acest document omenirea nu va crede că ordinul de atac nuclear a fost deja dat şi deci nu va încerca să evite atacul nuclear şi să se salveze din el.
Vă reamintesc că armele nucleare ale omenirii pot ucide omenirea de 100 de ori consecutiv, o singură bombă nucleară poate ucide toţi francezii, distrugând Franţa complet.
Dacă aveţi îndoieli că puteţi găsi documentul ăsta secret cu ordinul de atac nuclear amintiţi-vă că Vladimir Putin a pus forţele nucleare ruseşti în alertă maximă, adică a ordonat Rusiei să atace nuclear curînd Nato, poate peste cîteva zile.
Nu uitaţi deasemeni că toate informaţiile mele şi profeţiile mele din textele mele s-au adeverit ulterior totdeauna, s-au petrecut ulterior exact cum le-am prevestit, pentru că eu spun un lucru doar atunci când ştiu sigur că e adevărat, deci ştiu sigur că omenirea va pieri curînd în atacul nuclear dat întîi de Joe Biden, apoi de ruşi.
https://youtube.com/user/PeterSchiffChannel
Nazismul a fost inventat de masoni iar comunismul de masonul Karl Marx. Masonii, bogătaşii, conducătorii, bancherii, politicienii conducători, adică conducătorii ţărilor şi planetei au ucis şi vor să ucidă toţi cei opt miliarde de locuitori ai planetei, omenirea prin eugenie, adică prin medicamente toxice pentru Covid, medicamente toxice şi radioactive, otrăvire în masă, înfometare în criza economică mondială, viruşi creaţi în laborator, virusul Sida ascuns în vaccinuri şi în vaccinul Covid, război nuclear mondial lagăre naziste şi gulaguri, lagăre ruseşti, războaie şi altele asemenea.
Iată aici, în aceste clipuri una din dovezile că masonii Biden şi Putin au dat deja ordinul de atac nuclear în care va pieri omenirea curînd, în zilele, lunile următoare prin eugenie:
https://youtu.be/EfcIdhNESU8
https://youtu.be/yWvqYOwgR9I
https://youtu.be/sn-i89GReMI
https://youtu.be/pcTaLKaRjy4
https://youtu.be/qXLVhh9j_os
https://youtu.be/bmmSDY-dtLY
https://youtu.be/VUjI3cqVnX4
https://youtu.be/JZpveUtUQMA
https://youtu.be/eyEuH4CAcZ8
https://youtu.be/zb_3bt3MkGI
https://youtu.be/GvxbgP0RPW8
https://youtu.be/afLC1M9X3i4
https://youtu.be/NIQurbSjl9s
https://youtu.be/Tzs3pa3wT24
https://youtu.be/eNMrDHojits
https://youtu.be/N0y5hm9eb0I

Iată:
https://youtu.be/1vEX1qfC_sY
https://youtube.com/shorts/xn5QYhrHoM4?feature=share
https://youtu.be/woAEgPqfL6c
https://youtu.be/UJKQu8bmwPs
https://youtu.be/dcp0TYx_eUI
https://youtu.be/dqYt4Y46-68
https://youtu.be/VixV7Jph7eI
https://youtu.be/wJ8jJXGPFgk
https://youtu.be/m9K5-09q6f4
https://youtu.be/DjqrlVld1BQ
https://youtu.be/hTRFlkqhxoc
https://youtu.be/W70czFAIVOY
https://youtu.be/huKn4uv-FgA
https://youtu.be/CrjslRLTWzU
https://youtu.be/VDB6pCQkHCI
https://youtu.be/4AwWrw9xs8A
https://youtu.be/WgC5jxN13pM
https://youtu.be/3IUF_eMmf2w
https://youtu.be/-OfsFLY6S8E
https://youtu.be/RJXwLzII278
https://youtu.be/SX09lDLaF3w
https://youtu.be/R5fDpGS_yDM
https://youtu.be/fJf5FJdhpVE
În clipul următor, pe ecran apare scris şi prezentatorul spune la 7 newsAustralia că Rusia plănuieşte să atace nuclear, lansând rachetele nucleare în câteva luni, asta fiind dovada că ruşii au dat deja ordinul de atac nuclear în care va pieri omenirea:
https://youtu.be/a3a7iRZqC0k
https://youtu.be/r4eJvwtQJu4


Iata adresa paginii mele de facebook, la sectiunea "Profil" unde gasiti clipurile, textele mele si ale omenirii si ale youtube cu inventii, al treilea razboi mondial nuclear viitor din 2022 sau de pina in 2026, profetiile sfintilor crestini despre Apocalipsa si altele, incalzirea globala, criza economica mondiala, invataturile cele mai avansate de matematica, pictura, grafica pe calculator, fizica, electronica, mecanica si altele asemenea, in total vreo trei mii de clipuri cu invataturile, inventiile celor mai mari genii, ganditoriai omenirii:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010973384985


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1738538783192695&id=165113260535263

https://youtu.be/xXthMYxSNaM

https://youtu.be/I0My9xhgxVE

https://youtu.be/UzGvfva29vA
https://youtu.be/FNGSq4K7_uU

https://youtu.be/Pvavhh1kxpc
https://youtu.be/Zruu1fMHL2o
https://youtu.be/bnK5k6yQncI
https://youtu.be/poPdW7zDZzY

https://youtu.be/_WzDQsyhW-Q

https://youtu.be/Z-86bfZnF50

https://youtu.be/UuwjmeDW_oY
https://youtu.be/pLgtra1ImB0

https://youtu.be/wBeYzUYzbn8

https://youtu.be/1e0Jee5xBjU

https://youtu.be/kLs9cJu5EAw

https://youtu.be/yQJOXQ5XNdw

https://youtu.be/tx3hTeppcbY

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1652138411828589&id=100010973384985

https://youtu.be/WcH6qwjoOAI

https://youtu.be/UuwjmeDW_oY

https://youtu.be/jkCvbS_n2aU

https://youtu.be/kK7xG_Q0Tkg

https://youtu.be/Ck6gsGQPtQw

https://youtu.be/6ZjYzDwtsnk

https://youtu.be/8ENJeQGLPjc

https://youtu.be/dHz2cPppHno

https://youtu.be/DVN1j-qXrfM

https://youtu.be/qRRQ_f4CqEQ

https://youtu.be/vAfeYMONj9E

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!