agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1448 .



Gudron
personale [ Gânduri ]
excese

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [behavior_disorder ]

2008-05-05  |     | 



Lumea din spatele monitorului pare întotdeauna mult mai sigură. Te simți așa de bine cocoțat confortabil pe scaunul tău ergonomic de piele, nu-i așa ? Click-uri de mouse te fac să guvernezi micul tău univers deseori luminat doar de albul ăsta ostil al monitorului și poate, poate de câte o veioză. Nici o problemă, se găsește și neonul din baie să te înțepe până în coloană, împreună cu răceala fandositei de gresii când mergi în toiul nopții să te ușurezi.

Ești regele universului, dom’le. Te bucuri ca un țigănuș nespălat că nu-i nevoie să faci duș, să te barbierești, să te dai cu after-shave, alea alea să poți face-o conversație inteligentă. Nu contează pungile de sub ochi, cearcănele, țepii de pe față sau ultima dată când ai folosit periuța de dinți. În lumea reală se presupune că trebuie să ai o ținută. În lumea asta, a șoarecilor de calculatoare singura ținută e probabil cea a degetelor care tastează cu o dexteritate uimitoare sute de cuvinte pe minut.

Te simți sofisticat și interesant, poate chiar înțelept când mai smulgi câteva comment-uri mulțumitoare și admirative de la puri străini. Cumva simți că-i domini. Hai să vedem, poate chiar îți crește puțin stima de sine odată cu numărul vizionarilor paginii/profilului tău. Ești un om căutat, ești un om citit. Ești un om ascuns. Ia spune, nu se învârte totul cu tine când scoți nasul din cuibușorul tău de tehnologie? Nu te simți afară din cadru? Þi s-au terminat țigările și n-ai vrea să apelezi la puștiul vecinului ce stă cu un etaj mai jos. Cere și el comision că doar devine afacerist. Spirit antreprenorial împuțin. Mai știi ce fumezi? Sigur că da. Orice de la 5 RON în sus. "Fumatul daunează grav sănătății". Te poate lăsa impotent. Dar cine te verifică, hm? Cine? Ehh, nu te gândi la prostii, uite, îți dau eu bani să iei și-o sticlă de Scotch, sau Absolut. Ce spui? N-ai nevoie de mai mult de-un shot, maxim două să te simți ușor euforic, să ai simțul umorului, să fii barbatul șarmant și misterios de dincolo de screen.

Curând zilele se vor împinge unele în altele, nu vei mai știi ce ai spus, cui și-n ce zile. Scrumiera s-a umplut, ți-e mult prea lene s-o golești așa că scrumezi și tu într-un pachet gol. O să cureți tot după ce termini de scris blogul ăsta. Acum ai mult prea multă inspirație, mult prea multe deja-vu-uri de notat înainte să uiți, mult prea multe chestii interesante să arăți lumii. Chemi până la urmă puștiul vecinului ?



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!