agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1579 .



nici ateu
personale [ Gânduri ]
nici ciob...doar o zgarietura

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lara Thompson ]

2007-10-08  |     | 




Ai creat o poveste a Lumii, pentru a-i găsi scuze pentru crizele din ziua de azi. O poveste care sună cam așa: Mai întâi, Dumnezeu a construit un cub din umbre și tăceri. Văzând că noua lui construcție se clatină a goliciune, a umplut-o vârf cu șampanie - fără alcool. Se pare că nici așa nu era bine, deci, a vărsat jumătate din conținut într-o pălărie neagră și a format galaxiile. Acum avea un cub - jumate șampanie, jumate tăceri. Acestui cub i-a dăruit organe… asta ca să aibă cu cine sta de vorbă, îngerii erau ocupați cu ruga și dualitatea, în plus erau previzibili. Avea o ființă cubică… jumate șampanie, jumate tăceri. Problema era că toate organele se ciocneau între ele… și biata ființă mai mereu era bolnavă. Așa că a hotărât să le separe prin membrane… Cea dintre inimă și ochi numindu-se: Scoarța Terestră… fiind întuneric, a așezat-o cam mototol… Și au rezultat dealuri, văi, cicatrici și netezimi. Acum știa că avea nevoie de lumină, și a tras jaluzelele de pe ochii cubului… iar ca să nu fie obosit, i-a dat un ochi de zi și unul de noapte… adică soarele și luna. Acum avea un cub cu organe, membrane, ochi… tăceri. S-a uitat atent și a văzut că… e cam mare pustiul în pustiu… așa că din șampanie și pământ a creat niște figurine pe care le-a numit: animale și plante. Mai era o problemă: ființa cub era tăcută și plină de musafiri bizari și cam nepăstoriți (un fel de „viruși”), așa că a amestecat pământul cu apa și în dar a presărat puțin din umbra sa de Dumnezeu… Totul pentru a naște Rațiunea. Acum avea un cub cu organe, membrane, ochi, hormoni, rațiune… avea o ființă care era cam zgrunțuroasă, așa că a răzuit-o de aripile îngerilor până a făcut-o minge… Ei bine, acum Dumnezeu avea cu cine vorbi: cu o ființă imprevizibilă pe care a botezat-o: Lumea. Din păcate… adolescența a determinat-o să se răzvrătească. Acum aștepți maturizarea ei… și încă îi găsești scuze.




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!