agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-31 | |
Când vorbesc de natură
Văd munți de cenușă în tărâmuri depărtate; Aud ploaia căzând din nori amenințători; Miros dulcele parfum al florilor de primăvară; Simt blânda atingere a unei adieri de vânt... Când vorbesc de îngeri Mi-i închipui pe drept-credincioșii serafimi trâmbițând; Mi-i închipui pe hapsânii și trufașii demoni căzând din Ceruri; Îmi amintesc izgonirea noastră din Rai; Și-mi sare-ntr-ajutor angelicu-ți chip... Când vorbesc de simțăminte Trebuie să spun că dragostea e tot ce știu, Dacă amărăciunea nu-i prin preajmă ca să râdă de mine; Cât timp fericirea pare a-mi scăpa mereu din mâini, Deznădejdea îmi strânge-n clește inima și nu mai vrea să plece... Când vorbesc de gânduri Mă gândesc la motivele pentru care lumea nu-i ce ne dorim; Mă gândesc la durerea ce ar putea fi ocolită; Mă gândesc la efectele ce n-au nici o cauză; Mă gândesc la frumusețea ta, la sufletul tău... Când vorbesc de vise Visez la un loc al meu unde rău nu există; Unde dragostea, tihna și pacea se simt ca acasă; Unde minunile sunt menite celor făr' de credință, Iar a-ți trăi visul nu-i o-amăgire... Când vorbesc de mine Pot fi aspru câteodată Ori altfel sunt prea blând cu mine, Nefolosind aceeași măsură când judec alți oameni; Cumva, totuși, reușesc să merg mai departe... Când încerc să vorbesc de tine Gândurile mi se poticnesc în minte; Imagini îmi trec dinaintea ochilor; Sentimente mă atacă din toate părțile, Iar cuvintele nu mai sunt îndeajuns...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate