agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-10-06 | |
Trebuie să încerci să-ți dorești
Evident zările permise rezervă soarta Depinde de mersul încet să ai ce dorești Cum tirania unor vise te-a adus aici Te zbați în cumințenie greu obținită Până când ajungi cu încredere cu picioarele pe pământ Apoi îți vine dorința să obții laudă Când ajungi să depășești copilăria încet Tu ai așteptat zbatere să ajungi în în încredere Dar totuși vârsta te-a răsplătit cu libertate Te-ai zbătut sus ca să afli cum poți Să ajungi acolo să-ți dai seama că ai tot ce dorești Așa e viața, trebuie să lupți pentru mult Ca să-5i poți aminti că voiai puțin Dar cred că e bine să mulțumești nevoii Parcă să vrei munca intelectuală Nu până îți vine rândul s-o obții Că până depășești plăcerile puținului Ca să fii sigur că nu devii prea depărtat de ele Poate pentru unii pare laudă a dorințelor Dar este depășirea premizelor a ceea ce-ți dorești Ca să-ți permiți depășirea tiraniei unor vise Și liniștit să ai o rezervă de muncă la soartă Pe care astfel să o supui cel puțin încă o zi Să vedem ce va mai fi mâine Probabil? Sigur la fel!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate