agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-07 | |
Dragostea e edificiul singurătății.
Singurătatea e pulsul cel mai alert al dorinței. Androginul s-a născut din singurătate. Singurătatea e strigătul de ajutor a celui singur. Un om care știe ce-i singurătatea, știe să respecte viața. Femeia îm singurătate e ca un ram de cireș dulce ce nu va cunoaște niciodată culoare verde. Doar în singurătate poți înțelege singurătatea. Un om care nu știe ce-i singurătate, nu-și poate dori să trăiască. Tot ce ne chinuie se numește singurătate. Legea gravitației s-a născut din singurătate. Toate geniile planetei au fost niște singuratici. Lumea de azi a fost creeată în singurătate. Omul e răspunsul singurătații lui Dumnezeu. Singurătatea e singuril lucru pe care și-l poate dori cineva, toate celelalte lucruri țin de antonimul singuratații. Când ești singur uiți că-ți mai este foame sau sete. Dragostea e cea mai simpla formă de singurătate. Mai mulți poate însemna mai singur. Cine nu e singur, se minte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate