agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-16 | | un Marlboro încă savurez în zațul de cafea să-mi treacă, oftez această tristă zi, să-mi placă… un fum filtrat prin nări il dau afară, doar aer, moarte fină, urînd o iarbă fermecată, și blajină acum ori… niciodată! paharul de alcool l-aș bea, în nesecat parfum, dar mă gîndesc, (dorință rea) l-aș bea dar, nu știu cum, cînd mă înec în fum... primesc o palmă, mi-e voința, dar cîte alte, voi lua să fiu îngenuncheat, dorința, să-not prin viață, cum vrea ea… acum cînd fumul mă domină, și visu-mi pare doar clișeu, tu, piază rea îmi esti pricină și-un pas mai lent spre …Dumnezeu. mă uit pe geam, tai fumul gros dintr-o privire, văd multă lume adunată, poetului prea multă prețuire … parada, carul mortuar, mă duce gîndul în neființă și totul mi-e banal, n-aștept atîta suferință… o clipă dacă dupa mine, un trandafir ar fi rodit să-nțepe lacrimi, chiar pe tine, doar o clipă-s fericit… îmi cîntă norul, fum de alge peste a simțului trăire s-ar aduna la vîrf, s-ar sparge, cuvîntul scris în moștenire… te văd în negru, rîzi în gînd, că ai scăpat de-nțepătură, frumoasa floare îți va fii și gînd curat și tevatură… acum, prin fumul fin clădit, de jumătăți dintr-o țigară îmi cată filmul să-l revăd, obrazul tău cît lacrimi curg, o niagară… am scurs tot `picul` din pahar, nervos cînd tusea mă frămîntă, scriu vis, în ape tulburi, dar voios, cu soarta, nu mă iau la trîntă… un Marlboro încă savurez, doar zațul mi-a rămas intact mai treăcă-n chin această zi, cînd scriu acest răvaș-impact…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate