agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-13 | |
bărbaților uimiți le spun că visului meu i-au căzut bretelele
umblă cu sânii în rouă visul meu scandalizând sângele îngenunchindu-mi lumina favorizez căderea-n păcat dau brânci oricui mi-o cere în hăul inimii se-alunecă după ce îngerii-ți pun piedică gurile cerului îmi varsă demisec ploile-n burlane la capetele lor - aceeași animalică sete cu buze și zvâc am tendința de-a trage după mine leșuri grele se prind cu mâinile lor de cârligele oaselor mele bărbaților uimiți le spun că visului meu i-au căzut falangele s-a smuls din mine s-a încordat și-a tras aer în piept și m-a zburat * pumnul acestei nopți fecunde ascunde o talpă pe care-o presimt încă de ieri am văzut că-ți dau aripile mugur încolțește pasărea în umerii tăi ca un dinte săltându-ți cămașa și eu mă uit ca proasta, pământeană, cum te faci tot mai mare, cum te înalți, cum ochiul tău devine cât o lună iar palmele acoperiș uite ce e , am zis, cu mâna pe-o coastă, inelar conjugată în sensul vorbirii mele, pentru mine nu e deloc ușor să locuiesc în poezia asta. pentru noi până și oftatul e un vers cu pleoapele lipite iar tăcerea - are o grupă sanguină lirică n-ai vrea, am iar zis, neplecând privirea dinspre plecate de-acasă dorințele tale, n-ai vrea să fim o vreme nomazi prin noi înșine? * așa că ne-am înghițit limbile între noi - o trambulină pe care sărim pe rând vorbind prin înălțimi de salt în runda finală, tăcerea prinsă-n corzi a clipit.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate