agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-02 | |
Ionel cu maică-sa fusese în parc.
- Nepoțele! Cu cine te-ai plimbat? – îl întrebă bunelul. - Cu ghetuțele! * * * - Mamă, unde te duci? – o iscodi Gicușor. - La serviciu. - Pentru ce? - Ca să fac bani și să-ți cumpăr lapte, unt... - Nu trebuie, că în frigider este! * * * Ionel prima dată a văzut o vacă. - Ia te uită, ce mâță mare! * * * Mama pleca de acasă și-i zise fiului: - Să fii ascultător, Gicule! - Dacă nu pot!,- oftă adânc băiatul. * * * - Ionel, ce ați mâncat la grădiniță? - Terci, mirosea a carne. * * * - Măi Gicule, cum îl cheamă pe tata?- îl întrebă un mahalagiu. - Moș Ștefan! Mahalagiul zâmbi. – Așa toți îi zic, - îi spuse nedumerit copilul. * * * Mama îmbrăca fața de pernă. Gicușor o întreabă : - Ce, îi pui panama?! - ? * * * Vecinul îl întrebă pe Ionel, care se întorcea cu vaca de la imaș: - Ai păscut vaca? - Nu! Ea singură a păscut! * * * - Aveți și fetițe în grupă, Gicule? - Da! Și-ți place vreuna. - Da! - Și cum e? Fetița-i bună, dar olecuță-i rea! * * * Ionel a gustat prima dată zăpadă. - E bună? - îl îtrebă bunelul. - Rece, ca înghețata! * * * Iarna, după cutremur de pământ. - Bunicule, dar ce casa noastră a înghețat că tremura de frig?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate