agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-30 | | Înscris în bibliotecă de Ela Solan
Putem întotdeauna să facem ceva cu ceea ce au făcut alții din noi. (L'Existentialisme est un humanisme)
E totdeauna ușor să te supui, dacă visezi să comanzi. (Situations) Îți imaginezi că se poate guverna inocent? (Les Mains sales) Cel mai laș dintre asasini e acela care are remușcări. (Les Mouches) Omul este ceea ce nu este și nu este ceea ce este. (L'Être et le néant) A iubi e, în esență, proiectul de a te face iubit. (L'Être et le néant) Nu e nevoie de jăratic: infernul sunt ceilalți. (Huis clos) Banul nu are idei. (Nekrassov) Când Dumnezeu tace, poate fi făcut să spună orice. (Le Diable et le bon dieu) Omul e o pasiune inutilă. (L'Être et le néant) Dumnezeu e singurătatea oamenilor. (Le Diable et le bon dieu) Nu ești un om atâta vreme cât n-ai găsit ceva pentru care ai accepta să mori. (L'Âge de la raison) Toate mijloacele sunt bune atunci când sunt eficace. (Les Mains sales) Fiecare om trebuie să-și inventeze propriul drum. (Les Mouches) Un copil, acest monstru pe care adulții îl fabrică din regretele lor. (Les Mots) A fi mort înseamnă a ajunge prada celor vii. (L'Être et le néant) Omul nu e nimic altceva decât ceea ce face din el. (L'Existentialisme est un humanisme)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate