agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 172 .



Incalzirea globala
personale [ ]
Vulcani

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-08-24  |     | 



Iata textul meu „Incalzirea globala”de la poezie.ro si de pe blogul meu.
Tocmai am pus vreo cateva sute de clipuri despre incalzirea globala si supervulcani in pagina mea de facebook, aici:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010973384985
Din aceste clipuri aflati de la marii savanti ai planetei si de la Nasa ca un singur supervulcan poate face prin eruptia sa să piara omenirea, acoperind continentul, planeta cu cenusa, lava, nori de cenusa sau spargand planeta in bucati, si ca multi supervulcani ai planetei au erupt zilele astea si in ultimele secole sau se pregatesc sa erupa zilele urmatoare.
Supervulcanii sunt cei mai mari vulcani de pe glob, exista vreo douazeci sau mai multi, cateva zeci de supervulcani pe glob. Subliniez si repet, mai multi supervulcani si nu doar unul au erupt in aceasta perioada, amenintand sa faca sa piara omenirea cu un cutremur global in 24 ore, in o singura zi, acum sau in anii urmatori.
Printre ei ar fi supervulcanii din Mount Aso din Japonia, Mauna Loa, Tonga, Vezuviu, Krakatoa, muntii Changbai, Yellowstone, Noua Zeelanda, Insula Sumatra, Centura de foc a Pacificului si cel mai mare vulcan subacvatic de pe glob si altii.
Cei mai puternici, activi, periculosi par a fi supervulcaunii din Yellowstone, California si cel de langa insula Sumatra, care a facut recent cel mai puternic cutremur de pe glob din toate timpurile, intre 9 si 11 grade.
Exista trei supervulcani in Sua, in California si la Yellowstone, doi sau mai multi in Japonia, unul in Coreea de Nord, unul in insula Marii Britanii, unul in Indonezia, unul sau mai multi in China, unul sau doi in Italia, poate si cel de la Vezuviu, unul in Noua Zeelanda, apoi altii la Krakatoa, Tonga, multi supervulcani in Pacific si sudul Asiei, Centura de foc a Pacificului, doi sau mai multi in Japonia si multi altii.
In urma cu 12,5 milenii o uriasa eruptie vulcanica, seism simultan a unul sau mai multi vulcani mari, supervulcani din Pacific, Atlantic, Oceanul Indian, asemanatoare cu cea care apare azi, in 2022 a scufundat sub apa doua continente, Lemuria si Atlantida si a scufundat, inundat temporar sub apa complet Antarctica si probabil alte continente, sau parti mari din alte continente omorand toti locuitorii acestor continente, majoritatea inecati sub apa, valuri tsunami uriase.
Savantii au descoperit
continentul scufundat Lemuria in imagini de satelit, continent care unea India si Madagascar, el fiind dovedit si de prezenta maimutelor lemuriene in India si Madagascar.
Existenta Atlantidei e dovedita de piramidele uriase de piatra scufundate sub Atlantic din insulele Bahamas, Bimini, la Bimini Banks.
Americanii au gasit Ozn-uri si extraterestri prinsi, ingropati, inecati sub gheata in Antarctica, de un potop, si au fost datati ca avand 12,5 milenii vechime, exact ca piramidele din Bahamas, exact ca momentul scufundarii Atlantidei, despre care numeroase surse, dovezi, popoare, triburi, documente istorice, marturii orale spun ca a fost cu 12,5 milenii in urma.
Savantii arata ca si Romania a fost in trecut sub apele oceanului, era teritoriul unei mari.
Observam ca deasemeni in jurul supervulcanilor se formeaza cele mai mari lanturi muntoase de pe glob, precum la Yellowstone, Himalaya, Muntii Changbay din China si altele, inclusiv in apropierea supervulcanului din Peru.
Aceste lanturi muntoase sunt uriase, pot fi cat aproape jumatate de continent, ca la Yellowstone sau Himalaya sau muntii Anzi, si ele au fost create de eruptiile supervulcanilor, prin lava, magma, cenusa revarsate de ele.
Asta arata ca un supervulcan poate acoperi usor cu un strat gros de cativa kilometri de lava, magma si cenusa un intreg continent, cam cum face uneori, la scara mai mica vulcanul din insulele Hawaii, marind periodic prin eruptii teritoriul insulelor.
Poate ca chiar continentele au fost create de supervulcani.
Savantii au observat ca activitatea seismica a crescut de cinci ori in ultimele doua secole, atingand si depasind limita critica periculoasa care poate face sa piara omenirea, si exact in aceeasi perioada a ultimelor doua secole ei au observat ca a aparut incalzirea soarelui si incalzirea globala.
Asta arata ca incalzirea soarelui si planetei prin cresterea temperaturii face sa se activeze vulcanii pe tot globul.
Incalzirea globala e creata de incalzirea soarelui si de poluare.
Deci trebuie sa oprim poluarea, ca sa micsoram incalzirea globala, ca sa oprim cutremurele, eruptiile vulcanice care pot face sa piara omenirea.
In ultimele decenii numerosi mari vulcani si supervulcani s-au activat simultan, au erupt, au facut cutremure, valuri tsunami pe tot globul.
Asta arata ca se apropie un cutremur simultan al marilor vulcani, supervulcani pe tot globul, care a si inceput deja, se petrece deja si care poate face sa piara omenirea in o singura zi.
Insa massmedia, guvernele nu prea vorbesc despre asta, ascund asta, dar omenirea trebuie avertizata de acest pericol al vulcanilor.
Acum doar Idealul, Tatal Ceresc mai poate salva omenirea de la pieire.
Si de aceea acum voi vorbi despre mila, iubire, ca sa iubiti pe Tatal Ceresc, oamenii, fiintele.
Daca il iubiti pe Tatal Ceresc, Idealul, el vă va salva de la pieire.
Il voi numi pe Tatal Ceresc Idealul.
Iubirea va indeamna sa cautati Idealul prin rugaciuni si actiuni si lupta.
Dar iubirea e mai mult decat omenia, prietenia, ea e o lupta maxima, continua de a gasi Idealul.
Cand il veti cauta cu adevarat, cu iubire, mila, Idealul va va raspunde, inclusiv in vis, in somn, cu mesaje si miracole, cu ajutor de tata, cu orice daruri.
Asa cum unii parinti isi iubesc mult copiii, asa si mult mai mult va iubeste Idealul si il veti iubi.
Noi acum luptam pentru iubirea de Ideal, caci ea va salva omenirea de la pieire si din pacate, greseli, dureri, necazuri, pericole, lipsuri.
Asadar, eu Mesia Edison va indemn sa iubiti Idealul, sa iubiti mult, sa fiti milostivi, sa aveti mila pentru toate fiintele.
Mila se vede in fapte.
Cine iubeste Idealul, paraseste lumea, se retrage in pustiu, singuratate, in rugaciune, devine pustnic, sihastru ajungand sa se roage continuu, 24 ore pe zi Idealului si lupta 24 ore pe zi sa il gaseasca.
El nu mai intalneste deloc, niciodata oameni.
Atunci el nu alearga dupa avere, lucruri si compania oamenilor, nu cauta nimic si pe nimeni, ci alearga dupa Tatal.
Idealul prefera un pacatos care il iubeste sincer sau lupta sa il iubeasca mai mult decat mii de credinciosi, sfinti, secte, religii care nu il iubesc mult, cat pot, maxim.
In asemenea situatii, nu mai traiesti pemtru tine ci pentru Ideal, tot ce cauti, faci, stii, vrei este sa incerci sa gasesti Idealul, sa il iubesti, sa ii faci continuu rugaciuni.
Mare e iubirea, mila celor care mor luptand pentru omenire si fiinte, dar mult mai mare e iubirea de Ideal, singurul care stie ce, cum, cat si pe cine trebuie sa iubim.
Multi oameni s-au retras in paduri si deserturi, in pustie cautand Idealul, insa numai cei ce il iubesc maxim, cat pot ei si lupta cat pot sa il gaseasca l-au gasit.
Ei traiesc hranindu-se cu un saculet de grau sau cu verdeturi salbatice, uneori nefierte.
Insa sunt fericiti, liberi, sunt impreuna cu Idealul, care stie tot, poate tot si are toate darurile pentru ei.
Din pacate, ei sunt putini si eu va indemn pe toti sa fiti ca pustnicii, iubitori de Ideal, cautand mereu doar Idealul.
Idealul cere credinta in El si ascultare de El, Idealul.
Cine iubeste Idealul iubeste toate fiintele bune, le ajuta si le apara mereu.
Unii milostivi iubesc cainii si veveritele, fiintele necuvantatoare, dar altii le iubesc mult mai mult, pentru ca iubesc Idealul si el le da iubire.
Adica Idealul este cel care ne scapa de egoism, nepasare, el ne da iubire pentru oameni si alte fiinte.
Insa iubirea, mila Idealului este cea mai mare din lume, iar omul nu o poate masura, intelege.
Iubirea de Ideal este cel mai mare, important lucru al omului, pe care o primeste mai ales prin rugaciune la Ideal.
Cand tu omule vei face toate acestea, abia atunci vei sti ca iubesti maxim Idealul, deci intreba-te cum sa iubesti Idealul.
Propriile ganduri si fapte iti arata cat iubesti Idealul.
Deci credinciosule, pustiul te asteapta, fa rugaciunile create de tine, cu cuvintele tale Idealului, cere Idealului in rugaciune sa il iubesti si sa il gasesti.
Apoi, toate celelalte lucruri, actiuni ale tale le va face Idealul, deci tu nu face altceva decat ce face Idealul, tu iubeste-l pe Ideal, Tatal Ceresc.
Pentru a elimina distrugerea continentelor, pieirea omenirii create de marii vulcani si supervulcani, trebuie sa eliminam istet eruptiile lor de lava si cenusa, trimitand lava, cenusa in afara continentelor, creand din lava, cenusa vulcanica insule artificiale, diguri continentale de centura.
Scoaterea lavei, magmei din vulcani pe conducte micsoreaza temperatura si presiunea vulcanilor, oprindu-i, dezactivandu-i, oprind cutremurele, eruptiile.
Lava, magma sunt explozivul care creeaza eruptiile prin explozii, viituri, ascensiuni rapide explozive, fluxuri miscatoare bruste, puternice subterane sau de suprafata, starnite sau amplificate de rotatia , deplasarea planetei si placilor tectonice, de temperatura si presiune, explozii care deseori sfarama munti, conul vulcanilor, varful vulcanilor, insule, asa cum vedeti si in clipurile mele. Lava, cenusa care erupe din supervulcani poate fi scoasa de sub vulcani sau din varful lor, din eruptia lor si directionata pe conducte, sau cu masina chineza de constructii Tin Kuan pentru a construi din lava digurile de centura continentale care vor opri inundarea continentelor prin cutremure si topirea banchizei polare, valuri tsunami de sute de metri inaltime starnite de supervulcani.
Aceste inundatii ale continentelor create de supervulcani pot ucide azi in o singura zi omenirea, ca in Lemuria, Atlantida, Antarctica.
Din toate acestea se dovedeste evident ca digurile continentale de centura inventate de mine in textele mele de la poezie.ro sunt acum cea mai importanta, urgenta, isteata, necesara constructie a omenirii.
In clipurile mele din pagina mea de facebook vedeti un plan al Nasa asemanator cu inventia mea de a construi niste aparate de racire la supervulcanul Yellowstone cu care sa dezactiveze, opreasca vulcanul in 14 milenii, dar inventia lor e prea lenta, a mea e mai buna, mai sigura, mai ieftina, rapida si functioneaza.
In acel clip vedem ca sub vulcani e un gol ca o camera uriasa, un dop de lava, probabil mai putin fierbinte, cu materie mai densa, care poate fi racit, el apoi blocand eruptia vulcanului.
Dar daca scoatem lava de sub dop, de la mai mare adancime, dopul, nefiind infierbantat sau spart de eruptia, atingerea, presiunea lavei se raceste imediat, in cativa ani sau mai repede si vulcanul se opreste.
Deci aveti nevoie de sonde numeroase de mare adancime la supervulcani sa scoateti lava de sub ei, cat mai multa si mai repede.
Puteti fora puturile sondelor mai repede cu laser, iar lava o trimiteti din sonde pe conducte sau cu Tin Kuan pe malul oceanului unde construiti din lava digurile continentale de centura cu care iesim mai castigatori si oprim si furtunile sa intre pe continente.
Deci inventia mea de oprire a vulcanilor e mult mai buna decat a celor de la Nasa.
Cer Academiei Suedeze un premiu Nobel pentru inventia mea de oprire a vulcanilor si inca un premiu Nobel pentru inventia mea cu digurile continentale de centura.
Planeta niastra e ca un ou fragil cu coaja de piatra, lut subtire, in care e o mare minge de foc si lava fierbinte, exploziva, ca Soarele de foc, ou care se sfarama la fel de usor si repede ca un ou la un cutremur mai mare de 10 sau 11 grade, de obicei la un cutremur a unui supervulcan sau a mai multi vulcani simultan, iar atunci omenirea piere in o singura zi ca Atlantida.
Vedeti in clipurile mele cum se sfarama piatra si scoarta, suprafata planetei in jurul vulcanilor, aproape sau departe de conul, muntele, locul lor, si prin crapaturi iese lava, magma.
Deci ordon omenirii, conducatorilor tarilor, planetei sa opriti, sa dezactivati cu sonde urgent, imediat toti supervulcanii si vulcanii de pe glob.

Ordon omenirii, conducatorilor tarilor si planetei sa declanseze acum, urgent pe tot globul, in toate tarile alarma cea mai inalta, stare de urgenta pe clima.
Ordon asta datorita valului de mari furtuni, cutremure, valuri tsunami, dezastre naturale, inundatii din ultimele luni care in ultimele luni s-au inmultit, au lovit simultan toate continentele si datorita activarii recente a supervulcanilor, vulcanului Yellowstone, care singur poate face sa piara omenirea. El se activeaza periodic, impreuna cu alti supervulcani o data la 600 mii de ani si acum e in acest moment de declansare maxima periodic, el e cel mai periculos vulcan de pe glob.
Aceasta declansare simultana a dezastrelor pe tot globul, care s-au inmultit, amplificat, au atins recordurile maxime, si acum pentru prima data lovesc simultan toate continentele, toata planeta, lovesc toate deodata, si cresc toate continuu spre un dezastru mai mare, unificat, globalizat arata ca se pregateste, se declanseaza curand un mare dezastru planetar, mult mai mare decat cele anterioare, in care ar putea pieri omenirea.
Savantii arata ca
activitatea vulcanului Yellowstone si supervulcanilor pe glob creste continuu, ceea ce va duce curand, in anii urmatori la eruptii vulcanice uriase, continue in care va pieri omenirea.
Iar despre aceasta criza mondiala va avertizeaza si seful Onu, Guterres in acest mesaj recent, si in mesajul in care a criticat gigantii din energie, care prin poluare starnesc incalzirea globala si dezastrele ei naturale planetare:
https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/urmeaza-o-iarna-a-nemultumirii-globale-seful-onu-avertizeaza-liderii-lumii-sa-se-pregateasca-pentru-marile-provocari-ale-epocii-2089185
https://www.mediafax.ro/externe/atac-dur-al-lui-ant-nio-guterres-la-adresa-gigantilor-din-energie-21177002
https://youtu.be/tFoL7rbJrkc
In pagina mea de facebook gasiti alte clipuri cu toate aceste numeroase dezastre naturale planetare recente, amplificate, inmultite, marite.
Ordon sa nu se mai cante muzica la terasa de langa biblioteca din Herculane, ca urla nesimtit in boxe, in fiecare seara, deranjand orasul, iar aceasta terasa, care probabil se numeste Perla sa fie inchisa definitiv, urgent.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!