agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-01-09 | |
Ah, vampa nenorocita, de ce mai plangi acum, cand stii deja cum se va termina povestea? De ce nu vrei sa te opresti, nu vezi ca-n loc de lacrimi curge sange, de ti-ai inrosit obrajii mai tare decat orice fard cu care te-ai mascat pana acum? Sa stii ca intr-o buna zi o sa devin vampir, sa nu-ti mai las in corp decat putina apa; macar asa nu ai mai inunda vecinii cu grijile tale.
Stiu ce gandesti, ti se citeste intrebarea in ochi insa raspunsul nu e chiar asa de simplu pe cat pare caci: DA, inca mai tin la tine; DA, acum poate te doresc mai mult ca niciodata; DA, te iubesc din tot sufletul dar NU te mai suport, nu mai suport reprosurile venite din aceasi gura cu care uneori ma faci sa levitez... Te rog, nu-mi mai promite ca te vei schimba; intelege ca n-ai cum sa te schimbi in masura in care vreau eu, ai mintea mult prea mare pentru hainele ce-mi sunt pe plac si gandurile mult prea aproape de pamant;poate-ar trebui sa-ncerci sa porti cizme cu toc,te-ar mai ridica un pic la nori... Gata, am tacut...Culca-te la loc, iubita mea, imi pare rau ca te-am trezit. Stai linistita, nu vorbeam cu nimeni, vorbeam doar prostii de unul singur... Maine-poimaine m-oi duce la spitalul de nebuni...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate