agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-28 | |
k-dog->headshot->Giga:dacă mai aveam un glont..:D
Giga->kill->K-dog:nu te-am vazut :(( Giga->kil->K-dog:auuuuuuuuuuuuuuuuu k-dog->kill->Giga:asta a durut Giga Lantency:157 k-dog Lantency:21 *Dead*Giga says:mah da uite ce lantency ai si ce lantency am eu K-dog says:na, ce sa ti fac eu tie ,ti am zis sa faci tu serverul ,daca ai net ca naiba Faire in the hol! k-dog->kil->Giga Giga Lantency:567 k-dog Lantency:12 *Dead*Giga says:we pune 2 booti cu mn ,mi se misca prin reluare k-dog says:la easy ca te n veti:D Giga says: e bun si la easy The game will be restart in 1 second! Radio:Go GO GO ! Radio:Team be together! k-dog->headshot->Boot Erick k-dog->headshot->Boot David k-dog says:ce bun is :)) dau numai headshoturi Giga->kill->k-dog *Dead*k-dog says:asa imi trebuie daca ma laud:(( Giga says::)) k-dog says:mah hai ca eu trebuie sa ies Giga says:acum? cand am si eu 1 frag? k-dog says: jucam diseara ca am treaba Giga says:pa K-dog says:pa You have been disconnected from the server. Reason:server showdown.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate