agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-14 | |
Muzica romantica , momente tandre si un sfarsit mai mult decat neimportant ce poate deveni piedica subconstientului tau .
De obicei suntem doborati de ceea ce am ignorat , de lipsa inspiratiei in momentul in care am lasat-o plangand incercand sa ajungem la aceea care zambea. Singura piedica in viitorul meu si implict al celorlalti este trecutul . Oricine omite lucrurile importante dar nu le uita , le transforma in piedici . Piedici ce mai tarziu trebuie sarite . Imi trece prin cap saritura si vizualizez o cazatura puternica , o durere ciudata , lacrimi. Totusi nu vizualizez nici o durere fizica , nici sange sau taieturi . In schimb inima imi bate cu putere, este frica , ceva imi spune lupta sau fugi . Fuga a devenit o solutie pentru mine , dar deja incepe sa nu mai functioneze . Lupta nu a fost niciodata atuul meu , castigam doar cand nu era ceva de pierdut .Imi amintesc toate momentele care au avut o oarecare valoare in viata mea . Am fost invins , cu toate ca aveam sanse reale de a castiga . Imi amintesc cum imi cereau sa lupt , dar toata fiinta mea se retragea inainte ca eu sa mai am ceva de spus . Ea se simte bine acum, a luptat ajungand opusul exemplului ei , eroului ei, negativ : EU.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate