agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-04 | |
În nici un caz nu e cazul aici de așa ceva
la tine omule revelațiile apar ceva mai târziu ar fi trebuit "oricând dar mâine" nu copilăria după, dragostea după creația după viața după apres posle after dopo... stai puțin master, sunt și poezii mai așa, mon cher! e ca și cum ai așterne pâine pe gem... dar nu vezi ce faine sunt autoarele în browse? merită steluțe (se spune că tipele în genere reușesc mai ușor)- încercă el o scuză aburindă-abulică dar sunt și poete cu ...oaie de nu te vezi cât de strașnic și-o bagă în aia a mamei ei de viață, cu sevă vulcanică în versuri-stilet lavă caldă mirosind a geniu întins, ușor tartinabil bun de export- made în Romania și dacă nu-l au toți îl fură de pe internet ca muzica mp3 în tot ceea ce fac sau desfac, sunt personali nu degeaba spunea ce spunea proful meu de limbă românămucalit: românul s-a născut poet și scrie versuri în closet acum vuesc pe saituri (e totuși o părere vetustă! ca un vânt senin venit demult din bărăgană pustă ai uitat că într-a 8-a voiai să te faci prof de făcut desemne iar licența o dădeai încondeind ceruri în Copoul cel verde ai uitat când voiai să pictezi dealuri (pe care pritoceai poezii de iubire în planificări anuale) acolo unde te aruncase viața și statul, nu să faci ore în autogară și să culegi porumb, în weekend cu șoriceii C.A.P.-ului de aia ai făcut un semestru pe cartela iubitei fiindcă voiai să faci artă Ioane! oricât de dual ai fi, nu pot să-ți iasă bine toate, de la un timp... mai zboară ca un cărăbuș cu elitrele grele pasărea ta cu anotimpuri pereche?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate