agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2719 .



Dimineata gandurilor mele
personale [ Jurnal ]
19 martie 2002

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Juliettta ]

2002-03-19  |     | 



M-am trezit cu fata la cearceaf astazi...toata noaptea am inotat prin vise,nu prea frumoase...si acum cand am deschis ochii am vazut acelasi pat gol,intr-o camera la fel de goala ...unde sufletul meu si mai gol decat toate astea pluteste...
Imi vine sa plang,incerc sa nu o fac...dar lacrimile izvorasc din ochii mei fara sa-mi dau seama...
Imi ingrop fata intre perne,nu vreau sa imi aud suspinele,nu vreau sa-mi vad lacrimile si nici singuratatea...Totul este atat de pustiu si total lipsit de sens,parca as trai undeva intr-o lume diferita.
Astazi voi sta in pat toata ziua,cu perdelele trase ...in camera pustie...unde doar urmele pasilor tai au mai ramas...mi-a spus cineva sa fac un ritual pentru a te intoarce...niste chestii cu hainele tale udate cu apa "neinceputa"(la ora 12 noaptea se scoate apa din fantana si se zice ca aceea este apa neinceputa)...sa le ingrop in pamant 40 de zile si apoi sa le dezgrop si sa ma imbrac cu ele:) ce nebunie,parca m-ar tenta:)
Am inceput sa aiurez,ma gandesc la prostiile astea si mi se face parul maciuca,auzi...vraji:)
Ma gandesc ca as putea sa ma scol si sa ma duc la tiganca aia batrana de la 3 sa-mi dea in carti:)sa-mi spuna daca dama de verde se mai tine de tine...daca la drum de seara imi cade ceva la asternut:)))
Nu...sigur am inebunit,am inebunit de dorul tau...stiu ca ma iubesti,dar esti plecat de atata timp si ochii care nu se vad...se uita,inca mai sper ca te vei intoarce,inca mai sper ca dragostea noastra va dainui cu orice pret...asa sa fie oare?
M-am razgandit, o sa ma trezesc si o sa ies sa ma plimb...sa-mi limpezesc gandurile,voi lua si cainele cu mine,saracul...si el e singur...sta cu botul pe labe si se uita la mine cu ochii lui mari si umezi...
Hai Bruno baiatule...hai afara...o sa fie bine!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!