agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-15 | |
paseste cu ochii inchisi!
nu-i mai deschide privirile tale ma dor si mai tare ma doare cand te uiti in gol nu stii ca golul din mine nu se va umple cu privirile astea tematoare crezi ca sunt ingerul tau pazitor? si daca e asa cat de mult am voie sa te iubesc? inceteaza sa mai scrii povesti cu pana pe hartii ingalbenite de timp pana aceea e din aripa mea si inca ma doare si mai tare ma doare cand te uiti in gol… in golul din mine… paseste cu ochii inchisi! asculta doar pasul meu greoi in urma ta de ce mi-au dat asa aripi grele? daca m-as duce sa le cer altele ai veni cu mine? poate imi vor da si un inger pazitor sau poate iti vor da tie aripi crezi ca le-au dat pe toate? nu-i nimic…nu-ti face griji am sa mai smulg o pana din aripile mele am s-o sadesc in suflet si din ea vor creste alte aripi pentru ca in sufletul meu ploua cu soare iar cand fulgii se vor transforma in pene, voi smulge aripile din sufletul meu si le voi planta in sufletul tau ne vom cauta un nor undeva nu prea sus si vom astepta sa nu mai ploua sa nu mai ploua in tine…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate