agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-03-08 | |
Pe mare plutesc peșcărușii flămânzi,
cu ciocuri murdare sărută iar valuri, sub aripi străine se-așează desculți toți peștii, coralii și crabii. Un zbor se pătrunde în taină cu altul și penele toate par săbii de lut, pe luciul albastru se închină și cerul, îndoaie genunchiul pe ape de plumb. Sub zeama de soare răsar liliecii și cântă agale un pui de lăstun, eu, pe îndelete mă mut lângă Tine, adun braț de șoapte și stele în pumni. Sub ape, șăgalnic, se culcă și racii iar scoici se sparg în valuri, pe rând, nisipuri se strâng în galbene maluri, iar eu, tot cu Tine adorm suspinând. Mi-e dor de o cruce, crucea Golgotei, de rana ce poartă balsam pentru toți, la toți să ajungă, la toți să răzbată dreptatea ce curmă păcatul din om. Mi-e dor, lângă ape, de steaua-Iubire, mi-e dor de o rană deschisă s-o leg, mi-e dor de prezența iubirii divine ce iartă, ce umple de Duh, duhul meu. Mi-e dor de cuvinte, de vise, de oameni, mi-e dor de petale ce cad ca veșmânt, mi-e dor, Tată-Doamne, de palmele tale pe creștet încet și cu drag să le simt. Străin azi de lume, în gând doar cu Tine, ghem mă restrâng la margini de pat și-adorm liniștit, în taină, cu Tine și spun repetând: m-ai iertat, m-ai iertat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate