agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1226 .



Sunt puțini
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Geea ]

2007-11-16  |     | 



Sunt puțini cei pe care i-am lăsat să intre în cercul solitudinii mele... De atunci, din anii aceia tineri, de când eram pentru acei puțini, ei și ele - "văzduh și lumină", mi-am zidit și mai înalt turnul singurătății...
Uneori cred că aceea care am fost nici nu mai există...
Azi însă, la prova lui "Mircea" m-am regăsit.. e drept pentru puțin timp...preț de cât a durat ieșirea pe mare... marea asta numită Neagră ce întotdeauna în noiembrie e verde la vreme cu soare... Am avut parte de o mare liniștită, liniștea dinaintea furtunii... verdele ei rece la întoarcere devenit metalic... Până am ieșit din port, știu eu poate în amintirea verilor de odinioară..marea mi-a surăs verde... verde albastru dinspre diminieață până pe la oara 15 dupăamiază... Mi-a fost prietenă marea ea mi-a adus și delfinii jucăuș săltători în prejma navei... Da, era multă lume pe "Mircea", dar ei erau cu ale lor bucurii și eu eram de taină cu marea, sus la provă...
"Tu nu ai rău de mare, ție nu ți-e frică" , mă întreba câte cineva. Îl cunoșteam pe "Mircea" din copilărie, marea o știam deintotdeauna...de cine să-mi fie frică_ Furtună pe mare nu era, nava era în bună stare de funcționare... motoarele torceau normal... și cum mulți nu știau le-am spus că sunt pește și că delfinii ce săreau a joacă zlobie erau niște frați ai mei care n-au apucat, sau care n-au vrut să se mute în oraș...
Poate mai scriu și mîine acum mi-e somn...


Și uite, marea s-a tulburat... plouă deja.. și mai mult se simte frigul și furtuna ce stau să înceapă... oricum, ieri marea asta Neagră a fost verde doar pentru a-mi aduce aminte cât de dor îmi e de munții noștri... de poteca aia pe care o vom urca împreună...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!