agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-11 | |
Sunt clipe când simți că viața s-a oprit. De fapt, când ai vrea ca viața să se oprească... Dar viața merge mai departe, nepăsătoare la amărăciunile și bucuriile oamenilor; și nimeni nu-i destul de important să-i schimbe cursul. Mi-aș dori... Nu. Voi face tot ce-mi stă-n putere să-mi îndrept greșelile, să-mi slăbesc partea întunecată și să mă-ntăresc în bine și-n speranță. Cine știe? Poate voi căpăta și eu credința ce-mi lipsește, să-mi fac reazăm în clipe de cumpănă...
Aștept... Nu. Caut să mă desprind de răul din mine, să-mi curăț sufletul printr-o dragoste simplă. Voi reuși? Contează mai puțin... Uneori intenția e mai importantă decât rezultatul. Vom vedea... Exist într-o singură lume: o lume de vise și speranțe. Eu, cel adevărat, sunt ireal și imaterial; am fost la un pas să fiu și intangibil... Dar nu! e mai bine așa! E mai bine să simți, chiar dacă doare, decât să fi un mort viu, o umbră deșartă ce te-nșeală, în primul rând, pe tine însuți. Voi să fiu! Și sunt. Voi să simt! Și simt. Voi să iubesc! Și... iubesc. Destul! Lacrimile vor spăla totul...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate